Regulaminy.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
grego
PlusManiak
Posty: 52
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Regulaminy.

Post autor: grego »

Gdzie znajdę regulamin usługi "ochrona wyświetlacza i regulamin oferty Ja3+ 59,99 ?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Regulaminy.

Post autor: sl@w_es »

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Wyświetlacz ok - dziękuję.
Ten drugi chyba nie o to chodzi...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Regulaminy.

Post autor: Magda_Plus »

grego podajesz nazwę taryfy, którą posiadasz. Nie ma promocji o tej nazwie. A sl@w_es starał się dopasować do Twojego pytanie regulamin promocji. Pod podanym linkiem na stronie WWW, wystarczyło kliknąć w szczegóły oferty, aby zapoznać się z warunkami oferty.
Czy chodzi Ci o ustalenie promocji, która Cię obowiązuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Ofertę o takiej nazwie zaproponowano mi w ramach przedłużenia kontraktu.
Chcę sprawdzić temat przekierowania tozmów w tej właśnie ofercie.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Regulaminy.

Post autor: Magda_Plus »

grego, zaproponowana Ci taryfa jest opcją promocyjną opartą na taryfach LTE. Wszystkie usługi dodatkowe niewymienione w regulaminie promocji są świadczone zgodnie z cennikiem taryfy LTE299,99.
Szczegóły związane z przekierowywaniem rozmów znajdziesz w tabeli nr 3 USŁUGI DODATKOWE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Już widzę, że jest inaczej niż mówił konsultant.
No nic poczekamy na kuriera z dokumentami, zweryfikujemy co tam napisano.
Czy wszystkie rozmowy są nagrywane?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulaminy.

Post autor: Ewa_Plus »

grego,
- tak, wszystkie rozmowy są nagrywane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Po weryfikacji z dokumentami dostarczonymi przez kuriera moje obawy się potwierdziły: jest inaczej niż podczas rozmowy z konsultantem. Znalazłem 6 różnic.
Reklamacja złożona.
W innym temacie pytałem czy konsultanci reprezentują stanowisko Plusa, ale nie doczekałem się odpowiedzi na tak proste pytanie.
Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Stanie po mojej stronie czy np otrzymam odpowiedź, że " z przyczyn technicznych nie jest możliwe odsłuchanie nagrania rozmowy" ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Regulaminy.

Post autor: Basia_Plus »

grego,
grego pisze:Reklamacja złożona.
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
grego pisze:Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Dziękuje za zainteresowanie.
Czy owy Departament Reklamacj trzyma stronę klienta czy firmy?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Regulaminy.

Post autor: Magda_Plus »

grego, każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, a decyzje podejmowane przez Departament Reklamacji są oparte na obowiązujących przepisach (np.: regulaminach, warunkach promocyjnych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Czy mam rozumieć, że to co mówi konsultant podczas rozmowy nie ma znaczenia bo i tak ważniejszy jest regulamin?
Konsultant może teoretycznie zaproponować warunki "z kosmosu" ( przykładowo nolimit za 1 zł i telefon P9 rata za 1,12 zł na 24 m-ce ), ale w dokumentach u kuriera jest zupełnie coś innego. To Departament Reklamacji jak postąpi?
I w tym miejscu ciśnie się pytanie, po raz kolejny : czy konsultant reprezentuje stanowisko Plusa ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulaminy.

Post autor: Ewa_Plus »

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Regulaminy.

Post autor: grego »

Ok, czekam zatem na wyniki prac Departamentu...
ODPOWIEDZ