W tym czsie otrzymałem kilka sms z ustawieniami oraz jeden o treści:
Więc próbuje się zalogować i nic. Podane hasło nie działa lub to nie jest hasło. Czytam dalej. Potrzebuje e-hasło lub Plus Kod. E-hasło zdobędę dopiero dzięki Plus Kod a Plus Kod przy pierwszej fakturze lub od konsultanta. Myślę sobie nie spieszy się, nikomu nie będę przeszkadzał, poczekam do pierwszej faktury."Twoje jednorazowe hasło do e-faktury i aplikacji Plus online dostępnej pod adresem http://www.online.plus.pl:Alr:xxxxxxx Pozdrawiamy, Plus."
Dzisiaj dostałem sms:
Nieświadomy braku kilku danych loguje się do IPKO, tworzę nową płatność a tu brak nazwy i adresu odbiorcy. Nie chcąc strzelić byka zaprzestałem płatności.Plus:Nowa faktura nrxxxxxxxxxxxxx. Kwota x.xx zł. Termin płatności xx/xx/xxxx. Nr konta xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Pozdrawiamy.
I co mam zrobić? Czy muszę dzwonić do konsultanta by uzyskań Plus Kod aby się dostać do faktury na której ma być Plus Kod? Trochę to zakręcone i niepoważne.
O co chodzi z tym pierwszym cytowanym sms? Co to za lipne hasło, które do niczego nie prowadzi?
Kiedy już uzyskam Plus Kod to logować się na tymczasowym czy docelowym numerze telefonu?