Regulaminy.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 52
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56
Regulaminy.
Gdzie znajdę regulamin usługi "ochrona wyświetlacza i regulamin oferty Ja3+ 59,99 ?
Re: Regulaminy.
Interesujące Cię regulaminy znajdziesz na stronach:
http://www.plus.pl/uslugi/serwis-wyswietlacza
http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe
http://www.plus.pl/uslugi/serwis-wyswietlacza
http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Regulaminy.
Wyświetlacz ok - dziękuję.
Ten drugi chyba nie o to chodzi...
Ten drugi chyba nie o to chodzi...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Regulaminy.
grego podajesz nazwę taryfy, którą posiadasz. Nie ma promocji o tej nazwie. A sl@w_es starał się dopasować do Twojego pytanie regulamin promocji. Pod podanym linkiem na stronie WWW, wystarczyło kliknąć w szczegóły oferty, aby zapoznać się z warunkami oferty.
Czy chodzi Ci o ustalenie promocji, która Cię obowiązuje?
Czy chodzi Ci o ustalenie promocji, która Cię obowiązuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Ofertę o takiej nazwie zaproponowano mi w ramach przedłużenia kontraktu.
Chcę sprawdzić temat przekierowania tozmów w tej właśnie ofercie.
Chcę sprawdzić temat przekierowania tozmów w tej właśnie ofercie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Regulaminy.
grego, zaproponowana Ci taryfa jest opcją promocyjną opartą na taryfach LTE. Wszystkie usługi dodatkowe niewymienione w regulaminie promocji są świadczone zgodnie z cennikiem taryfy LTE299,99.
Szczegóły związane z przekierowywaniem rozmów znajdziesz w tabeli nr 3 USŁUGI DODATKOWE.
Szczegóły związane z przekierowywaniem rozmów znajdziesz w tabeli nr 3 USŁUGI DODATKOWE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Już widzę, że jest inaczej niż mówił konsultant.
No nic poczekamy na kuriera z dokumentami, zweryfikujemy co tam napisano.
Czy wszystkie rozmowy są nagrywane?
No nic poczekamy na kuriera z dokumentami, zweryfikujemy co tam napisano.
Czy wszystkie rozmowy są nagrywane?
Re: Regulaminy.
grego,
- tak, wszystkie rozmowy są nagrywane.
- tak, wszystkie rozmowy są nagrywane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Po weryfikacji z dokumentami dostarczonymi przez kuriera moje obawy się potwierdziły: jest inaczej niż podczas rozmowy z konsultantem. Znalazłem 6 różnic.
Reklamacja złożona.
W innym temacie pytałem czy konsultanci reprezentują stanowisko Plusa, ale nie doczekałem się odpowiedzi na tak proste pytanie.
Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Stanie po mojej stronie czy np otrzymam odpowiedź, że " z przyczyn technicznych nie jest możliwe odsłuchanie nagrania rozmowy" ?
Reklamacja złożona.
W innym temacie pytałem czy konsultanci reprezentują stanowisko Plusa, ale nie doczekałem się odpowiedzi na tak proste pytanie.
Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Stanie po mojej stronie czy np otrzymam odpowiedź, że " z przyczyn technicznych nie jest możliwe odsłuchanie nagrania rozmowy" ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Regulaminy.
grego,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.grego pisze:Reklamacja złożona.
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.grego pisze:Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Dziękuje za zainteresowanie.
Czy owy Departament Reklamacj trzyma stronę klienta czy firmy?
Czy owy Departament Reklamacj trzyma stronę klienta czy firmy?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Regulaminy.
grego, każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, a decyzje podejmowane przez Departament Reklamacji są oparte na obowiązujących przepisach (np.: regulaminach, warunkach promocyjnych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Czy mam rozumieć, że to co mówi konsultant podczas rozmowy nie ma znaczenia bo i tak ważniejszy jest regulamin?
Konsultant może teoretycznie zaproponować warunki "z kosmosu" ( przykładowo nolimit za 1 zł i telefon P9 rata za 1,12 zł na 24 m-ce ), ale w dokumentach u kuriera jest zupełnie coś innego. To Departament Reklamacji jak postąpi?
I w tym miejscu ciśnie się pytanie, po raz kolejny : czy konsultant reprezentuje stanowisko Plusa ?
Konsultant może teoretycznie zaproponować warunki "z kosmosu" ( przykładowo nolimit za 1 zł i telefon P9 rata za 1,12 zł na 24 m-ce ), ale w dokumentach u kuriera jest zupełnie coś innego. To Departament Reklamacji jak postąpi?
I w tym miejscu ciśnie się pytanie, po raz kolejny : czy konsultant reprezentuje stanowisko Plusa ?
Re: Regulaminy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Regulaminy.
Ok, czekam zatem na wyniki prac Departamentu...