Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
marcinosu002
PlusManiak
Posty: 78
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcinosu002 »

Dziękuje za przekazanie już 2 h temu dzwoniła lecz niestety oferta jest mocno niesatysfakcjonująca, ale dopytalem w kwestii nie przedłuząnia abonamentu i Konsultanka zapewniła mnie ze jak przejdzie na czas nieokreślony to nie stracę zniżek na telefon (II usługa oraz na CP III usługa) , możecie mi to państwo potwierdzić jeszcze ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

marcinosu002,

zniżki zostaną zachowane, jeśli umowy objęte Programem smartDOM przejdą na czas nieoznaczony. Ważne jest to, żeby zachować tą samą wysokość abonamentu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinosu002
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcinosu002 »

Jak ja nic nie zrobię to chyba mi się kwoty nie po zmieniają?
javor
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2014, o 14:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: javor »

Witam. Za kilka dni kończy mi sie umowa,nie chcę przenosić numeru,ale Huawei P9 jest na dużo lepszych warunkach w T... niż zaproponowała mi Pani z DUK . Czy jest szansa coś ugrać żeby zbliżyć się do konkurencji? Pochwalcie się jeśli dostaliście go na dobrych warunkach!?
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ktry »

Teraz Tmobile ma najlepsze ceny na telefony i dodatkowo dają 6 miesięcy za 1 zł z umową na 24 miesiące przez internet.
Przez lata totalnie olewali klientów,a teraz się obudzili że mają najmniej i najwięcej uciekających.
Nie czekaj tylko przenos numer. Ja już jestem w trakcie z jednym numerem.
Taniej nikt nie zaproponuje i to tyczy się prawie wszystkich telefonów.
lukazem
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 29 sty 2013, o 13:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukazem »

Witam ponownie!!!
Proszę przekazać DUK, żeby ich numer 601 102 699 nie dzwonił do mnie. Pracownicy DUK jeszcze nie wiedzą lub nie rozumieją, że jestem osobą niesłyszącą = głuchy ( była przekazana do nich informacja, żeby pisać do mnie sms ).
Głuchy nie odbiera głos tylko czyta SMS.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

marcinosu002,
marcinosu002 pisze:Jak ja nic nie zrobię to chyba mi się kwoty nie po zmieniają?
kwoty abonamentów zostaną zachowane na dotychczasowym poziomie.

javor,

jeżeli chciałbyś jeszcze porozmawiać na temat oferty, prześlij numer telefonu przez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt.

Witaj lukazem,
lukazem pisze:Proszę przekazać DUK, żeby ich numer 601 102 699 nie dzwonił do mnie.
przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Mojej żonie skończyła sie umowa z końcem maja. Od miesiąca próbuję uzyskać jakąś rozsądną ofertę w DOK lub DUK ale Wy swoimi ofertami potraficie tylko rozśmieszyć.
Telefon jest w abonamencie 79zł + internet w Smart Dom za 34,50. Rozmawiając z Wami dostajemy ofertę tylko telefonu w systemie ratalnym, bo główna usługa ma podłaczony Smart DOm. Nie rozumiecie faktu że klient mimo posiadania Waszego internetu może niebawem zrezygnować z Waszych usług i przenieść je do konkurencji zyskując 6 miesięcy w gratisie. Umowa na internet (smartDom) wygasa z końcem sierpnia i jeśli nie zaoferujecie jakiejś korzystnej oferty nasza współpraca się definitywnie zakończy. Nadmieniam że żona jest abonentem Pusa od 10 lat, czyli wniosek jest jeden: Nie szanujecie stałych klientów.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

JerryStrawberry,
- aktualnie dla umów połączonych w smartDOM dostępne są tylko oferty ratalne lub bez sprzętu.
Nie mamy informacji, aby w najbliższym czasie miało coś się zmienić w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ktry »

Plus nałapał klientów na smart dom i teraz ceny podnosi, bo i tak nie zrezygnują z żadnej usługi, bo stracą rabaty na wszystkie. Ja jeszcze załapałem się na starych warunkach, bez rat, ale zrobiłem to 5 miesięcy przed czasem.
Następne podpisywanie mnie czeka dopiero za 24 miesiące. To może się coś zmieni. Jeden numer już poleciał do konkurencji.
waclaw1
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 mar 2015, o 11:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: waclaw1 »

Ewa_Plus pisze:JerryStrawberry,
- aktualnie dla umów połączonych w smartDOM dostępne są tylko oferty ratalne lub bez sprzętu.
Nie mamy informacji, aby w najbliższym czasie miało coś się zmienić w tej kwestii.
ktry pisze:Plus nałapał klientów na smart dom i teraz ceny podnosi, bo i tak nie zrezygnują z żadnej usługi,bo stracą rabaty na wszystkie. Ja jeszcze załapałem się na starych warunkach.Bez rat,ale zrobiłem to 5 miesięcy przed czasem.
Następne podpisywanie mnie czeka dopiero za 24 miesiące. To może się coś zmieni. Jeden numer już polecial do Tmobile z P 9. Za dobrą cenę i 6 miesięcy za 0 zl.

Tak - ktry - masz rację, osobiście rezygnuję z usług, za 2zł/mc więcej mam wolność, a nie 24mc smyczy... Z pochwał należy oddać sieci plus - nowy nadajnik w centrum - szkoda tylko że dosył jest stary. Obecnie mam:
A co do rabatów - u mnie TV jest na pełnej cenie, Internet był razem a tel po kilku dniach - jestem ciekaw czy za 7 dni które dzieli koniec poszczególnych umów, policzą m bez rabatów...
Obrazek

i najgorsze iż w LTE zdarzają się zaniki czy zatrzymanie Internetu...
mario42
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 cze 2016, o 20:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mario42 »

Witam.Dziękuję za kontakt z DUK.Po rozmowie z konsultantką jestem rozczarowany co oferuje mi Plus po 19 latach.Jedynie co mi pozostało to przejść do konkurencji ze względu na lepsze warunki umowy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

mario42 przykro nam jeśli nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Ewa_Plus pisze:JerryStrawberry,
- aktualnie dla umów połączonych w smartDOM dostępne są tylko oferty ratalne lub bez sprzętu.
Nie mamy informacji, aby w najbliższym czasie miało coś się zmienić w tej kwestii.

No to rozstaniemy się w miesiącu sierpniu bez żalu z obu stron jak widzę. W tej sieci ważne żeby złapać jelenia, jak jeleń jest mało kumaty to naciągać go do granic możliwości. Kolejna lekcja jak nie współpracować ze swoimi stałymi klientami odrobiona, szkoda że Wy nie odrabiacie lekcji. Daję Wam max rok żeby Solorz wymógł zmianę strategii, wyrzucił na zbity pysk dyrektorów bo obroty spadają... Każdemu zastanawiającemu się nad wyborem PLUSA odradzam szczerze tą sieć, jeśli nie chcą mieć problemów.
Piotr1991
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 sty 2016, o 15:08
Lokalizacja: Wadowice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Piotr1991 »

Proszę już o kontant z działu utrzymania klienta kogoś w celu przedłużenia umowy kolejny raz po bardzo nie miłej akcji z kurierem K-EX. Kurier dał mi do podpisu fakturę i zabrał dowód osobisty do weryfikacji moich danych osobowych, podpisałem powiedział, że mój podpis jest nie czytelny. Podpisałem się drukowanymi literami rozdarł się na mnie, że sobie "jaja odpierdalam" podpisałem trzeci raz. dalej gość czepia się mnie o mój podpis podpisałem sie jeszcze kilka razy aż miejsca na fakturze zabrakło. Kurier w końcu się wkurzyłem wyrwał mi tą fakturę i pudełko z telefonem spakował do kartonu i rzucił jak szmatą całą paczką na tył samochodu i uderzyła ta paczka o jakąś stalową kontrukcję wystającą z innej paczki. Powiedział, że on się bawił nie będzie. chciałem odzyskać swój dowód osobisty to mi gość nie chciał oddać mojego dowodu osobistego i musiałem mu wyrwać z jego rąk . Od razu zadzwoniłem na infolinię 2601 do konsultanta informując go o sytuacji potem zadzwoniłem na infolinię kaeksa i jak to oni swój swojego broni to nie jest możliwe itp itd.
Na drugi dzień ponownie ten sam kurier do mnie zadzwonił tuż po 7 rano z pytaniem czy dalej sobie będę robił jaja przy odbiorze paczki. Na wstępie powiedziałem mu, że dziękuję za taką paczkę którą rzucał i rozłączył się. po kilku dniach zadzwoniło do mnie kierownictwo kaexa dlaczego odmawiam odbioru paczki, powtarzam kolejny raz, że nie odbiorę paczki którą kurier rzucał i powiedziałem o sytuacji z dowodem osobistym. Jak zwykle wyparli się wszyscy tego. Rozmawiając ze znajomym policjantem kuriera mam prawo pociągnąć ze strony cywilnej ( ale tego nie zrobię) Kurier nie ma prawa żądania dowodu osobistego bo nie ma do tego żadnych uprawnień. Do weryfikacji mojego podpisu jest tylko i wyłącznie Polkomtel. Ja mam prawo postawić trzy krzyżyki (X X X) i kurier musi by wydać paczkę

Proszę o kontakt działu utrzymania klienta. Mój numer 603-xxx-xxx
Ostatnio zmieniony 1 lip 2016, o 08:34 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryto numer
ODPOWIEDZ