Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: tbfvrs »

darekkkkkk pisze:
88michal pisze:Strasznie jesteś kłótliwy, przecież zdarzają się błędy a już błędy systemu to niestety czasami tak jest. Przecież zrobią korektę i tyle. Co za problem. A spornej kwoty się nie płaci i tyle. Ludzie więcej luzu.
Kłótliwy?
Proponujesz więcej luzu w sytuacji, w której operator Cię zawiadamia, że pomylił się i będzie się mylił w przyszłości? Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

Co z tego, że zrobią korektę? Dlaczego mam się z definicji spodziewać błędnie naliczanych opłat i pełen obaw wyglądać kolejnej faktury? Bo operator nie chce zadbać o porządek w systemie?

Ja się nie znam ale przeczuwam, że chyba nie w ten sposób i nie taki metodami tj. forumowymi wpisami sugerującymi godzenie się z nienależycie świadczoną usługą robi się pozytywny wizerunek operatora.


Ps. Zabrałem głos w cudzej sprawie a tu dzisiaj (19.07) okazało się, że dotyczy także i mnie - też oberwałem dwiema fakturami, które nie uwzględniały rabatów promocji Duet a jedna z nich Wakacji od abonamentu.
Czy też mam spodziewać się solennego zapewnienia Polkomtela, że ta pomyłka to nie jest ich ostatnie słowo i w przyszłości obiecują także się mylić?
Niestety mam taką samą sytuację i też uważam, że to jest naprawdę słabe, że na starcie od razu są jakieś problemy
w tak zasadniczej kwestii jak naliczanie opłat (zawyżanie) plush to, że pomimo reklamacji (o której pisało kilka osób także na innym forum) ten błąd jest nadal powielany z kolejnymi fakturami;

Najpewniej też błędne faktury należy opłacać żeby usługa nie została wyłączona (czy tak?) a później łaskawie czekać na rozpatrzenie reklamacji i ewentualny zwrot?

Najgorsze jest to, że człowiek decyduje się przenieść numer celem obniżenia kosztów a tu taki zonk na początku;
I jak tu nie chcieć wykorzystać zapis w warunkach o umowie na czas nieokreślony?

Z tego co tutaj wyczytałem też wynika, że Duet naliczany jest w momencie gdy oba numeru zostaną przeniesione...
Czyli w moim przypadku (żona już ma Miśka, a ja czekam na przeniesienie dłużej bo byłem na abo) wszystko jest w porządku i mam zapłacić więcej na starcie...? Tylko, że ja włączyłem WAKACJE na tymczasowym, które się nie aktywowały...

Szkoda, że nikt o takich sprawach nie informuje...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

certino,
czekam jeszcze na tę informację.
EDIT: ponowiłam interwencję w tej sprawie.

tbfvrs,
podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji, zainterweniuję w opisanej sprawie.
tbfvrs pisze:Najpewniej też błędne faktury należy opłacać żeby usługa nie została wyłączona (czy tak?) a później łaskawie czekać na rozpatrzenie reklamacji i ewentualny zwrot?
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.
tbfvrs pisze:Tylko, że ja włączyłem WAKACJE na tymczasowym, które się nie aktywowały...
Jaki posiadasz okres rozliczeniowy i kiedy wysyłałeś zlecenie aktywacji usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: tbfvrs »

tbfvrs,
podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji, zainterweniuję w opisanej sprawie.

Nie mam jeszcze numeru reklamacji a tylko z BOKu Zagadnienie: 170719-000255
tbfvrs pisze:Najpewniej też błędne faktury należy opłacać żeby usługa nie została wyłączona (czy tak?) a później łaskawie czekać na rozpatrzenie reklamacji i ewentualny zwrot?
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.

Uff przynajmniej tyle dobrze;
tbfvrs pisze:Tylko, że ja włączyłem WAKACJE na tymczasowym, które się nie aktywowały...
Jaki posiadasz okres rozliczeniowy i kiedy wysyłałeś zlecenie aktywacji usługi?

PLUSH ABO L z e-fakt 12.07.2017 do 16.07.2017
PLUSH ABO L z e-fakt 17.07.2017 do 16.08.2017

WAKACJE wysłane 13.07 oczywiście z tymczasowego numeru...


A co z tym Duetem? Jeśli faktycznie ja jeszcze nie zostałem przeniesiony ale żona już tak to faktycznie nie będzie obniżki?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

tbfvrs,
bardzo dziękuję za ten numer. Już przyśpieszam rozwiązanie obu poruszanych kwestii. Odpowiedź otrzymasz już z Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Ja właśnie również złożyłem reklamację na nie naliczenie DUETu na dwóch przeniesionych przeze mnie numerach.

Pytanko jeszcze teraz takie, jestem w Plush już 3 miesiące (PLUSH ABO L) i powinien mi się zwiększyć pakiet internetowy? czyż nie? co 3 miesiące 2 GB? czy też od razu pisać na to reklamację?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,
Miki983 pisze:Ja właśnie również złożyłem reklamację na nie naliczenie DUETu na dwóch przeniesionych przeze mnie numerach.
w jaki sposób złożyłeś tę reklamację?
Miki983 pisze: jestem w Plush już 3 miesiące (PLUSH ABO L) i powinien mi się zwiększyć pakiet internetowy?
czy minęły już pełne 3 okresy rozliczeniowe? Liczba GB w usłudze Stażowe zwiększana jest od 4 miesiąca, według poniższej tabeli:
stażowe.jpg
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Reklamację złożyłem przez Plus online.
Jak chodzi o okresy rozliczeniowe to w tej chwili mam trzeci pełen - w takim razie poczekam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,
dobrze, nic nie mogę obiecać, ale postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia. ;-) Podeślij mi proszę swój nr przez ten formularz.
Również w razie dalszych wątpliwości, daj mi znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: tbfvrs »

Marta_Plus pisze:tbfvrs,
bardzo dziękuję za ten numer. Już przyśpieszam rozwiązanie obu poruszanych kwestii. Odpowiedź otrzymasz już z Departamentu Reklamacji.
Moja reklamacja już rozpatrzona (dziękuję Marta_Plus) :)
FV na mój tymczasowy numer ma być anulowana;
FV na numer żony pomniejszona do 20 zł (Duet);

Podobno problemy z systemem już rozwiązane i nie ma być kolejnych wpadek...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

tbfvrs,
tbfvrs pisze:Moja reklamacja już rozpatrzona (dziękuję Marta_Plus) :)FV na mój tymczasowy numer ma być anulowana;FV na numer żony pomniejszona do 20 zł (Duet);
dziękuję za tę świetną wiadomość i cała przyjemność po mojej stronie! :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

Czy wakacje od abonamentu można wyłączyć przed końcem okresu rozliczeniowego?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
usługa ta aktywowana jest na jeden okres rozliczeniowy, automatycznie wygaśnie. Możesz oczywiście przedłużyć ją na kolejne okresy wysyłając zlecenie aktywacji najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

Rozumiem, że usługa sama wygasa po jednym okresie rozliczeniowym.
Chodzi jednak o przypadek, gdy ja sam chcę wcześniej z niej zrezygnować - przed zakończeniem okresu rozliczeniowego.
kemlfc
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 lip 2017, o 16:46

Re: Plush Abonament

Post autor: kemlfc »

Witam Ja również mam problemy z abonamentem plush. Przeniesione dwa numery mój i żony. Pierwsza tv z błędem reklamacja, reklamacja rozpatrzona pozytywne tv korygującą. Kolejny miesiąc znów błąd tym razem aktywowały się Wakacje pomimo nie włączenia ich na żadnym numerze. W związku z tym fv mamy na 0 zł , a nalicza mi oczywiście opłata zgodnie z cennikiem za każde połączenie. Złożona reklamacja. Ciekawe co z tego wyjdzie?
Kolejna kwestia to że z tego zdenerwowania omyłkowo wysłałem smsa Wakacje na numerze tymczasowym żony w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego i chyba nie będzie mogła normalnie korzystać z telefonu w kolejnym okresie rozliczeniowym od 17.08 do 16.09. Oczywiście sprawę reklamowalismy, ale nie wiemy co z tego wyjedzie. Jeżeli reklamację nie zostaną pozytywnie rozpatrzone to chyba będziemy musielin przejsc do konkurencji
Numery reklamacji
4693085
4692546
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
rozumiem, regulamin nie przewiduje takiej możliwości.

Witaj kemlfc,
postaram się pomóc. Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ