w zdalnych kanałach sprzedaży dopuszczalne jest połączenie dwóch ofert Plus Abonament gdzie jedna z nich jest umową Uprawniającą.
strzalka78 pisze:nowa umowa ale tam nic nie ma o tym że mam płacić 35zł, tylko 70zł.
Rabaty przyznawane są najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego, zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/35fdfaf ... 12016.pdfo ile umowa zostaje podpisana w dedykowanej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jeżeli umowa zostala podpisana w dedykowanej promocji, to zgodnie z Regulaminem Programu smartDOM3,( paragraf 3, punkt 4)
a. w przypadku Nowych Umów I oraz Nowych Umów II Plus Abonament/Plus Internet/TV/Internet w CP Rabat/Upust promocyjny/Upust promocyjny/Benefit zostanie przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia Umowy; w przypadku Aneksu najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z Aneksu;
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam zrobiłem konwertację z mix na abonament. Kiedy należy spodziewać się przejścia,dostałem tylko sms a że pakiety sms zostałe wyłączone i dostałem hasło do plus online na które nie mogę się zalogować. strzalka78
strzalka78 wygląda na to, że już zostałeś przeniesiony do opcji abonamentowej. Możesz sprawdzić jeszcze, czy dla Twojego numeru działają kody jak w Mixie.
Jaki komunikat pojawia się kiedy próbujesz zalogować się do Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W takim razie pewne jest to, że numer został przeniesiony do opcji abonamentowej. Rozumiem, że dostałeś 5 cyfrowe hasło do logowania się do Plus online? Czy przy pierwszym logowaniu się do Plus online nastąpiła prośba ze strony aplikacji o zmianę hasła?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
strzalka78,
- jeśli hasło zostało przepisane prawidłowo, to nie powinno tak się dziać. W razie czego konsultant Działu Obsługi Klienta może Ci wygenerować nowe hasło do logowania w Plus online. Tutaj znajdziesz dane kontaktowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Migotka8923 możesz skorzystać z oferty konwersji w trakcie obowiązującej Cię umowy Mix do opcji abonamentowej.
W tym celu zapraszam Cię do odwiedzenia najbliższego punktu sprzedaży Plusa. Możesz również pozostawić swoje dane kontaktowe klikając w baner znajdujący się na stronie WWW.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ