drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Dom

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MJW
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 gru 2014, o 03:46

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: MJW »

Witam,
proszę o odpowiedź potwierdzającą kwalifikację mnie do oferty SMARTDOM.
Podpisałem aneks do umowy dla stałych klientów: "Taryfy LTE - Oferta Okazyjna - Dla stałych klientów" / "Aneks" - kwota abonamentu za telefon 59,90zł pomniejszona o rabat za e-fakturę, czyli 49,90zł). Jest to moja umowa uprawniająca. Tą kwotę abonamentu uprawniającą do usługi SmartDom zasugerowała mi i potwierdziła konsultantka Plus dnia 4.12.2014r. ok. godz. 17:30.
Do tego podpisana została umowa na Internet: promocja POWER LTE Int mo/ro 24m SI(test) (IWPSP24D06) - Internet POWER LTE 25GB (LTE1Z) z zaznaczoną przy zamówieniu opcją 50% upustu, czyli zamiast abonamentu 69,90zł (pomniejszona o rabat za e-fakturę, czyli 59,90zł) ma być 29,95zł. Dodatkowo przy tej umowie ma być 1 miesiąc gratis opłaty abonamentowej. Przy tej ofercie było również 5GB gratis za zamówienie online oraz LTE bez limitu przez cały okres umowy, a nie jak jest w umowie, że 10zł po 6-tym okresie rozliczeniowym. Ważność tej oferty potwierdzałem przed zamówieniem, tzn. 5.12.2014r. ok. godz. 15:30.
Bardzo proszę o potwierdzenie, gdyż ani przy umowie o telefon, ani o internet nie ma mowy o programie SMART DOM. Podczas rozmów telefonicznych Państwa konsultanci uspokajają mnie i potwierdzają powyższe warunki, jednak chciałbym mieć to "na piśmie".
W przypadku braku odpowiedzi od Państwa, będę zmuszony odstąpić od umowy.
Proszę jeszcze o wytłumaczenie skąd na moim koncie wziął się pakiet 500MB i czy jest on płatny? Nikt mi jego nie proponował, w żadnej z umów jego nie mam i na niego się nie zgadzałem.

Czekam na Państwa odpowiedź do północy dnia dzisiejszego (19.12.2014 23:59).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 gru 2014, o 12:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wykasowano dubel.
Maciek007
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 paź 2014, o 11:54

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Maciek007 »

Witam.
Mam w Plusie telefon na abonament 69,90 umowa z koniec października,TV w Cyfrowym Polsacie 59,90 umowa z 2.12.2014 od razu podpisany formularz o przystąpieniu do SmartDom.
Internet zamówiłem przez Plus online 49,90 z modemem,umowa podpisana 4.12.
Dzisiaj dostałem 1 fakturę za internet,z opłatą za aktywację,za abonament/miesąc gratis i 11,27zł za kilka dni stycznia/
z dziwnym rabatem: "Rabat 10 zł na abonament", chyba powinien być rabat na 3 usługę 38,90 podzielony na ilość dni?
Czy na następny okres rozliczeniowy też będzie 10zł zamiast już całej kwoty 38,90?
Co to za rabat,w Plus online nigdzie nie ma wzmianki o Smartdom,jak mogę to sprawdzić?
Czy formularz o przystąpieniu do SmartDom i o wymianie informacji między CP i Plus,wystarczy jak jest podpisany tylko w Polsacie?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj MJW,
- Superoferta w ramach smartDOM nie jest częścią promocji, w której podpisana była umowa, a dodatkowym programem, którym są objęci Klienci spełniający warunki opisane w regulaminie.

Z tego, co napisałeś w poście te warunki zostały spełnione, zatem faktury za Internet będą rabatowane (rabat 50 %).

500MB to pakiet przejściowy, bezpłatny i jednorazowy.
Tutaj znajdziesz też odpowiedź: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 77#p116815

Witaj Maciek007,
- upust kwotowy pojawia się zwykle na drugiej fakturze. Proponuję zatem poczekać na następny rachunek i jeśli wówczas nie będziesz widział na fakturze upustu 38,90 zł, to daj mi znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MJW
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2014, o 03:46

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: MJW »

Dziękuję Ewa_Plus za odpowiedź.
Rozumiem, że w takim razie nie było konieczne podpisanie żadnego dokumentu potwierdzającego udział w programie SMARTDOM, ponieważ zostanę automatycznie przyłączony do tego programu... Nie napisała Pani jeszcze jak to się ma z gratisami oferowanymi podczas zamówienia oferty internetowej (5GB gratis, LTE bez limitu przez cały okres umowy).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Magda_Plus »

MJW Program smartDom nie ma wpływu na warunki promocji jakie Cię obowiązują. Zniżka z Super oferty II w ramach Programu smartDom jest opcją dodatkową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MJW
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2014, o 03:46

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: MJW »

Pani Magdo, ja naprawdę rozumiem co się do mnie pisze. Zadałem tylko dwa pytania i prosiłem o prostą odpowiedź na nie:
1. Czy powinienem podpisać jakiś dokument potwierdzający udział w programie SMARTDOM, czy będę automatycznie przyłączony z uwagi na podpisanie tych umów?
2. Co z ofertami gratisowymi (5GB gratis za zamówienie online i LTE bez limitu przez cały okres umowy za zamówienie online) jeśli nie mam tego uwzględnionego w umowie?
Pozdrawiam
kingar
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 gru 2014, o 20:41

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: kingar »

Mam problem, korzystam z usługi smart dom od 7 mc ( 1usluga telfeon, 2 internet, 3 CP). Wysztko pięknie! ale po pół roku przyszedł do mnie rachynek za CP około 60zł ! mimo wyłączenia usługi za dodatkowe programy. Pani przy podpisywaniu umowy powiedziała że mogę zapłacić za cały okres CP 29,00zł i tak też zrobiłam. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić?! :oops: :oops: :oops:
marcineczek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 gru 2014, o 12:57

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: marcineczek »

Dzień dobry;
Moja koleżanka chciała skorzystać z programu SmartDom. Chciała w dniu dzisiejszym w APS przedłużyć umowę na abonament zwiększając kwotę abonamentu aby kwalifikował się do programu a po aktywacji nowego abonamentu (1 stycznia 2015 r) dokupić iPlus LTE bez ograniczeń (za połowę ceny abonamentu). Pani w APS jednak poradziła jej aby nie przedłużała umowy ponieważ program SmartDom z dniem 24 grudnia 2014 r zostanie zakończony.
Proszę o potwierdzenie faktu, iż z dniem 25 grudnia 2014 r. nie będzie można już korzystać z korzyści programu SmartDom dla nowych aktywacji lub o zanegowanie tego faktu.
Prawdę mówiąc nie wiemy co robić - wspólnie z koleżanką od wielu lat jesteśmy klientami Plusa i nie chcielibyśmy tego zmieniać.

pozdrawiam:
Marcin
bestmen
PlusManiak
Posty: 72
Rejestracja: 5 sie 2012, o 15:03

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: bestmen »

marcineczek pisze:Dzień dobry;
Moja koleżanka chciała skorzystać z programu SmartDom. Chciała w dniu dzisiejszym w APS przedłużyć umowę na abonament zwiększając kwotę abonamentu aby kwalifikował się do programu a po aktywacji nowego abonamentu (1 stycznia 2015 r) dokupić iPlus LTE bez ograniczeń (za połowę ceny abonamentu). Pani w APS jednak poradziła jej aby nie przedłużała umowy ponieważ program SmartDom z dniem 24 grudnia 2014 r zostanie zakończony.
Proszę o potwierdzenie faktu, iż z dniem 25 grudnia 2014 r. nie będzie można już korzystać z korzyści programu SmartDom dla nowych aktywacji lub o zanegowanie tego faktu.
Prawdę mówiąc nie wiemy co robić - wspólnie z koleżanką od wielu lat jesteśmy klientami Plusa i nie chcielibyśmy tego zmieniać.

pozdrawiam:
Marcin
Ciekawa informacja... czy ktoś z moderatorów jest w stanie ja potwierdzić lub zanegować?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: habish »

Program SmartDom trwa do odwołania.
Regulamin: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Superoferta trwa aktualnie do 19.01.2015 z możliwością przedłużenia.
Było już przedłużanie kilka razy, wiec prawdopodobne że znów się tak stanie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Ewa_Plus »

MJW ,
- nie musisz podpisywać dokumentu potwierdzającego udział w programie smartDom.
Jeśli zamówienie składane jest przez sklep internetowy, to w abonamencie za 69,90 zł (z e-fakturą: 59,90 zł) otrzymujesz 25 GB w pakiecie podstawowym. W analogicznej promocji w sklepie stacjonarnym w tej samej cenie miałbyś 20 GB. Zatem jak widać jest 5 GB więcej. Nie bardzo wiem, co Ci się tu nie zgadza.

kingar,
- w kwestii rachunków za telewizję w CP zwróć się do obsługi CP.

marcineczek,
- zgodnie z aktualnym regulaminem-
Superoferta II w programie smartDOM trwa od 30.09.2014 r. do 19.01.2015 r. z możliwością przedłużenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dmn111
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2014, o 13:06

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: dmn111 »

Witam,
chciałbym wyjaśnić sytuację z jaką obecnie przychodzi mi się zmierzyć. Chciałbym również powiedzieć że w tej sprawie kilkukrotnie dzwoniłem do BOK a także byłem w punktach sprzedaży PLUS oraz CP. Za każdym razem słyszałem odmienne zdania. Sprawa wygląda następująco:
Jestem klientem CP od 5 lat. Obecna umowa kończyła mi się w lutym 2015 r. i zawsze była to umowa z najwyższym abonamentem. Chciałem skorzystać z usług innego operatora i wysłałem w terminie wypowiedzenie tejże umowy. Konsultant dzwonił do mnie i zaproponował korzystne dla mnie warunki i zdecydowałem się pozostać w CP. W dniu 01.12.2014 zawarłem umowę przez telefon (podpisana 03.12.2014) na okres 15 miesięcy z pakietem premium na kwotę abonamentu 89,90. Dekoder główny pozostał bez zmian, natomiast wymieniłem dekoder dodatkowy. Od 03.12.2014 staram się skorzytać z programu Smart Dom i chciałbym przenieść numer z innej sieci na kartę i kupić telefon w PLUSIE z abonamentem za 59,99 czyli to byłaby druga umowa, oraz chciałbym dokupić internet tylko SIM za kwotę 39,90 jako trzecia umowa (do tego laptop na raty). Umowa na abonament z telefonem byłaby rabatowana 50% a internet byłby rabatowany kwotą 38,90
Moje pytanie jest następujące: czy mogę skorzystać z programu SMART DOM?? Czy moja pierwsza umowa (podpisana 03.12.2014 na okres 15 miesięcy) uprawnia mnie do skorzystania z oferty SMART DOM?? Zaznaczam że byłem już od dłuższego czasu klientem CP, zawarłem tylko umowę z lepszymi warunkami pozostawiając dekoder główny bez zmian.
W tej kwestii dowiadywałem się w punktach sprzedaży i w sieci plus powiedziano mi że nie mogę z tego skorzystać ponieważ umowa jest na 15 miesięcy a powinna być na 24 miesiące, a w CP powiedziano mi że mogę ponieważ nie jestem nowy klientem a umowa ta jest jakby kontynuacją poprzedniej. Gdy dzwoniłem do BOK w CP również udzielono mi różnych odpowiedzi. Zaznaczam że współpracę z CP chciałbym nadal kontynuować po 15 miesiącach aby rabaty były naliczane w dalszym ciągu.
Bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości gdyż nie chciałbym nie chciałbym się później rozczarować gdy nie zostaną mi naliczone rabaty, a są to znaczne kwoty w okresie dwóch. Bardzo proszę o w miarę możliwości szybką odpowiedź ponieważ umowy te mają być prezentem gwiazdkowym, a ja w dalszym ciągu nie wiem co mam robić.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Nightmare
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 gru 2014, o 07:27

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Nightmare »

No cóż, jednak moja umowa się nie kwalifikuje, ponieważ konwersja z MIXa na abonament została wykonana w ramach jakiejś "oferty standardowej" - musiałbym mieć specjalną. Na mojej umowie pisze promocja "KMK BEZ LIMITU A". W salonie dowiedziałem się, że mam standardową.
Osobiście jestem już tym zmęczony - w BOK-u twierdzą, że mogę przystąpić do programu smartDOM, w salonie, że nie mogę.
Chyba sobie odpuszczę i poszukam oferty na internet gdzieś indziej.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Magda_Plus »

dmn11 Twoja umowa w CP może być umową uprawomocniającą Cię do skorzystania z Programu smartDom gdyż jest to kontynuacja poprzedniej umowy.

Nightmare potwierdzam to co wcześniej napisała Ewa_Plus, czyli to, że Twoja umowa abonamentowa (P1) uprawnia Cię do przystąpienia do Programu smartDom. Ponadto, oferta specjalna dotyczy zawarcia nowej umowy pierwszej(P2).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dmn111
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2014, o 13:06

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: dmn111 »

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Mam jeszcze pytanie odnośnie tej obecnej umowy która jest na 15 miesięcy. Na tej umowie nie pisze że jest to aneks do umowy poprzedniej ani przedłużenie umowy poprzedniej. Jest to po prostu umowa z dnia.... Czy podstawą uznania powyższej umowy jako kontynuacja jest to że dekoder główny pozostał bez zmian ???
Więc co mam teraz zrobić ??, bo gdy udaje się do punktu Plusa twierdzą że powyższa umowa nie uprawnia mnie do skorzystania z programu Smart Dom bo nie jest zawarta na 24 miesiące. Chciałbym skorzystać z Państwa usług na tych warunkach promocyjnych i boję się że pracownicy punktu Plusa nie dadzą mi takiej możliwości.
Pani Magdo, Pani stanowisko również potwierdził punkt CP. Co mi Pani radzi zrobić ??
Edit:
Bardzo proszę o odpowiedź w powyższej sprawie.
Zależy mi na tym aby jeszcze dzisiaj wyjaśnić całą sytuację.
Z góry dziękuję.
ODPOWIEDZ