Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

daniel_reds,
- wysłałam interwencję w tej sprawie do sklepu internetowego.

EDIT:
Spróbuj wyczyścić cookie, zamknąć wszystkie okna przeglądarki i spróbować jeszcze raz.
Jaki komunikat Ci się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

"Dla tego numeru, nie przygotowaliśmy żadnej oferty."
Coś takiego na czerwono się pojawia po zalogowaniu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

czy zgodnie z prośbą Ewy_Plus wyczyściłeś pliki cookie? Czy próbowałeś zmienić przeglądarkę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Tak. Na każdej przeglądarce to samo.
Kiedy najlepiej złożyć zamówienie aby przesyłka była 4 lipca? W moim przypadku każdy dzień ma znaczenie, więc chciałbym się wyrobić do tego dnia (o ile kurierowi będzie się chciało przyjechać, a nie to co ostatnio)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

czy chcesz złożyć zamówienie z takim aparatem jaki pierwotnie wybrałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Nie jak juz tak się stało, jak się stało to chciałem zmienić na S8+
dav
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dav »

Od dwóch dni dzwonię na 2699 i cały czas mój konsultant jest zajęty. Ostatnio dzwoniłem na ten numer przy poprzednim przedłużeniu umowy. Powinienem poszukać innego numeru pod który mam zadzwonić w sprawie przedłużenia?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

najprawdopodobniej oferta zostanie udostępniona z nowym cyklem rozliczeniowym. Czy będziesz w kraju tylko ten jeden dzień 4.07.2017r?

dav,

podaj proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Teraz już wszystko działa jak należy. Tak będę w kraju tylko 4.07 i chciałbym to już załatwić w tym dniu, więc kiedy najlepiej złożyć zamówienie, tak aby dotarło w tym dniu?
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:Andrzej62,
- przekazałam do DUK prośbę o ponowny kontakt :).../
W dniu wczorajszym kontakt był, tylko...

Propozycja pana Konsultanta to:
abonament no limit 60 zł. (lub raczej 59,99 i po uwzględnieniu rabatu z tytułu sD 30 zł.), pakiet internet. 8,4 GB (ewentualnie dopłata w wysokości 5 zł za zwiększenie pakietu do 14 GB LTE no limit), rata za telefon SG A5 2017 (jeśli dobrze zrozumiałem) 54,01 na 24 m-ce.
Niby dobrze, ale jednak będę "walczył" o:
- obniżenie abonamentu do 49,99 (wtedy w sD wyjdzie po rabacie 24,99)
- pakiet 8,4 GB
- obniżenie raty za telefon (to priorytet)
lub druga opcja:
- abonament 59,99 (patrz: sD)
- pakiet 14 GB bez dopłaty
- obniżenie raty za telefon (to priorytet)
Plus pewnie większość traktuje jako wyłudzaczy telefonów, którzy zaraz po aneksie sprzedają go z zyskiem na rynku wtórnym, stąd ta cena zaporowa :mrgreen:

Dzisiaj przedłużyłem umowę z Cyfrowym Polsatem, z zachowaniem uprawnień do zniżek na drugi produkt więc albo się uda jutro coś wynegocjować albo nie. Jeśli nie, to pozostane z tym abo co mam teraz, do końca umowy.
Jestem umówiony na ponowny kontakt, czyli "pożiwiom, uwidim" :-)

btw. czy przy przedłużeniu umowy można wynegocjować jakieś m-ce gratisowe??
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

daniel_reds,
- możesz zamówienie złożyć dzisiaj. Podeślij nam potem tutaj numer zamówienia, to poprosimy sklep internetowy o ustawienie daty doręczenia na 04.07.2017 r.
Andrzej62 pisze:czy przy przedłużeniu umowy można wynegocjować jakieś m-ce gratisowe??
- to już pytanie do konsultanta DUK ;)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dav
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dav »

Dostałem propozycję na 24 m-ce abo 49.99 rozmowy bez limitu, 120 jednostek UE i 7 GB a do tego S8. Razem co miesiąc 166,61 zł x 24 m-ce. W tej samej opcji z abo za 39.99 i S8 ale na 36 m-cy miesięcznie 117,74. Jest się jeszcze o co targować? Jak oceniacie?
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Proszę mi wytłumaczyć, czemu po kolejnej prośbie o kontakt powtarza się następująca sytuacja (i nie jest przypadek, inni klienci na forum zgłaszają to samo): dzwoni mi telefon, po numerze widać, że to ktoś z działu utrzymania klienta i jest tylko jeden dzwonek, że nikt nie zdarzy odebrać telefonu bo już dzwoniący się rozłącza. Chodzi o to by pracownik był "czysty" bo wykonał telefon do klienta?
To jest nazywane profesjonalne podejście do klienta?
Nikt w firmie nie widzi, że wizerunek firmy przez takie zachowania leci na łeb, na szyję?
Trochę już lat na tym świecie spędziłem, ale takiego traktowania klienta nie spotkałem!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Lord79,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Ewa_Plus pisze:daniel_reds,
- możesz zamówienie złożyć dzisiaj. Podeślij nam potem tutaj numer zamówienia, to poprosimy sklep internetowy o ustawienie daty doręczenia na 04.07.2017 r.
O, i to mi się podoba, jasno i konkretnie. Walczyłem o to 2 tyg, ale każdy jeden konsultant mówił co innego.
Numer zamówienia: 201706293250090
Jeśli można prosić o ustawienie doręczenia na 4.07, to byłbym przeogromnie wdzięczny.
ODPOWIEDZ