Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 wrz 2017, o 19:56
Re: Przedłużenie umowy
Witam, kończy mi się umowa na jeden numer w listopadzie. Posiadam dwa telefony w abonamencie każdy po 69 zł. Nie jestem zadowolony wszystko bez limitów ale internet około 3 GB. Obecnie propozycje otrzymałem w tej cenie wszystko bez limitu i internet chyba około 10 GB. Są to zdecydowanie gorsze oferty niż te jakie otrzymałem z innych sieci. Proszę o przedstawienie sensownej ofertę pozwalającą mi pozostać państwa klientem. Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Wszystko zależy w jakiej cenie ci zaoferowali telefony. Ja nie potrzebuję wszystkiego bez limitu ,jak dostane telefon w lepszej cenie. Wszystko bez limitu teraz można mieć za 25 zł i to bez umowy na 24 mies. Reszta opłaty to spłata telefonu.
Re: Przedłużenie umowy
Zagon,
- mogę zlecić kontakt naszego konsultanta. Podeślij mi tylko proszę swój numer kontaktowy przez ten formularz wraz z numerem, na którym chcesz przedłużyć umowę.
- mogę zlecić kontakt naszego konsultanta. Podeślij mi tylko proszę swój numer kontaktowy przez ten formularz wraz z numerem, na którym chcesz przedłużyć umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mój formularz nie działa (Nie masz wystarczających uprawnień, żeby wysłać wiadomość do tego użytkownika.)
EDIT: Już działa przepraszam
EDIT: Już działa przepraszam
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2017, o 10:55 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Przedłużenie umowy
Zagon,
- dziękuję za podesłanie numeru. Zleciłam już kontakt naszego konsultanta.
- dziękuję za podesłanie numeru. Zleciłam już kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
skończyła mi się umowa na telefon. Czy ktoś zaproponuje coś sensownego? Póki co, to u wirtualnych operatorów wychodzi zdecydowanie korzystniej niż to co proponujecie w ramach przedłużenia umowy dla wieloletniego klienta.
Nie wiem czy to istotne, ale skończyła mi się umowa na TV w CP oraz za chwilę kończy się internet. może jakaś łączona oferta?
Pozdrawiam
Krzystzof
skończyła mi się umowa na telefon. Czy ktoś zaproponuje coś sensownego? Póki co, to u wirtualnych operatorów wychodzi zdecydowanie korzystniej niż to co proponujecie w ramach przedłużenia umowy dla wieloletniego klienta.
Nie wiem czy to istotne, ale skończyła mi się umowa na TV w CP oraz za chwilę kończy się internet. może jakaś łączona oferta?
Pozdrawiam
Krzystzof
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj smoko44,
jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój nr przez ten formularz.
jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój nr przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Możesz dostać dwie przeciętne oferty 25zł brutto, wszystko no limit bez MMS i 8GB. Jedna jest terminowa na 2 lata (może da się wytargować krótszy okres, a przynajmniej nie liczony od terminu zakończenia starej umowy), a druga bezterminowa. Do pierwszej dostaniesz pakiet 300 MMS/m-c w cenie, do drugiej nie.tomko pisze:Basia_Plus pisze:tomko,
Chcę przedłużyć abonament w Plusie bez zmiany na Plush.
Jeżeli dotychczas płacę abonament 39,90 / no limit all, 7gb / - a w Plush bym miał za 25zł / 10gb / . W takim razie proszę dać mi takie same warunki lub lepsze w abonamencie jak w ofercie Plush.....
Dotychczasowa oferta przedłużeniowa przedstawiona dla mnie / 29,90, no limit all, 7gb, płatne MMsy / - jest słaba...
Re: Przedłużenie umowy
Umowa do maja 2018. Dostałem wczoraj list od Plusa. Jesteś z nami ileśtam tysięcy dni, przedłuż umowę, dołącz posiadanego simplusa do abonamentu dostaniesz ofertę duet i takie tam. Zadzwoniłem dziś i:
- duet za 59,99 zł (no limit i 10 GB internetu na dwa numery)
- Honor 9 za 1908 zł na raty
- umowa oczywiście na 26 miesięcy plus to co do końca.
Dwie kontry - Plush abo, dwa numery 10 zł taniej, po 10 GB na każdy numer, bez zobowiązania terminowego i Honor 9 za 1999 zł (w Euro, 20 rat 0%) wytrąciły konsultantowi wszystkie argumenty. Ofertę na pojedynczy numer okryjmy kotarą milczenia - była beznadziejna.
Poproszę o kontakt DUK. Formularz zaraz wypełnię. Umowy nie będę wypowiadał i jeśli nie dostanę satysfakcjonującej oferty przeniosę numer (i pewnie wspomnianego Simplusa) do nju lub Plusha. Przyznaję, że do pozostania może mnie zachęcić tylko superatrakcyjna cena telefonu (może być na raty) i abonament w wysokości i zawartości konkurencyjnej do Plusha/nju.
- duet za 59,99 zł (no limit i 10 GB internetu na dwa numery)
- Honor 9 za 1908 zł na raty
- umowa oczywiście na 26 miesięcy plus to co do końca.
Dwie kontry - Plush abo, dwa numery 10 zł taniej, po 10 GB na każdy numer, bez zobowiązania terminowego i Honor 9 za 1999 zł (w Euro, 20 rat 0%) wytrąciły konsultantowi wszystkie argumenty. Ofertę na pojedynczy numer okryjmy kotarą milczenia - była beznadziejna.
Poproszę o kontakt DUK. Formularz zaraz wypełnię. Umowy nie będę wypowiadał i jeśli nie dostanę satysfakcjonującej oferty przeniosę numer (i pewnie wspomnianego Simplusa) do nju lub Plusha. Przyznaję, że do pozostania może mnie zachęcić tylko superatrakcyjna cena telefonu (może być na raty) i abonament w wysokości i zawartości konkurencyjnej do Plusha/nju.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.torre24 pisze:Poproszę o kontakt DUK. Formularz zaraz wypełnię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam! 15 września przedłużyłem umowę na sam abonament (50% taniej ze smartdom) teraz pojawiła się informacja prasowa o nowych taryfach z podwojoną ilością internetu, które mają wejść od 3 października. Czy jeszcze jest jakaś szansa na zmianę na nowych zasadach?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj guzik1,
w jakim kanale sprzedaży przedłużałeś umowę? Czy nowe warunki już weszły w życie?
w jakim kanale sprzedaży przedłużałeś umowę? Czy nowe warunki już weszły w życie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Umowę przedłużyłem w salonie i niestety już weszła w życie - czy coś jeszcze można zrobić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
guzik1,
przykro nam, niestety nie ma możliwości zmiany warunków umowy.guzik1 pisze:czy coś jeszcze można zrobić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jakiś czas temu pisałem tutaj o kontakt z DUK. Długo, długo nic i ponowna prośba. Po tej prośbie był kontakt ale nic szczególnego. Wystosowałem pismo o rozwiązanie umowy. To było w sierpniu. Chciałem już podpisać umowę z innym operatorem gdy zadzwoniła Pani od Was z propozycją. To było pod koniec września i sama przyznała, że ten kontakt został zaniedbany. Ogólnie byłem nawet zadowolony bo po trzecim telefonie dostałem nawet ciekawą ofertę. Pani powiedziała, że jeszcze postara się coś dowiedzieć i się odezwie. Niestety już się nie odezwała a numer został wyłączony w niedzielę. Gdyby nie problemy rodzinne pewnie bym się tym nie przejął i po prostu poszedł bym i zarejestrował kartę wcześniej. Niestety czekałem na kontakt, który nie nastąpił. Przykre ale niestety prawdziwe bo pokazuje, że nie zależy Wam mimo wszystko na stałych klientach.