Teraz jest 22 cze 2017, o 19:19

Zostaw Kontakt




Brak połączeń wychodzących.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1959
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 12:53

j52016

kacha2303, kar_olina,

aktualnie trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kacha2303

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 19 cze 2017, o 09:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 14:18

Do której godziny pracują technicy? Czy zakończą swoją pracę zgodnie z harmonogramem czy jednak będą pracować aż usuną usterkę? Czy nikt nie przejmuje się abonentami, którzy nie mogą skorzystać ze swojego telefonu i "darmowych rozmów"??
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 14:43

kacha2303,
- staramy się, aby prace naprawcze trwały jak najkrócej. Prosimy o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

darekkojak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 14:47

prosze wszystkich zainteresowanych o kontakt ze mną,mam ten sam problem od piatku ,mozemy zerwac umowe i zadac rekompensaty,wszystkie usługi musza byc wlaczone do 24 godzin u mnie juz jest to czwarta doba.Wiec jest podstawa do zerwania umowy i żądania odszkodowania.
Offline
Avatar użytkownika

Nyziu

PlusManiak

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): 4 paź 2014, o 11:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Internet
  • Model telefonu: Nokia lumia 610

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 15:02

Przecież to jest porażka 4 dni bez telefonu , a oni nadal nie potrafią naprawić problemu...
Offline
Avatar użytkownika

leonkennedy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: Ja+69,99/129.98
  • Model telefonu: Sony Xperia L1

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post19 cze 2017, o 17:46

Też się pod tym podpisuje. Po mojemu to w ramach odszkodownia powinien być miesiąc darmowego abonamentu albo 3. Niech sieć płaci
Offline
Avatar użytkownika

kacha2303

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 19 cze 2017, o 09:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 06:44

Dzień dobry,
Co słychać nowego w naszej sprawie?
Może na czas usterki warto przywrócić poprzednie ustawienia (oczywiście na koszt PLUSA) i dać szanse użytkownikom porozmawiania z bliskimi? W tym oczywiście TECHNICY mogliby nadal pracować nad usunięciem usterki a gdy wszystko pójdzie poprawnie to wtedy przetestować i wdrożyć...
Pozdrawiam

Za ten post autor kacha2303 otrzymał podziękowanie od
wisienkania(20 cze 2017, o 08:04)
Offline
Avatar użytkownika

wisienkania

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 cze 2017, o 07:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung galaxy s3 mini

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 08:04

Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?
Wiem, że mogę odstąpić od umowy, ale chcę zachować numer telefonu, który mam od wielu lat.
Jak długo będą mieli problem techniczny?
W sobotę mi uruchomili abonament i nie mogę dzwonić ani pisać smsów.
Ze mną można się skontaktować.
Dzwoniłam na infolinie, to każą co jakiś czas wyłączyć i włączyć telefon. Nic to do dziś nie daje.
Już mnie zaczyna trafiać....
Offline
Avatar użytkownika

kar_olina

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 19 cze 2017, o 09:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: HUAWEI

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 08:32

przecież to ręce opadają, prosicie o cierpliwość a od kilku dni nic nie zrobiliście. Ile można czekać, niech PLUS zrekompensuje poszkodowanym osobom brak możliwości koszystania z usług. Kazdy z nas po kilka razy zgłaszał problem w BOK wiec macie liste osób poszkodowanych.

Za ten post autor kar_olina otrzymał podziękowanie od
leonkennedy(20 cze 2017, o 09:53)
Offline
Avatar użytkownika

leonkennedy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: Ja+69,99/129.98
  • Model telefonu: Sony Xperia L1

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 09:52

Widać jak Plus traktuje klientów. Nie zdziwie się jak podczas reklamacji napiszą że nie mogą uznać. Najprawdopodobniej moje ostatnie 3 lata w tej sieci. Zawiodłem się jako klient od 15 lat. 5 dni bez telefonu to już przesada. Umowa mówi max 24h. Nas klientów nie powinny interesować awarie. Płacimy i wymagamy. Nie dziwcie się że ludziom puszczają nerwy. W ciągu tych 5 dni 4 razy dzwoniłem do BOK a wciąż ta sama gadka że oni nie wiedzą.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1959
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 09:53

Witaj kacha2303, wisienkania,

kacha2303 napisał(a):Co słychać nowego w naszej sprawie?

wisienkania napisał(a):Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?

problem jest nadal w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

leonkennedy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: Ja+69,99/129.98
  • Model telefonu: Sony Xperia L1

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 09:59

Same przeprosiny nie wystarczą. Plus sam powinien obniżyć abonament, a nie żeby klienci zgłaszali reklamacje
Offline
Avatar użytkownika

kar_olina

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 19 cze 2017, o 09:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: HUAWEI

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 10:19

ciekawa jestem jak długo taka sytuacja bedzie sie utrzymywać ? Ja nie korzystam z usług od niedzieli, ale są tacy użytkownicy, którzy nie korzystają z telefonów od kilku dobrych dni. Pracownicy salonów oczywiście nie inf nikogo że jest taki problem, a zapewne są swiadomi całej sytuacji. Pracownicy BOK również są niedoinformowani czym spowodowana jest taka sytuacja, każą wyłączać telefony po kilka razy, ze niby to pomoże, gucio prawda. Nic nie pomaga. Kazdy mówi coś całkiem innego, mydląc nam oczy ze usterka bedzie naprawiona. Od pt naprawiacie "tą usterkę" i jak widać perspektywy na coś lepszego nie są obiecujące......! Wstyd !
Offline
Avatar użytkownika

Nyziu

PlusManiak

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): 4 paź 2014, o 11:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Internet
  • Model telefonu: Nokia lumia 610

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 10:24

Co mi po waszych idiotycznych przeprosinach skoro nie mogę wykonywać połączen ani nikt do mnie nie może od piątku?! A wy tylko mówicie że technicy pracują ?! Ludzie jakich wy macie techników że przez 5 dni nie umieją aktywować kart SIM!!!? Widać że technicy skończyli zawodówkę i sieć która leci na kasę od razu ich wzięła do roboty !
Offline
Avatar użytkownika

leonkennedy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: Ja+69,99/129.98
  • Model telefonu: Sony Xperia L1

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post20 cze 2017, o 10:33

Technicy wciśnięci po znajomości. Taka usterka powinna być usunięta od razu nie jak mówią w BOK że to zależy od kolejności. Czyli awaria potrwa dzień albo pół roku jaktechnicy się wyrobią. Teraz pytanie za 100 punktów. Jak mam deaktywowac część niechcianych usług takich jak czasoumilacz itp? Skoro nie mogę wysłać SMS.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości