Konfiguracja telefonu

Testy telefonów, smartonów i tabletów przeprowadzane przez plusblog.pl . Wszytko co związane z telefonami. Jaki telefon wybrać, pytania, porady, sugestie.
zdzislawdyrman
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 maja 2016, o 15:22

Problem z konfiguracją LTE/MMS - HUAWEI P8 Lite

Post autor: zdzislawdyrman »

Dzień Dobry,

Zmieniłem telefon z S4 mini na P8 lite.
W S4 mini miałem taki problem, że sygnał LTE zrywało mi przy odbieraniu/wybieraniu połączeń telefonicznych, jeśli przechodziłem przez strefę bez LTE to również traciłem sygnał LTE. Obie sytuacje wymagały restartu telefonu aby przywrócić sygnał LTE.

W P8 lite konfigurowałem punkty dostępowe LTE/MMS na kilka sposobów i za każdym razem nie udało się wysłać MMS lub połączyć z internetem LTE. Internet Wi-fi działa.
- wysyłałem sms o treści 'mms' oraz 'internet' na numer 8090
- konfigurowałem telefon automatycznie oraz ręcznie poprzez stronę ustaw.plus.pl
- przepisywałem ręcznie ustawienia z S4 mini

Czy może mi ktoś poradzić co należałoby zmienić?

Punkt dostępowy LTE:
nazwa: PLUS
APN: plus
Proxy, port, nazwa użytkownika, hasło, serwer, MMSC, proxy dla MMS, port MMS: nie ustawiono
MCC: 260
MNC: 01
Uwierzytelnianie: PAP
Typ APN: default,supl
Protokol APN: IPv4
Protokol APN podczas roamingu: IPv4
Nosnik, typ MNVO, Wartosc MVNO: nie o



Preferowany typ sieci: Automatyczny LTE/3G/2G
Operator sieci: wybierany automatycznie (Plus)
Transfer danych włączony.

PS. telefon jest z sieci Play.
mazur
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 wrz 2016, o 12:27

Nie działa internet - nowa umowa Mix

Post autor: mazur »

Witam,
od wczoraj właściwie jestem posiadaczem telefonu Huawei Y6 II w Mixie. Powiedziano mi, że będę miał aktywne 3 pakiety, które będę mógł wyłączyć - Internet 6GB/15 zł, SMSy/10 zł i 500 minut do wszystkich za bodajże 25 zł. Wyłączyłem tę ostatnią usługę tzn. 500 minut. Dziś chcąc wejść na Facebooka, Messengera i przeglądarkę w telefonie dostawałem informację o ciągłym "łączeniu", a stron nie wczytywało. W czym może leżeć problem?
GPRS mam włączony.
zen1973
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 02:52

Re: Problem z konfiguracją LTE/MMS - HUAWEI P8 Lite

Post autor: zen1973 »

zdzislawdyrman pisze:Dzień Dobry,

Zmieniłem telefon z S4 mini na P8 lite. ...

Czy może mi ktoś poradzić co należałoby zmienić?
Miałem problem z połączeniem LTE, mimo dobrego zasięgu telefon łączył się tylko w H+ w swoim Huawei p8 lite musiałem zrobić nowy APN
Nazwa INTERNET (drukowanymi)
APN Internet
od Proxy nie ustawiono
do Port MMS nie ustawiono
MCC 260
MNC 01
Typ uwierzytelnienia PAP
Typ APN default, supl
Protokół APN IPv4
Protokół APN podczas roam IPv4
nośnik nie określono
Typ MVNO Brak
Wartość MVNO nie ustawiono

Następnie klikasz zapisz, potem wybierasz w liście Nazw APN to co utworzyłeś, zmieniasz preferowany typ sieci na Tylko 3G i ponownie na Automatyczny LTE/3G/2G
Tigana
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 wrz 2017, o 15:27

Problem z zasięgiem LTE

Post autor: Tigana »

Witam,
mój problem polega na tym iż od wczoraj (31.08.2017r.) mój telefon nie może przejść na zasięg LTE co utrudnia mi korzystanie z internetu. Korzystam z telefonu ZTE blade a310. Dodam, że nic w ustawieniach nie grzebałem więc raczej to nie jest z mojej winy. Można to jakoś naprawić czy trzeba czekać, aż zasięg sam wróci?

EDIT:
piątek, 1 września 2017, 18:29

Wystarczyło, że zmieniłem APN z "plus" na "internet" i wszystko wróciło do normy. :)
alvaomegabos
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 wrz 2017, o 16:36

Internet LTE nie działa w telefonie

Post autor: alvaomegabos »

Witam,
mam 2 karty jedną od internetu drugą telefonu (dzwonienia). Włożyłem kartę od internetu do telefonu LTE nie działa, mam 3g. Włożyłem kartę od telefonu (dzwonienia) mam 3 kreski LTE. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć.
Mam router DWR 921 e na którym w cs go mam np. 122 pinga, a telefon Sony Xperia t3.
qra69
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 gru 2018, o 23:18

Problem z MMS

Post autor: qra69 »

Kiedy próbuję wysłać lub odebrać MMS przy ikonce zasięgu pojawia się "x" i przestaje mi działać internet mobilny.
Na początku grudnia przeniosłem numer z Play do Plush i od tej pory mam ten problem. APN wpisane poprawnie, internet mobilny działa normalnie tylko te MMS-y.

Telefon Samsung J5 (2015) - J500FN
ODPOWIEDZ