Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gienia98,

zazwyczaj do dwóch dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
system45
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 28 sie 2014, o 18:05

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: system45 »

Witam. Moje zamówienie nr 201508251253727 zostało wstrzymane przez dział windykacji Plus (opóźnienie w fakturze), po kontakcie telefonicznym wszystko zostało wyjaśnione ale zamówienie nadal jest wstrzymane? Mam czekać aż coś się zmieni czy zamówić ponownie? Na infolinii powiedzieli mi że już wszystko w porządku ale się nic nie zmienia?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj system45,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lpikula
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:25

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: lpikula »

Witam. Czy można sprawdzić co się dzieje z moim zamówieniem 201508261255200 jest to przedłużenie umowy w mix
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lpikula,

jaki status zamówienie widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lpikula
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:25

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: lpikula »

Zamówienie jest w trakcie realizacji.
zamówienie złożone 26.08
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

lpikula,

przekazuję sprawę do obsługi sklepu internetowego. Może uda się tę realizację przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lpikula
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:25

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: lpikula »

Jeszcze raz. Teraz pytanie odnośnie zamówienia. Dostałem email że wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję o co tu chodzi. Półgodziny później następną informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201508261255200 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jestem zaniepokojony tą kaucją. Dostałem informację że już mogę przedłużyć umowę a później piszą o jakiejś kaucji. Nr zamówienia 201508261255200
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

lpikula,
lpikula pisze:jest to przedłużenie umowy w mix
W przypadku przedłużenia umowy, nie ma kaucji. System najwyraźniej przypisał błędne powiadomienie do tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lpikula
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:25

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: lpikula »

Dzięki wielkie bo już się wystraszyłem tą kaucją
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

lpikula,

rozumiem, ale w tym przypadku o kaucję można być spokojnym ;-), a dalsze informacje odnośnie zamówienia, będą docierały w wiadomościach SMS i e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anna_deresz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 paź 2015, o 13:53

Zamówienie

Post autor: anna_deresz »

Dzień dobry wczoraj zamówiłam sobie na stronie plusa telefon na podany nr telefonu przyszło mi potwierdzenie i pisze ze szczegółowe informacje są dostępne w adresie e-mail podanym w formularzu ale niestety wchodząc na pocztę nic takiego nie ma czy koniecznoscią jest wejście i przeczytanie wiadomosci którą oni do mnie wysłali? Zależy mi na czasie
Ostatnio zmieniony 8 paź 2015, o 14:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj anna_deresz,

jeżeli chodzi o wiadomości od obsługi sklepu internetowego, sprawdź proszę folder SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slawek1077
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 paź 2015, o 17:20

Problem z zamówieniem 201510051342630

Post autor: slawek1077 »

Witam

Otrzymałem dzisiaj informację ze sklepu internetowego (zamówienie po przez stronę internetową- przeniesienie numeru + lumia 830 z ładowarką bezprzewodową) że naliczono opłatę/kaucję i zamówienie nie może być zrealizowane. Zadzwoniłem na numer 601101200 że by dowiedzieć o co chodzi, ale nie otrzymałem informacji w czym problem. Postanowiłem zadzwonić na numer 601102601 gdzie poinformowano mnie że nie zaznaczyłem możliwości sprawdzenia mnie pod kątem zaległości finansowych czy coś w tym stylu, zadzwoniłem ponownie do sklepu internetowego ale tam twierdzą że wszystko jest zaznaczone ale nie wiedza czemu zamówienie zostało wstrzymane. Nie wiem co teraz robić, podpisałem dzień po uruchomieniu przeniesienia numeru umowę z cyfrowym polsatem z myślą o smartdomie i rabacie właśnie na CP, zależy mi na kontynuacji tego zamówienia gdyż przez stronę są lepsze warunki. Proszę o pomoc w tej sprawie co mam zrobić
Ostatnio zmieniony 9 paź 2015, o 12:14 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątkow ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zamówieniem 201510051342630

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj slawek1077,
- pisaliśmy już na temat kaucji temat np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ja#p156478
Sklep internetowy nie ma niestety możliwości realizowania zamówień z kaucją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ