Teraz jest 25 lut 2017, o 15:11

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1601
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 11:46

p9lite

Witaj Tomasz Zbroński,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz Zbroński

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 9 kwi 2015, o 18:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 11:48

Wysłane, dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1601
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 12:31

Tomasz Zbroński,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 09:49

To co się ostatnio dzieje z waszą siecią to są straszne jaja...
Warszawa, stolica, centrum Polski, praktycznie centrum miasta..konkretniej Ochota, ulica Okińskiego i równoległe ulice.

Możemy siedzieć obok siebie (obydwoje w Plusie) a w słuchawce usłyszymy, sygnał zajętości lub wyłączony telefon. Jak już uda się połączyć gdy jeden z telefonów jest w tej lokalizacji, zaś drugi w zupełnie innej dzielnicy wtedy praktycznie rozmówcy się nie słyszą.. Zasięg LTE jest z jedną kreską albo wcale go nie ma, czasem uda mu się wyłapać jakiś zasięg 3G ale to totalne minimum. A coraz częściej urządzenia pokazują brak sieci (brak zasięgu)... :roll: Przypomnę, że mamy rok 2017!!!

Wcześniej nic takiego się nie działo a problem związany z urządzeniem można wykluczyć z uwagi na fakt, że sprawdzam ten przypadek na dwóch telefonach. Trzeci telefon w Play jakoś w tej samej chwili, w tym samym miejscu nie ma najmniejszego problemu z zasięgiem.

Nadajniki w odłegłości 0,45 / 0,50 km (dwa w pobliżu). Współrzedne mojej lokalizacji: 52.197333, 20.975652
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5517
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 10:55

mati55 nie ma zgłoszeń dotyczących problemów z zasięgiem w podanej przez Ciebie lokalizacji.
Czy zgłaszałeś tą sprawa do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 10:58

Nie, dotychczas tego nie zrobiłem z uwagi na fakt, że podczas zgłaszania problemów w DUK jestem olewany przez szanownych konsultantów.. Sytuacja powtórzyła się kilkukrotnie a składanie kolejnych zgłoszeń związanych z pracą DUK i podejściem konsultantów nic nie pomogło. :)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5517
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 11:44

mati55 proponuję, zatem przesłanie opisu problemu z zasięgiem wraz z numerem, którego to dotyczy i lokalizacją na adres bok@plus.pl. W momencie otrzymaniu numeru referencyjnego podaj nam go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post25 sty 2017, o 22:38

Magda_Plus napisał(a):mati55 proponuję, zatem przesłanie opisu problemu z zasięgiem wraz z numerem, którego to dotyczy i lokalizacją na adres bok@plus.pl. W momencie otrzymaniu numeru referencyjnego podaj nam go tutaj.


Witam, oto numer zgłoszenia: Zagadnienie: 170125-002613

Proszę o info jak tylko coś będzie wiadomo... ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1601
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post26 sty 2017, o 11:36

Witaj mati55,

sprawa została skierowana do Departamentu Reklamacji. Poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post26 sty 2017, o 16:15

No w sumie nie mogłem spodziewać się innej odpowiedzi z działu reklamacji..

Problemu nie widzicie... a problem istnieje... Po raz kolejny kpicie sobie z klientów!!! Tym razem po raz kolejny ze mnie!!!!! :evil:
Offline
Avatar użytkownika

tomus2610

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 1 sie 2016, o 10:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post27 sty 2017, o 20:03

Witam mam tylko jedno pytanie czy jest jakaś awaria w okolicy Sułoszowej woj. Małopolskie ponieważ ostatni czasy zasięg plusa się zminimalizował do jednej kreski a internet zwolnił. był bym wdzięczny za odp.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5517
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 sty 2017, o 10:12

tomus2610 nie ma zgłoszeń dotyczących okolicy, w której się znajdujesz? Czy próbowałeś korzystać z trybu sieci 2G/3G?

mati55 ponownie sprawdziłam lokalizację, którą nam podałeś. Faktycznie, w okolicach ulicy Okińskiego i Baleya są kłopoty z zasięgiem. Moja poprzednia odpowiedź była błędna. :oops: Bardzo za to przepraszam.
Przesłałam zapytanie czy i kiedy sytuacja ulegnie zmianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post31 sty 2017, o 10:39

Magda_Plus napisał(a):
mati55 ponownie sprawdziłam lokalizację, którą nam podałeś. Faktycznie, w okolicach ulicy Okińskiego i Baleya są kłopoty z zasięgiem. Moja poprzednia odpowiedź była błędna. :oops: Bardzo za to przepraszam.
Przesłałam zapytanie czy i kiedy sytuacja ulegnie zmianie.


Nie mam nic Ci za złe.. badziej do osób, które odpowiadają na moje reklamacje i nie widzą problemu a jest i nie można przy tym korzystać z sieci, w której płacimy kilka abonamentów...

Mam rozumieć, że sytuacja może nie ulec poprawie, tak?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5517
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post31 sty 2017, o 11:13

mati55 napisał(a):Mam rozumieć, że sytuacja może nie ulec poprawie, tak?


Nie, uzyskałam informację, że w planach jest uruchomienie nowego nadajnika, który powinien poprawić obecny stan rzeczy.
Niestety nie określono jeszcze finalnego terminu realizacji tych planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 28
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post31 sty 2017, o 18:28

Ciekawy jest tylko fakt, dlaczego nagle tak się dzieje, że są ogromne problemy z zasiegiem. Dział reklamacji się do tego nie przyznaję ponieważ żądam zrabatowania ostatnich abonamentów? Jeśli są takie problemy z zasięgiem to chyba logiczne, że nie mogę korzystać z warunków umowy i mam możliwość jej przedwczesnego rozwiązania tak?
Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: 88michal, Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], patryk7588, Yahoo [Bot] i 20 gości