najczęściej jest to 30 dni liczone od początku cyklu rozliczeniowego danego abonenta po otrzymaniu wniosku. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta 601102601, aby uzyskać dokładną datę przeniesienia numeru.blackberry09 pisze:o ile dobrze pamiętam to była ta druga opcja
Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
blackberry09,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mam problem z przeniesieniem numeru. Numer przenoszony jest obecnie w Virign Mobile na karte (zarejestrowany) chce przenieść do Plusa na abonament.
Pracownik Plusa ma problemy. Przy wypełnianiu wniosku o przeniesienie numeru zaznaczył, że numer dawcy jest w Virgin Mobile- wyskoczyło mu po jakimś czasie, że błąd dawcy- że jest to numer w sieci Play- co by się zgadzało bo Virgin Mobile należy do Play.
Po zaznaczeniu we wniosku numeru dawcy jako Play po zakończeniu wypełniania wniosku o przeniesienie wyskakuje komunikat, że błędny dawca.
Czyli ani Virgin Mobile ani Play nie przyjmuje, przez co nie można przejść do wydrukowania umowy.
Pracownik Plusa wysłał jakieś zgłoszenie gdzieś, niestety już 2 dni nie ma żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Czyz ktoś miał styczność z takim problemem?
Pracownik Plusa ma problemy. Przy wypełnianiu wniosku o przeniesienie numeru zaznaczył, że numer dawcy jest w Virgin Mobile- wyskoczyło mu po jakimś czasie, że błąd dawcy- że jest to numer w sieci Play- co by się zgadzało bo Virgin Mobile należy do Play.
Po zaznaczeniu we wniosku numeru dawcy jako Play po zakończeniu wypełniania wniosku o przeniesienie wyskakuje komunikat, że błędny dawca.
Czyli ani Virgin Mobile ani Play nie przyjmuje, przez co nie można przejść do wydrukowania umowy.
Pracownik Plusa wysłał jakieś zgłoszenie gdzieś, niestety już 2 dni nie ma żadnej odpowiedzi zwrotnej.
Czyz ktoś miał styczność z takim problemem?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
onifer2 ,
- podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, który przenosisz oraz imię i nazwisko. Sprawdzimy co się dzieje i postaramy się przyśpieszyć.
- podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, który przenosisz oraz imię i nazwisko. Sprawdzimy co się dzieje i postaramy się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Wysłałem dane przez formularz.
A tak na marginesie dzwoniłem do salonu Plusa w którym załatwiałem to wszystko, kolejny dzień nikt nic nie wie czemu się nie da przenieść numeru, brak odpowiedzi z centrali na ich zapytanie (zgłoszenie).
To wszystko jakaś parodia. To mój pierwszy kontakt z marką Plus i już takie "atrakcje". Zamiast zależeć im na klientach, to mają wszystko gdzieś.
Ja mam parę innych sieci do wyboru gdzie przypuszczam, że nie będzie takich problemów, a nie ukrywam zależy mi na czasie. Jeszcze czekam.
A tak na marginesie dzwoniłem do salonu Plusa w którym załatwiałem to wszystko, kolejny dzień nikt nic nie wie czemu się nie da przenieść numeru, brak odpowiedzi z centrali na ich zapytanie (zgłoszenie).
To wszystko jakaś parodia. To mój pierwszy kontakt z marką Plus i już takie "atrakcje". Zamiast zależeć im na klientach, to mają wszystko gdzieś.
Ja mam parę innych sieci do wyboru gdzie przypuszczam, że nie będzie takich problemów, a nie ukrywam zależy mi na czasie. Jeszcze czekam.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
onifer2,
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Czekamy na odpowiedź.
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Czekamy na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję. Ale to samo zrobił pracownik Plusa i kolejny dzień brak odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
onifer2 ,
Ewa_Plus pisze:Czekamy na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam. Mam problem. Ostatnio przenosiłam numer z T-Mobile do Plusa. Pani spisała ze mną umowę. Dwa tygodnie później zgłosiłam się do punku bo okazało się, że numer nie może być przeniesiony z powodu nie zgodności danych. Zadzwoniłam do T-Mobile i okazało się, że Wasz pracownik popełnił błąd w sporządzaniu umowy. W tamtej sieci numer był na męża a umowa sporządzona została na mnie. Kiedy zgłosiłam się do tego samego pracownika powiedział, że jedne co da się zrobić to cesja w T-Mobile. A ja do T-Mobile mam 30 km i nie mam czasu załatwiać takich spraw skoro błąd leży po stronie pracownika. Domagam się rozwiązania umowy i sporządzenia nowej na męża. Czy tak się da?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Jeśli umowa była realizowana w punkcie to niestety, ale nie jest to możliwe.Tośka pisze:Domagam się rozwiązania umowy i sporządzenia nowej na męża. Czy tak się da?
Pracownicy punktu niestety nie mają wglądu na kogo jest zarejestrowana umowa w ramach innego operatora, zaś umowę sporządzają na dane podane przez klienta.
Dodam, że podpisanie umowy w imieniu innej osoby wymaga upoważnienia notarialnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam!
Przenoszę swój numer do plusa. Numer ma być przeniesiony 1 lipca. Niedawno dostałam pierwszą fakturę, na której abonament jest naliczany za okres od 25.04.16- 24.05.16. Jakim cudem to może być naliczane, skoro umowę podpisywałam 9 maja?
Przenoszę swój numer do plusa. Numer ma być przeniesiony 1 lipca. Niedawno dostałam pierwszą fakturę, na której abonament jest naliczany za okres od 25.04.16- 24.05.16. Jakim cudem to może być naliczane, skoro umowę podpisywałam 9 maja?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
kinesik w części poświęconej abonamentowi jest informacja za jaki okres dany abonament został naliczony. Twój okres rozliczeniowy trwa od 25 dnia jednego miesiąca do 24 dnia kolejnego miesiąca.
patryk7588 pisze:Okresy rozliczeniowe w Plusie: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=902
Na pierwszej fakturze masz podliczony pierwszy niepełny okres rozliczeniowy + pierwszy pełny okres rozliczeniowy + opłata aktywacyjna (jeśli takowa występuje).
Ostatnio zmieniony 6 cze 2016, o 10:49 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawwienie odpowiedzi.
Powód: poprawwienie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Skoro na pierwszej fakturze jest naliczony niepełny okres rozliczeniowy, to chyba powinien on być liczony od dnia podpisania umowy prawda? Czy obowiązują tu jakieś inne zasady?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
kinesik rachunek został wystawiony za okres, do którego Twoja aktywacja została przydzielona. W polu dotyczącym rozliczenia abonamentu, zostały podane daty, dotyczące okresów jakich dotyczy wyliczenie. Sprawdź proszę co tam jest napisane. Zasada jest taka, że płacisz abonament z góry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dzień dobry,
Chciałbym przenieść do Plusa numer który obecnie mam w sieci Play, problem w tym że umowa w Play kończy mi się 30.09.2016. Czy jest jakieś rozwiązanie abym mógł to zrobić teraz bez ponoszenia kosztów? I jak w takiej sytuacji wygląda sprawa wypowiedzenia umowy z siecią Play?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Chciałbym przenieść do Plusa numer który obecnie mam w sieci Play, problem w tym że umowa w Play kończy mi się 30.09.2016. Czy jest jakieś rozwiązanie abym mógł to zrobić teraz bez ponoszenia kosztów? I jak w takiej sytuacji wygląda sprawa wypowiedzenia umowy z siecią Play?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj maciej023,
wyznaczona data przeniesienia numeru musi mieścić się w zakresie do 120 dni od daty złożenia wniosku. Na chwilę obecną masz już taką możliwość. Możesz złożyć zamówienie przez stronę WWW, i wybrać tryb przeniesienia numeru na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.maciej023 pisze:Chciałbym przenieść do Plusa numer który obecnie mam w sieci Play, problem w tym że umowa w Play kończy mi się 30.09.2016.
Jeśli chodzi o płacenie abonamentu to w Plusie przez pierwsze 6 miesięcy nie będzie naliczana opłata abonamentowa. W przypadku operatora macierzystego będziesz wnosił opłaty z tytułu taryfy zgodnie z umową, jaka Cię jeszcze obowiązuje.maciej023 pisze:Czy jest jakieś rozwiązanie abym mógł to zrobić teraz bez ponoszenia kosztów?
Umowa zostanie rozwiązana na koniec okresu promocyjnego, jeżeli taki tryb przeniesienia numeru wybierzesz.maciej023 pisze:I jak w takiej sytuacji wygląda sprawa wypowiedzenia umowy z siecią Play?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ