leonkennedy pisze:Pytanie tylko dlaczego pani w BOKu powiedziała mi że w skład abonamentu wchodzi też opłata za połączenia wychodzące?
- a nie chodziło czasem o to, że właśnie dlatego nie płacisz dodatkowo za połączenia, bo już to jest wliczone w abonament?
leonkennedy pisze:Drugie pytanie - na kiedy jest przewidziane zakończenie prac nad "awarią". W tą awarię nie chce mi się wierzyć skoro część osób ma już dostępne. Jutro mija dokładnie tydzień jak jestem bez telefonu.
- podeślij mi swój numer przez ten formularz, wyślę indywidualną interwencję. Nic nie obiecuję, ale być może coś uda się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
U mnie nadal nic 5 dzien. Najbardziej przykre jest to że nikt o sprawie nie informuje pokrzywdzonych(zwykły SMS z informacja o przebiegu akcji) Chyba czas rzucić kąsek mediom lub konkurencji może oni wyjaśnią "globalną usterke". "Brawo Wy" wielki operatorze.
leonkennedy,
- sprawdzaj co jakiś czas wyłączając i włączając telefon. Możliwe, że trochę trzeba będzie jeszcze poczekać.
Marci-sz ,
- sprawa cały czas jest w trakcie rozwiązywania. Wierzę, że wkrótce wszystko wróci do normy. Jak chcesz, to podeślij mi numer przez formularz, który podałam wyżej. Możliwe, że uda mi się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ