Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 17:30
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Witam. U mnie jest podobny problem tylko z włączeniem nielimitowanych rozmów na stacjonarne. Wysyłam smsa na nr 2601 o treści AKTBLSZ1 i dostaję odpowiedź, że ta usługa nie jest dostępna w mojej taryfie - LTE bez limitu za 79,99 zł. Jak wpisuję AKT BLSZ1 to dostaję odpowiedź, że nieprawidłowa treść smsa. Wcześniej były włączone nielimitowane na stacjonarne ale po 1 miesiącu zostały wyłaczone smsem wg instrukcji z umowy, ale jednak rodzice dzwonią więcej niż za 10 zł na mc więc chcieliśmy uruchomić opcję za 9,99 zł na mc od nowa. A może w tej taryfie inaczej się taką usługę włącza?
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
windykator86 ,
- wysłałam interwencję w tej sprawie do odp. działu.
- wysłałam interwencję w tej sprawie do odp. działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 17:30
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Ewa_Plus dziękuję. W regulaminie jest napisane, że ta usługa jest w taryfach lte, promocja dostępna od 26.08.2014. Moja taryfa to rozmowy i smsy bez limitu, umowa od 17.08.2014. Więc rzeczywiście kod nie tyczy się mojej taryfy. Kod, ktory jest w poradniku FAQ tak samo nie właczy mi tej usługi. Więc po prostu zastanawia mnie jak można na nowo uruchomić nielimitowane połączenia na stacjonarne choćby i za te 9,99 zł dodatkowo do abonamentu. Po zalogowaniu na plusonline opcji nie widać nigdzie. Napisałam też na bok@plus.pl. Zobaczymy co napiszą. Może wogóle tej opcji nie ma. I jak się raz usługę wyłączyło to nie można do niej wrócić :(
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
windykator86 ,
- jak się wyłączy tę promocyjną za 6,99 zł, to potem już jej się nie uruchomi, ale tę droższą za 9,99 zł można.
Jak komenda SMS nie zadziałała, to obawiam się, że i konsultant IOK poza przekazaniem zgłoszenia dalej też więcej nie pomoże. Ale skoro ja już zgłosiłam, to powinno wystarczyć
- jak się wyłączy tę promocyjną za 6,99 zł, to potem już jej się nie uruchomi, ale tę droższą za 9,99 zł można.
Jak komenda SMS nie zadziałała, to obawiam się, że i konsultant IOK poza przekazaniem zgłoszenia dalej też więcej nie pomoże. Ale skoro ja już zgłosiłam, to powinno wystarczyć
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 17:30
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Tak właśnie myślałam, że tylko opcja za 9,99 zł. Jak najbardziej mi odpowiada. No to cierpliwie czekam na rozwiązanie problemu.
Dzisiaj, 5.11, dostałam odpowiedź z BOK:
"Szanowny Panie
Dziękuję za zgłoszenie z 31.10.2014 r., dotyczące usługi nielimitowanych połączeń na numery stacjonarne. Informuję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Wyjaśniam, iż dla Pana numeru brak jest możliwości uruchomienia usługi „Nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych w Taryfach LTE”, której miesięczny koszt wynosi 9,99 zł. Tym samym z dniem 4.11.2014 r. zostanie przywrócona usługa „Połączenia bez limitu na numery stacjonarne”, której miesięczny koszt zgodnie z warunkami podpisanej Umowy wynosi 6,99 zł. Jednocześnie przez pierwszy miesiąc opłata za ww. usługę nie zostanie naliczona.
Ufam, że powyższe rozwiązanie okaże się dla Pana satysfakcjonujące."
Baaaaaaaaardzo satysfakcjonujące. Cieszę się, że Plus pokazał prokliencką twarz Wyszło nawet lepiej niż planowaliśmy z Rodzicami
Dzisiaj, 5.11, dostałam odpowiedź z BOK:
"Szanowny Panie
Dziękuję za zgłoszenie z 31.10.2014 r., dotyczące usługi nielimitowanych połączeń na numery stacjonarne. Informuję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Wyjaśniam, iż dla Pana numeru brak jest możliwości uruchomienia usługi „Nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych w Taryfach LTE”, której miesięczny koszt wynosi 9,99 zł. Tym samym z dniem 4.11.2014 r. zostanie przywrócona usługa „Połączenia bez limitu na numery stacjonarne”, której miesięczny koszt zgodnie z warunkami podpisanej Umowy wynosi 6,99 zł. Jednocześnie przez pierwszy miesiąc opłata za ww. usługę nie zostanie naliczona.
Ufam, że powyższe rozwiązanie okaże się dla Pana satysfakcjonujące."
Baaaaaaaaardzo satysfakcjonujące. Cieszę się, że Plus pokazał prokliencką twarz Wyszło nawet lepiej niż planowaliśmy z Rodzicami
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne
Witam
Chciałbym ponownie uruchomić usługę nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne za 6.99 zł miesięcznie.Czy jest to możliwe i jak to zrobić?
Pozdrawiam
Chciałbym ponownie uruchomić usługę nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne za 6.99 zł miesięcznie.Czy jest to możliwe i jak to zrobić?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 lis 2014, o 14:50 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dołączyłam post do istniejącego wątku
Powód: dołączyłam post do istniejącego wątku
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Witaj nosferatu39,
- jeśli wyłączyłeś promocyjną usługę Nielimitowanych połączeń do sieci stacjonarnych, to można ją uruchomić ponownie, ale będzie kosztować trochę więcej, bo 9,99 zł. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.
- jeśli wyłączyłeś promocyjną usługę Nielimitowanych połączeń do sieci stacjonarnych, to można ją uruchomić ponownie, ale będzie kosztować trochę więcej, bo 9,99 zł. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Witam, tak jak kris pt nie mogę wyłączyć usługi "Połączenia bez limitu na stacjonarne". Po przedłużeniu umowy dostałam tę usługę bezpłatnie przez okres jednego miesiąca (taryfa LTE 49,99). Już dwukrotnie próbowałam dezaktywować ją sms DEAKT ZNST3 (z umowy) na 2601 i otrzymałam taka samą odpowiedź: Usługa jest już nieaktywna. Więc czemu na fakturze nadal widnieje jako aktywna i została naliczona za nią opłata?
Daty:
- nowa umowa 23.09.14.
- pierwszy sma 21.10.14.
- 23.11.14 rachunek z naliczoną opłatą i drugi sms,
Czy można to wyłączyć bez chodzenia do Punktu Obsługi Klienta (gdzie odeślą mnie na infolinię) czy dzwonienia na infolinię ? Nie mam też plus kodu i nie dostałam żadnego e-hasła na rachunku. Co mogę zrobić?
Daty:
- nowa umowa 23.09.14.
- pierwszy sma 21.10.14.
- 23.11.14 rachunek z naliczoną opłatą i drugi sms,
Czy można to wyłączyć bez chodzenia do Punktu Obsługi Klienta (gdzie odeślą mnie na infolinię) czy dzwonienia na infolinię ? Nie mam też plus kodu i nie dostałam żadnego e-hasła na rachunku. Co mogę zrobić?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
aniridia, tak jak kris pt, zlecenie wyłączenie usługi możesz zgłosić przez Plus Online.
Joanna_Plus pisze:Witaj kris pt,
w powyższej sytuacji, prześlij proszę dyspozycję wyłączenia tych usług w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Tak jak napisałam wyżej, nie mam ani e-Hasła ani Plus kodu potrzebnego do zalogowania (o Plus online czytałam w innych postach). Czyli wycieczka do punktu będzie nieunikniona.
Zastanawiam się też czemu nie zadziałała komenda sms. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy za usługę, którą myślałam, że jest wyłączona, ponieważ taką dostałam wiadomość zwrotną sms-em?
Zastanawiam się też czemu nie zadziałała komenda sms. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy za usługę, którą myślałam, że jest wyłączona, ponieważ taką dostałam wiadomość zwrotną sms-em?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
aniridia Plus kod 5 masz widoczny na pierwszej fakturze, zatem nie musisz już iść do Punktu
Jakiej treści SMS-a dostałaś po wysłaniu polecenia dezaktywacyjnego?
Jakiej treści SMS-a dostałaś po wysłaniu polecenia dezaktywacyjnego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Dostałam odpowiedź: Usluga jest juz nieaktywna.
Dlatego myślałam, że sprawa jest załatwiona, a tu niespodzianka jak przeszedł rachunek.
Czy to był pierwszy rachunek w ogóle po dołączeniu do sieci czy pierwsza faktura po przedłużeniu umowy i zmianie taryfy? Pytam, bo w Plusie jestem już od jakiś 8 lat i tej faktury to na pewno już nie mam.
Dlatego myślałam, że sprawa jest załatwiona, a tu niespodzianka jak przeszedł rachunek.
Czy to był pierwszy rachunek w ogóle po dołączeniu do sieci czy pierwsza faktura po przedłużeniu umowy i zmianie taryfy? Pytam, bo w Plusie jestem już od jakiś 8 lat i tej faktury to na pewno już nie mam.
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
aniridia,
- przekazałam sprawę do Departamentu Reklamacji.
Niedługo powinnaś otrzymać odpowiedź.
- przekazałam sprawę do Departamentu Reklamacji.
Niedługo powinnaś otrzymać odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Witam
Mam problem z dezaktywacją nielimitowanych połączeń stacjonarnych. Wysyłałam smsy kodem deakt znst3 i dostawałam informację,że usługa jest już nieaktywna ale cały czas dolicza mi 6,99 do rachunku. Proszę o pomoc :(
Mam problem z dezaktywacją nielimitowanych połączeń stacjonarnych. Wysyłałam smsy kodem deakt znst3 i dostawałam informację,że usługa jest już nieaktywna ale cały czas dolicza mi 6,99 do rachunku. Proszę o pomoc :(
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne. Pomocy!
Witka w tej sprawie proszę Cię o kontakt z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ