Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
Witaj gienia98,
zazwyczaj do dwóch dni.
zazwyczaj do dwóch dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Witam. Moje zamówienie nr 201508251253727 zostało wstrzymane przez dział windykacji Plus (opóźnienie w fakturze), po kontakcie telefonicznym wszystko zostało wyjaśnione ale zamówienie nadal jest wstrzymane? Mam czekać aż coś się zmieni czy zamówić ponownie? Na infolinii powiedzieli mi że już wszystko w porządku ale się nic nie zmienia?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
Witaj system45,
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Witam. Czy można sprawdzić co się dzieje z moim zamówieniem 201508261255200 jest to przedłużenie umowy w mix
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
Witaj lpikula,
jaki status zamówienie widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
jaki status zamówienie widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Zamówienie jest w trakcie realizacji.
zamówienie złożone 26.08
zamówienie złożone 26.08
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
lpikula,
przekazuję sprawę do obsługi sklepu internetowego. Może uda się tę realizację przyśpieszyć.
przekazuję sprawę do obsługi sklepu internetowego. Może uda się tę realizację przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Jeszcze raz. Teraz pytanie odnośnie zamówienia. Dostałem email że wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję o co tu chodzi. Półgodziny później następną informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201508261255200 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jestem zaniepokojony tą kaucją. Dostałem informację że już mogę przedłużyć umowę a później piszą o jakiejś kaucji. Nr zamówienia 201508261255200
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
lpikula,
W przypadku przedłużenia umowy, nie ma kaucji. System najwyraźniej przypisał błędne powiadomienie do tej sprawy.lpikula pisze:jest to przedłużenie umowy w mix
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Dzięki wielkie bo już się wystraszyłem tą kaucją
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
lpikula,
rozumiem, ale w tym przypadku o kaucję można być spokojnym , a dalsze informacje odnośnie zamówienia, będą docierały w wiadomościach SMS i e-mail.
rozumiem, ale w tym przypadku o kaucję można być spokojnym , a dalsze informacje odnośnie zamówienia, będą docierały w wiadomościach SMS i e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 paź 2015, o 13:53
Zamówienie
Dzień dobry wczoraj zamówiłam sobie na stronie plusa telefon na podany nr telefonu przyszło mi potwierdzenie i pisze ze szczegółowe informacje są dostępne w adresie e-mail podanym w formularzu ale niestety wchodząc na pocztę nic takiego nie ma czy koniecznoscią jest wejście i przeczytanie wiadomosci którą oni do mnie wysłali? Zależy mi na czasie
Ostatnio zmieniony 8 paź 2015, o 14:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
Witaj anna_deresz,
jeżeli chodzi o wiadomości od obsługi sklepu internetowego, sprawdź proszę folder SPAM.
jeżeli chodzi o wiadomości od obsługi sklepu internetowego, sprawdź proszę folder SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2015, o 17:20
Problem z zamówieniem 201510051342630
Witam
Otrzymałem dzisiaj informację ze sklepu internetowego (zamówienie po przez stronę internetową- przeniesienie numeru + lumia 830 z ładowarką bezprzewodową) że naliczono opłatę/kaucję i zamówienie nie może być zrealizowane. Zadzwoniłem na numer 601101200 że by dowiedzieć o co chodzi, ale nie otrzymałem informacji w czym problem. Postanowiłem zadzwonić na numer 601102601 gdzie poinformowano mnie że nie zaznaczyłem możliwości sprawdzenia mnie pod kątem zaległości finansowych czy coś w tym stylu, zadzwoniłem ponownie do sklepu internetowego ale tam twierdzą że wszystko jest zaznaczone ale nie wiedza czemu zamówienie zostało wstrzymane. Nie wiem co teraz robić, podpisałem dzień po uruchomieniu przeniesienia numeru umowę z cyfrowym polsatem z myślą o smartdomie i rabacie właśnie na CP, zależy mi na kontynuacji tego zamówienia gdyż przez stronę są lepsze warunki. Proszę o pomoc w tej sprawie co mam zrobić
Otrzymałem dzisiaj informację ze sklepu internetowego (zamówienie po przez stronę internetową- przeniesienie numeru + lumia 830 z ładowarką bezprzewodową) że naliczono opłatę/kaucję i zamówienie nie może być zrealizowane. Zadzwoniłem na numer 601101200 że by dowiedzieć o co chodzi, ale nie otrzymałem informacji w czym problem. Postanowiłem zadzwonić na numer 601102601 gdzie poinformowano mnie że nie zaznaczyłem możliwości sprawdzenia mnie pod kątem zaległości finansowych czy coś w tym stylu, zadzwoniłem ponownie do sklepu internetowego ale tam twierdzą że wszystko jest zaznaczone ale nie wiedza czemu zamówienie zostało wstrzymane. Nie wiem co teraz robić, podpisałem dzień po uruchomieniu przeniesienia numeru umowę z cyfrowym polsatem z myślą o smartdomie i rabacie właśnie na CP, zależy mi na kontynuacji tego zamówienia gdyż przez stronę są lepsze warunki. Proszę o pomoc w tej sprawie co mam zrobić
Ostatnio zmieniony 9 paź 2015, o 12:14 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątkow ten sam temat.
Powód: połaczenie wątkow ten sam temat.
Re: Problem z zamówieniem 201510051342630
Witaj slawek1077,
- pisaliśmy już na temat kaucji temat np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ja#p156478
Sklep internetowy nie ma niestety możliwości realizowania zamówień z kaucją.
- pisaliśmy już na temat kaucji temat np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ja#p156478
Sklep internetowy nie ma niestety możliwości realizowania zamówień z kaucją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ