U mnie ta sama sytuacja. Zrobiłem 2 razy czyszczenie aplikacji i konta, na koncie Googla nie mam już Plusa i dodać się już nie daje.JacentyEsz pisze: Do Google też już dzwoniłem, powiedzieli, że od strony mojego konta jest wszystko jak najbardziej OK...
Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 48
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 sie 2013, o 10:17
Re: Płatność mobilna Google PLay
grzegorz
Re: Płatność mobilna Google PLay
Witam. Mam ten sam problem co poprzednicy
Za pierwszym razem błąd z weryfikacja. Według użytkowników tutaj przywróciłem aplikacje do fabrycznej, usunąłem dane i cache - restart i po tym zabiegu w ogóle nie ma opcji płatności przez dopisanie do rachunku. Dodam ze mam abonament juz od 2lat i wszystko wlaczone.
Za pierwszym razem błąd z weryfikacja. Według użytkowników tutaj przywróciłem aplikacje do fabrycznej, usunąłem dane i cache - restart i po tym zabiegu w ogóle nie ma opcji płatności przez dopisanie do rachunku. Dodam ze mam abonament juz od 2lat i wszystko wlaczone.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Płatność mobilna Google PLay
Słuchajcie, a może trzeba jakąś zgodę zatwierdzić na ebok?
Widzę tam opcję dla Windows Store, ale nie mam nic dla Google Play?
Widzę tam opcję dla Windows Store, ale nie mam nic dla Google Play?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google PLay
Devorr ,
prześlij numer telefonu oraz adres e-mail do konta Gogle Play przez ten formularz.
JacentyEsz,
w Plus online powinna być włączona usługa Google Play.
prześlij numer telefonu oraz adres e-mail do konta Gogle Play przez ten formularz.
JacentyEsz,
w Plus online powinna być włączona usługa Google Play.
nie ma takiej konieczności.JacentyEsz pisze: a może trzeba jakąś zgodę zatwierdzić na ebok?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Płatność mobilna Google PLay
Google Play mam włączone
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 sty 2016, o 01:00
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Płatność mobilna Google PLay
Witam.
Również i u mnie zgłaszam problem z zakupami w Google Play.. Błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi, bla bla bla, skontaktuj się z operatorem."
Usuwanie, dodawanie opcji płatności nie przynosi pozytywnych rezultatów. Tak samo jak czyszczenie pamięci aplikacji.
XZ2 6.0.1.
Dziękuję za pomoc.
Również i u mnie zgłaszam problem z zakupami w Google Play.. Błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi, bla bla bla, skontaktuj się z operatorem."
Usuwanie, dodawanie opcji płatności nie przynosi pozytywnych rezultatów. Tak samo jak czyszczenie pamięci aplikacji.
XZ2 6.0.1.
Dziękuję za pomoc.
Re: Płatność mobilna Google PLay
JacentyEsz,
- dzięki za info, zatem musimy poczekać jeszcze na odpowiedź z naszego działu technicznego.
j3drula,
- podeślij nam numer swojego telefonu i adres e-mail, pod którym założone masz konto w sklepie Google Play przez ten formularz
- dzięki za info, zatem musimy poczekać jeszcze na odpowiedź z naszego działu technicznego.
j3drula,
- podeślij nam numer swojego telefonu i adres e-mail, pod którym założone masz konto w sklepie Google Play przez ten formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google PLay
Witam.
U mnie podobny do większości problem w Google Play.. Pojawia się błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych, skontaktuj się ze swoim operatorem."
Podane powyżej porady bez skuteczne.
Android 6.0.1
Samsung Galaxy S6
U mnie podobny do większości problem w Google Play.. Pojawia się błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych, skontaktuj się ze swoim operatorem."
Podane powyżej porady bez skuteczne.
Android 6.0.1
Samsung Galaxy S6
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google PLay
Witaj teves,
prześlij numer swojego telefonu i adres e-mail, pod którym masz założone konto w sklepie Google Play przez ten formularz.
prześlij numer swojego telefonu i adres e-mail, pod którym masz założone konto w sklepie Google Play przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Płatność mobilna Google PLay
Zadzwoniłem dziś dla pewności drugi raz do Google.
Tym razem trafiłem na Pana. Niestety dla mnie, po raz kolejny okazało się, że z mojej strony w sensie konta jest wszystko OK. Wszystko jest na zielono, a według komunikatu z e strony Sklepu Play wina jest po stronie operatora, a nie konta użytkownika Google.
Nie wiem co miało oznaczać to co Pan powiedział na końcu, ale delikatnie zasugerował, że jak jestem w Plusie, lepiej żebym sobie kupił kartę z kodami Google i w ten sposób płacił.
Patrząc na czas jaki już czekam, obawiam się, że szybciej niż rozwiązanie od operatora, spadnie śnieg. Nigdy, a byłem już w każdej sieci nie spotkałem się z tak długim okresem rozpatrywania problemu.
Tym razem trafiłem na Pana. Niestety dla mnie, po raz kolejny okazało się, że z mojej strony w sensie konta jest wszystko OK. Wszystko jest na zielono, a według komunikatu z e strony Sklepu Play wina jest po stronie operatora, a nie konta użytkownika Google.
Nie wiem co miało oznaczać to co Pan powiedział na końcu, ale delikatnie zasugerował, że jak jestem w Plusie, lepiej żebym sobie kupił kartę z kodami Google i w ten sposób płacił.
Patrząc na czas jaki już czekam, obawiam się, że szybciej niż rozwiązanie od operatora, spadnie śnieg. Nigdy, a byłem już w każdej sieci nie spotkałem się z tak długim okresem rozpatrywania problemu.
Re: Płatność mobilna Google PLay
JacentyEsz,
- przepraszam za długi czas rozwiązywania tej sprawy.
Wysłaliśmy interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Czekamy dalej na odpowiedź.
- przepraszam za długi czas rozwiązywania tej sprawy.
Wysłaliśmy interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Czekamy dalej na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:27
Re: Płatność mobilna Google PLay
U mnie sprawa ciągnie się już prawie 5 dni i dalej ani widu, ani słychu. Katastrofa
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Płatność mobilna Google PLay
No ja czekam cztery razy dłużej niż Ty :Dsebek12wer pisze:U mnie sprawa ciągnie się już prawie 5 dni i dalej ani widu, ani słychu. Katastrofa
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:27
Re: Płatność mobilna Google PLay
Współczuję :DJacentyEsz pisze:No ja czekam cztery razy dłużej niż Ty :Dsebek12wer pisze:U mnie sprawa ciągnie się już prawie 5 dni i dalej ani widu, ani słychu. Katastrofa
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 cze 2016, o 19:36
Re: Płatność mobilna Google PLay
od prawie 2 tygodni mam problem z weryfikacją. wysyłam numer i e-mail może wy coś zrobicie