SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dragon21
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:34

Re: SmartDOM

Post autor: dragon21 »

Ewa_Plus pisze:dragon21,
- opisany przez Ciebie układ usług jest jak prawidłowy.
Wspomnę tylko, że obecny regulamin "smartDOM 3" jest ważny do 02.11.2016 r.
Zwykle kolejne odsłony są przedłużane na tych samych zasadach, nie mniej jednak przed złożeniem zamówienia sugeruję jeszcze raz zerknięcie w regulamin, czy przypadkiem nic się nie zmieniło.
a czy nie jest tak ze jak wezme ten abonament z tel za 69,99zł przez sklep plusa w necie to zeby skorzystac ze smart dom drugiej oferty 50% musze w tym wypadku odczekac 60dni od czasu zawarcia umowy pierwszej umowy?
dragon21
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:34

Re: SmartDOM

Post autor: dragon21 »

ktry pisze:Dragon
Najpierw to sprawdż jak u ciebie działa Plus,bo o ile telefon to w każdej sieci działa dobrze, to z internetem bywa różnie w Plusie. Dużo ludzi nawet nie nie może nazwać tego czegoś od Plusa internetem,a po przesiadce z neo. możesz przeżyć szok i rozczarowanie reklamowanym LTE. Wszystko zależy od lokalizacji.

pozyczylem od kumpla router z plusem zamontowalem na dachu antene kierunkowa. predkosc pobierania wahala sie od 28 mb do 40mb, przy czym pogoda byla bardzo kiepska w ten dzien i antenat nie byla ustawiana pod moc sygnalu tylko przykrecilem ja narazie w kierunku nadajnika ktory jest ok 11km ode mnie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

dragon21,
- Klienci, którzy mają co najmniej 60 dni stażu, to wedle regulaminu smartDOM tzw. "Obecni Klienci". Ma to znaczenie w przypadku umowy uprawniającej. Nowi Klienci powinni wówczas wybrać abonament w wysokości 59,90 zł z VAT w ofercie ze sprzętem na własność. Obecni Klienci mają ten próg obniżony do 49,90 zł .
Jeśli na umowie uprawniającej będziesz miał abonament 69,90 zł to i tak spełniasz te kryteria.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dragon21
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:34

Re: SmartDOM

Post autor: dragon21 »

Czyli 69.99 abonament z tel jako umowa uprawniająca i moge wziąć smart dom 50% odrazu. Bo dziś w punkcie plus pani mi mówiła inaczej tzn ze w tym abonamencie nie będę mógł wziąć przed uplwem 60 dni. Chyba ze w punkcie mają inne zasady tzn tak chyba abonament był w cenie 49.99 o do tego rata za tel dochodziła. Wiec może dlatego tak mowila
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

dragon21,
- nie ma oddzielnego regulaminu smartDOM dla salonów i dla sklepu internetowego.
Zapis dotyczący 60 dni odnosi się jedynie do kryterium dotyczącego wysokości abonamentu na umowie uprawniającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dragon21
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:34

Re: SmartDOM

Post autor: dragon21 »

no dobrze ale pani w punkcie powiedziala ze ten abonament
darmowe min do wszystkich, darmowe sms, 10gb neta i bodajze 160min w UE przy zrobieniu przeniesienia z innej sieci wyniesie 49,99zł plus rata za tel akurat spytalem o samsung a5 i wynioslaby chyba ok 45zl jak dobrze pamietam. i pani twierdzila ze wtedy nie bede mogl wziac drugiej umowy w smart przed uplywem 60dni.
a biora w necie abonament za 69,99zł z tel (np samsung j5 za 99zł) juz moge. czyli tzn ze w internecie liczy sie to jako poprostu 69,99 a w sklepie liczy sie jako 49,99 plus rata za tel mimo liczac w sumie te 49,99 i rate to wyjdzie sporo wiecej niz 69,99 i dlatego w sklepie nie bede mogl wziac wczesniej a w necie bym mogl? czy poprostu pani w sklepie nie wiedziala co mowi
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

W necie nie masz smartdom. Jak chcesz że smartem lub już go posiadasz to tylko salon.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
dragon21
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:34

Re: SmartDOM

Post autor: dragon21 »

jak to nie ma. przeciez mozna zaznaczyc w kazdej opcji abonamanet/tv/net ze znizka w smart dom czy bez
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Oczywiście że przez internet można kupić usługi w SmartDom.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Mogę przedłużyć przez neta umowę jeśli juz mam smartdom? To powiedzcie mi jak wylicza mi raty za sprzęt.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

dragon21 podsumowując: nie obowiązuje Cię okres 60 dni stażu w sieci, gdyż będziesz całkowicie nowym Klientem. Bardzo możliwe, że w punkcie sprzedaży Plusa doszło do nieporozumienia.
Możesz dokonać zakupu umowy uprawniającej i zawrzeć umowę na usługę objętą rabatem 50% w ramach Programu SmartDOM (SD).
lodyga nie masz racji. Zgodnie z tym, co napisał patryk7588, można skorzystać z SD zawierając umowy w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Zaraz...zaraz...Gdy podpisywałam umowę na Cyfrowy Polsat mając już jedną usługę tj abonament to pytałam na forum i w salonie czy w razie przedłużenia umowy na ten abonament mogę to zrobić przez internet to któryś ze specjalistów oraz konsultant w salonie powiedział że NIE MOGĘ przedłużyć wtedy umowy przez kanał internetowy. Jedyną opcją przedłużenia umowy na ww abonament będący już w smartdom tylko w salonie gdyż przez internet nie "zrobią" rat.

Więc mogę przedłużyć abonament będący w smart dom przez neta czy nie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

lodyga co innego przedłużenie umowy objętej Programem SmartDOM, a co innego przystąpienie do niego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Dlatego właśnie o to pytam:) Czyli mam racje że nie można przedłużyć tak?
A prosze mi powiedzieć czy każdy telefon jest rozbijany na raty czy nie?
I co w przypadku gdy nie przedłużę umowy? Będę nadal płacić taki sam abonament jak dotychczas czy wzrośnie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Ewa_Plus pisze:lodyga,
- aktualnie jeśli chodzi o smartDOM, dostępne są tylko oferty ze sprzętem na raty. W sklepie internetowym nie można przedłużyć umowy w ofercie ze sprzętem w ramach smartDOM.
Dodam, że w sklepie internetowym można przedłuzyć umowę w ramach smartDOM w ofercie tylko SIM.
lodyga pisze:A prosze mi powiedzieć czy każdy telefon jest rozbijany na raty czy nie?
Wszystkie aparaty dostępne w ofercie Plusa (poza sklepem internetowym) mogą być sprzedawane w opcji ratalnej.
lodyga pisze:I co w przypadku gdy nie przedłużę umowy? Będę nadal płacić taki sam abonament jak dotychczas czy wzrośnie?
Warunkiem utrzymania zniżek w Programie smartDOM, po zakończonym okresie promocyjnym, jest zachowanie wysokości opłaty abonamentowej na dotychczasowym poziomie oraz nie rozwiązywanie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ