Problem z fakturą i ebok.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Problem z fakturą i ebok.

Post autor: Connor »

23 września aktywowano mi tymczasowy numer w ramach przenosin z t-mobile.
W tym czsie otrzymałem kilka sms z ustawieniami oraz jeden o treści:
"Twoje jednorazowe hasło do e-faktury i aplikacji Plus online dostępnej pod adresem http://www.online.plus.pl:Alr:xxxxxxx Pozdrawiamy, Plus."
Więc próbuje się zalogować i nic. Podane hasło nie działa lub to nie jest hasło. Czytam dalej. Potrzebuje e-hasło lub Plus Kod. E-hasło zdobędę dopiero dzięki Plus Kod a Plus Kod przy pierwszej fakturze lub od konsultanta. Myślę sobie nie spieszy się, nikomu nie będę przeszkadzał, poczekam do pierwszej faktury.

Dzisiaj dostałem sms:
Plus:Nowa faktura nrxxxxxxxxxxxxx. Kwota x.xx zł. Termin płatności xx/xx/xxxx. Nr konta xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Pozdrawiamy.
Nieświadomy braku kilku danych loguje się do IPKO, tworzę nową płatność a tu brak nazwy i adresu odbiorcy. Nie chcąc strzelić byka zaprzestałem płatności.

I co mam zrobić? Czy muszę dzwonić do konsultanta by uzyskań Plus Kod aby się dostać do faktury na której ma być Plus Kod? Trochę to zakręcone i niepoważne.

O co chodzi z tym pierwszym cytowanym sms? Co to za lipne hasło, które do niczego nie prowadzi?

Kiedy już uzyskam Plus Kod to logować się na tymczasowym czy docelowym numerze telefonu?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z fakturą i ebok.

Post autor: Krzysiek_Plus »

Connor pisze:O co chodzi z tym pierwszym cytowanym sms? Co to za lipne hasło, które do niczego nie prowadzi?
Czyli otrzymałeś e-hasło SMS ale nie działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Re: Problem z fakturą i ebok.

Post autor: Connor »

No nie. Próbowałem z numerem tymczasowym jak i z docelowym ale wywala błąd.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z fakturą i ebok.

Post autor: Krzysiek_Plus »

Connor, jak błąd z numerem tymczasowym? Jak możesz proszę prześlij hasło które otrzymałeś na PW.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maly0709
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 kwie 2015, o 18:17

Re: Problem z fakturą i ebok.

Post autor: maly0709 »

Mam ten sam problem , po podpisaniu umowy aktywowano mi numer tymczasowy i dostałem hasło sms do logowania na plus online , hasło nie działa ani z numerem tymczasowym, ani z docelowym. W tej sytuacji nie mogę nawet mieć pewności czy otrzymam pierwszą fakturę na e-mail, nie mogę również ustawić usług zgodnie z moimi potrzebami, np. odblokować połączenia zagraniczne.
Zupełnie nie rozumiem działań operatora , dlaczego tak utrudnia korzystanie z serwisów internetowych, takich problemów nie miałem w PLAY!
Inna sprawa to termin przeniesienia numeru (umowa ze starym operatorem została już rozwiązana , numer przeniesiono na kartę , oczywiście w dalszym ciągu jest na mnie zarejestrowany) aktywacja numeru tymczasowego w dniu 10.04.2015r., planowany termin przeniesienia 17.04.2015. Tak zostałem poinformowany po moich interwencjach przez e-sklep plusa. Oczywiście przed podpisaniem umowy miało to trwać max!!! 48h, automatycznie mam nowy problem nie mogę wyłączyć numeru który znany jest moim klientom, urzędom itp.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z fakturą i ebok.

Post autor: Magda_Plus »

maly0709 pisze: W tej sytuacji nie mogę nawet mieć pewności czy otrzymam pierwszą fakturę na e-mail, nie mogę również ustawić usług zgodnie z moimi potrzebami, np. odblokować połączenia zagraniczne.
W takim wypadku proponuję kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia nowego e-hasła. Możesz również takowe uzyskać w punkcie Plusa.

Logowanie do Plus online powinno być realizowane na razie numerem tymczasowym do czasu przeniesienia Twojego od wcześniejszego operatora.
maly0709 pisze:aktywacja numeru tymczasowego w dniu 10.04.2015r., planowany termin przeniesienia 17.04.2015. Tak zostałem poinformowany po moich interwencjach przez e-sklep plusa. Oczywiście przed podpisaniem umowy miało to trwać max!!! 48h, automatycznie mam nowy problem nie mogę wyłączyć numeru który znany jest moim klientom, urzędom itp.
Niestety przekazano Ci błędną informację. :-(
Podpisanie umowy na odległość powoduje konieczność przyznania numeru tymczasowego. W przypadku składania umowy w Sklepie internetowym lub na infolinii handlowej nie ma jednodniowego trybu przeniesienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ