Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
guren,
zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam. Przed dostawą powinieneś otrzymać wiadomość SMS z datą doręczenia przesyłki.
zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam. Przed dostawą powinieneś otrzymać wiadomość SMS z datą doręczenia przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No właśnie nic takiego się nie stało, ani maila ani sms. Na szczęście byłem w domu.Basia_Plus pisze:guren,
zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam. Przed dostawą powinieneś otrzymać wiadomość SMS z datą doręczenia przesyłki.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
guren,
najprawdopodobniej wskutek błędu systemu takie informacje do Ciebie nie dotarły. Za niedogodności przepraszamy.
najprawdopodobniej wskutek błędu systemu takie informacje do Ciebie nie dotarły. Za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Ilość i waga tych polkomtelowskich błędów systemu jest niepokojąca i skutecznie zniechęcająca - ten polkomtelowski system to nawet systematycznie "zapomina" o rabacie tytułem Duetu i nalicza cały abonament (50 zł); standardem jest też nieuwzględnianie tzw. wakacji od abonamentu.Basia_Plus pisze:guren,
najprawdopodobniej wskutek błędu systemu takie informacje do Ciebie nie dotarły. Za niedogodności przepraszamy.
Już 3 razy z rzędu w tej sprawie składałem reklamację i jak czytam fora to widzę, że nie ja jeden - od początku umowy nie miałem jeszcze ani jednej poprawnie wystawionej faktury.
No chyba, że to taki nowy alternatywny sposób budowania wizerunku i prowadzenia biznesu przez Polkomtel ale wypadałoby otwarcie wreszcie to przyznać, prawda?
Re: Plush Abonament
Dziękuję za pomoc w załatwieniu sprawy korekt do faktur.
Jednakże minął kolejny okres rozliczeniowy (jestem już 3 pełne cykle w PLUSH-u i zaczął się czwarty cykl) a ja nadal mam 10GB internetu. Nie pisałem jeszcze reklamacji bo poczekam czy faktura będzie uwzgledniała duet.
Jednakże minął kolejny okres rozliczeniowy (jestem już 3 pełne cykle w PLUSH-u i zaczął się czwarty cykl) a ja nadal mam 10GB internetu. Nie pisałem jeszcze reklamacji bo poczekam czy faktura będzie uwzgledniała duet.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
darekkkkkk,
dziękujemy za Twoje uwagi.
Miki983,
wyślij proszę zgłoszenie mailowe w tej sprawie za pomocą tego formularza. Podaj mi następnie numer referencyjny.
dziękujemy za Twoje uwagi.
Napisz mi proszę nr reklamacji lub nr telefonu poprzez ten formularz.Basia_Plus pisze:Już 3 razy z rzędu w tej sprawie składałem reklamację i jak czytam fora to widzę, że nie ja jeden - od początku umowy nie miałem jeszcze ani jednej poprawnie wystawionej faktury.
Miki983,
wyślij proszę zgłoszenie mailowe w tej sprawie za pomocą tego formularza. Podaj mi następnie numer referencyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
@Marta_Plus
Niestety nie mogę wysłać zgłoszenia poprzez w/w formularz - wybija mnie do zakładania konta, przy próbie założenia konta pisze, że na te dane już konto istnieje, a zalogować się na nie również nie mogę...
Niestety nie mogę wysłać zgłoszenia poprzez w/w formularz - wybija mnie do zakładania konta, przy próbie założenia konta pisze, że na te dane już konto istnieje, a zalogować się na nie również nie mogę...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Miki983,
powinieneś mieć jedynie utworzonego maila prywatnego do otrzymywania zwrotnej wiadomości. Prześlij ewentualnie maila na adres: bok@plus.pl.
powinieneś mieć jedynie utworzonego maila prywatnego do otrzymywania zwrotnej wiadomości. Prześlij ewentualnie maila na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witajcie wszyscy. Czy ktoś miał może problem z odliczaniem transferu z pakietu podstawowego podczas korzystania z Instagrama? Pod koniec lipca przeszedłem z karty na Plush Ano L. Z warunków wynikało, że Instagram i inne społecznościowe nie będę pomniejszać podstawowego pakietu internetu oraz że usługa jest uruchamiana automatycznie, niczego nie trzeba aktywować. Tymczasem zauważyłem, ze sprawdzając na telefonie jedynie pocztę oraz korzystając właśnie z Instagrama, wywołuję szybkie zużycie dostępnego transferu. Zadzwoniłem do bok, gdzie uparłem się złożyć reklamację. Niestety, minęły 2 tygodnie i nic się nie zmieniło. Przez ostatnią dobę umyślnie korzystałem tylko z wifi na na 10 minut włączyłem internet komórkowy i włączyłem Insta. W efekcie ubyło około 100MB. Żaden soft w tym czasie się nie aktualizował. Wprawdzie 10GB to sporo, ale skoro dostępny transfer miał nie być pomniejszany to nie powinien.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj tommir,
zgodnie z regulaminem promocji transmisja danych realizowana w ramach Instagram nie powinna pomniejszać pakietu podstawowego. Możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu podstawowego.
zgodnie z regulaminem promocji transmisja danych realizowana w ramach Instagram nie powinna pomniejszać pakietu podstawowego. Możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu podstawowego.
Jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.tommir pisze:gdzie uparłem się złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Bodziu-Strz.
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sie 2017, o 14:44
Re: Plush Abonament
Witam,
i ja przeniosłem 3 numery do Plush (numery zarejestrowane są na jedną osobę) i nie naliczono mi rabatu za duet żenada
Abonameny (Plush Abo L) reklamacja została zgłoszona.
Ps.nr. reklamacji: 15160780
Pozdrawiam.
i ja przeniosłem 3 numery do Plush (numery zarejestrowane są na jedną osobę) i nie naliczono mi rabatu za duet żenada
Abonameny (Plush Abo L) reklamacja została zgłoszona.
Ps.nr. reklamacji: 15160780
Pozdrawiam.
Re: Plush Abonament
Raczej wątpliwe aby coś działało w tle, sprawdzałem to kilkakrotnie. Włączenie internetu komórkowego i niekorzystanie z instagrama skutkuje "śladowym zużyciem" pakietu, podczas korzystania z Instagrama to zawsze kilkadziesiąt MB.
Dziękuję za zainteresowanie się tematem, numer zgłoszenia jaki otrzymałem to C00000001402094.
Dziękuję za zainteresowanie się tematem, numer zgłoszenia jaki otrzymałem to C00000001402094.
Re: Plush Abonament
Ok, wysłałem na w/w adres Zagadnienie: 170818-001324Marta_Plus pisze:Miki983,
powinieneś mieć jedynie utworzonego maila prywatnego do otrzymywania zwrotnej wiadomości. Prześlij ewentualnie maila na adres: bok@plus.pl.
Nie ukrywam, że akurat teraz zależy mi na jak największym pakiecie danych gdyż niedługo wyjeżdżam.
Z góry dzięki za pomoc.
Re: Plush Abonament
Czy w Plushu działa kod JA+TY?
Czytałem regulamin ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.
Przedłużyłem umowę na Internet i dostałem kod.
Niby na stronie Plusha, przy zamówieniu, nawet w opcji na czas nieokreślony jest możliwość wpisania kodu:
Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
Czytałem regulamin ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.
Przedłużyłem umowę na Internet i dostałem kod.
Niby na stronie Plusha, przy zamówieniu, nawet w opcji na czas nieokreślony jest możliwość wpisania kodu:
Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Bodziu-Strz,
tommir,
Miki983 ,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
patryk7588 ,
sprawę przekazałam dalej.Bodziu-Strz. pisze:Ps.nr. reklamacji: 15160780
tommir,
podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne, które zostało w dniu dzisiejszym zamknięte. Analiza zgłoszenia nie wykazała problemów po stronie sieci.tommir pisze:numer zgłoszenia jaki otrzymałem to C00000001402094.
Miki983 ,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
patryk7588 ,
sprawdzamy.patryk7588 pisze:Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ