Teraz jest 20 paź 2017, o 22:46

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

22jurek

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 20 sie 2014, o 14:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post30 wrz 2017, o 18:18

Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel
Offline
Avatar użytkownika

darekkkkkk

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 29 cze 2017, o 16:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post30 wrz 2017, o 19:07

22jurek napisał(a):Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel

Taaa, jeśli naliczy.
Offline
Avatar użytkownika

del

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 4 sie 2017, o 11:23
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post1 paź 2017, o 18:49

22jurek napisał(a):Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel

Najpierw musisz oba numery mieć na jednym koncie - do załatwienia w Bok.
A później jak pisał darekkk, reklamacja za reklamacją. A w "promocji" nawet reklamacja reklamacji :-D
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Plush Abonament

Post1 paź 2017, o 19:02

Numery muszą być tylko na taki sam numer PESEL, nie muszą być na jednym koncie abonenckim.
Offline
Avatar użytkownika

del

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 4 sie 2017, o 11:23
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2017, o 08:15

patryk7588 napisał(a):Numery muszą być tylko na taki sam numer PESEL, nie muszą być na jednym koncie abonenckim.

Tu się mylisz. Przerabiałem to miesiąc temu.
Offline
Avatar użytkownika

guciu

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 1 lut 2014, o 08:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2017, o 11:07

Witam,

Od wczoraj (01.10) mam nowy okres rozliczeniowy i nie odnowił mi się pakiet internetowy. Mam 3 telefony na koncie i tylko mi się nie odnowił. Zgłosiłem sprawę telefonicznie i dostała ona numer C00000001426920. Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy.

Z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 280
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2017, o 11:32

rafnov,
zaistniała sytuacja wynika z nieprawidłowych ustawień sieciowych. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. :-(

Fei,
wyślij proszę w tej sprawie maila pod adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.

Iveta,
Iveta napisał(a):Czy mogę w ramach duetu dodać nowy numer czy też jest to opcha tylko dla przenoszenia jakiegoś innego numeru?
możesz dokupić kolejny nowy numer.
Iveta napisał(a):Jeśli mogę dodać drugi nowy numer, to w jaki sposób mam to zrobić?
Tak jak napisał patryk7588, aby otrzymać zniżkę za zakup kolejnej usługi, numery nie muszą być na jednym koncie. Rabaty są naliczane automatycznie od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.

Witaj guciu,
guciu napisał(a): Zgłosiłem sprawę telefonicznie i dostała ona numer C00000001426920.
poprosiłam dział techniczny o pilne zajęcie się tym zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jonjon

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2017, o 17:35

Witam. Sam się skusiłem na przejście 3x Play > 3x Plush. Niezłe jaja się okazały bo jakoś nikt z Plush nie informuje że cała procedura przeniesienia numeru zaczyna się w momencie kiedy kurier dostarczy do Polkomtela podpisaną przeze mnie umowę! To że złożycie zamówienie w sklepie Plush to nic nie znaczy jeśli chodzi o rozpoczęcie procedury przeniesienia numeru.

W play umowa mi się kończy w październiku a okres rozliczeniowy to 1 (pierwszy) dzień miesiąca. Dopytałem w Play i potwierdzili - Jak wpłynie żądanie z Plusha jeszcze we wrześniu to od 1 listopada zwalniamy numer. No to zrobiłem zamówienie w Plush i na koniec suprajs:

"Wybrany tryb przeniesienia numeru:

Proces przeniesienia numeru rozpocznie się od dnia dostarczenia do Polkomtel
sp. z o.o. podpisanych przez Państwa dokumentów: wniosku o przeniesienie
numeru oraz pełnomocnictwa udzielonego Polkomtel sp. z o.o. w tej
sprawie (dokumenty te zostaną Państwu doręczone przez kuriera w ramach
realizacji zamówienia). Data rozwiązania dotychczasowej umowy i migracji
numeru zostanie wyznaczona przez obecnego operatora w ten sposób, aby
zachowany został obowiązujący w umowie okres wypowiedzenia"

No więc kurier wpadnie w tygodniu czyli już w październiku, czyli 30 dni aby zachować to dopiero od grudnia jestem w Plush. Jakby nie można było zrobić opcji - wydrukuj Pan umowę i podpisz i prześlij na maila? A oryginał zanieś do salonu lub wyślij pocztą?

No ale spoko - już przeboleje fakt, że z 4 numerów w formuła rodzinna unlimited wypowiedział 1 numer "do internetu" a tak faktycznie numer główny. Wypowiedzenie wejdzie w życie od listopada. Z racji tego że wypowiedziałem ten numer to już nie mam jakby 1 umowy z 3 numerami ale 3 umowy każda po 1 numer. No w konsekwencji będę płacił listopad drożej.

Następne "spoko" jest takie że od Plusha dostanę numer tymczasowy. Co to znaczy? Że dostanę numer który jest mi w ogóle zbędny bo mam jeszcze działający w Play! Nie będę się bawił w jakiegoś mafioza i rozsyłał tymczasowego numeru do 400 osób a za miesiąc znowu napiszę że już mi przenieśli stary numer i znowu stary jest aktualny.

Kolejna ciekawostka - 3 miesiące gratis + 3 miesiące gratis Youtuba. Jak już pisałem optymistycznie w Plush z prawdziwym numerem który używam od chyba 10 lat będę od grudnia 2017. ALE jako że dostałem łaskawie od Plush numer tymczasowy - którego w ogóle nie użyję, chyba że znajdę 3 telefony extra i będę chodził z podwójnymi telefonami :) - to ten numer widmo ZEŻRE mi już 2 miesiące gratis! http://plusforum.pl/viewtop... Czyli faktycznie nie da się skorzystać z 3 pełnych miesięcy gratis - chyba że wypowiecie umowę z dnia na dzień wliczając w to konsekwencje u starego operatora. W sumie nie wiem czy to nie lepsze rozwiązanie bo przynajmniej od razu macie faktyczny numer w Plush a nie durnotę w postaci - faktyczny numer w Play a w Plush tymczasowy.

Nie wiem po co w ogóle zabawa w numer tymczasowy - po co on komu potrzebny? Chyba tylko do handlowania jakimś kiepskim towarem - daje w ogłoszeniu numer tymczasowy wiedząc że za 2 miesiace nikt się nie dodzwoni
Offline
Avatar użytkownika

metalzul

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2 paź 2017, o 20:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2017, o 20:03

Jestem zainteresowany przeniesieniem numeru do Plusha w ramach oferty Plush Abo 10 GB za 25 zł. Obecnie korzystam z oferty na kartę Heyah. Rozumiem, że przy przenoszeniu numeru z karty nie obowiązuje mnie okres wypowiedzenia umowy z operatorem jak jest w przypadku przenoszenia numeru z abonamentu, co znaczy, że nie będę potrzebował żadnego numeru tymczasowego? Czy otrzymam nową kartę SIM? Jeżeli tak, to rozumiem, że dostarczy mi ją kurier wraz z dokumentami dotyczącymi umowy w przypadku kiedy załatwiam formalności przez Internet lub otrzymam ją w Inmedio w przypadku gdy będę załatwiał formalności w ich punkcie? Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 280
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Plush Abonament

Post3 paź 2017, o 10:00

Witaj jonjon,
Nie wiem po co w ogóle zabawa w numer tymczasowy - po co on komu potrzebny?
aktualnie nie jest możliwe przeniesienie numeru do oferty Plush ABO z pominięciem numeru tymczasowego, który otrzymujesz na czas realizacji procedury. W momencie zakończenia procesu przeniesienia, następuje zamiana numeru tymczasowego na numer docelowy.

metalzul,
metalzul napisał(a):Rozumiem, że przy przenoszeniu numeru z karty nie obowiązuje mnie okres wypowiedzenia umowy z operatorem jak jest w przypadku przenoszenia numeru z abonamentu, co znaczy, że nie będę potrzebował żadnego numeru tymczasowego?
jeśli chcesz przenieść numer „na kartę" (prepaid), możesz złożyć wniosek w dowolnym momencie. Nie obowiązuje Cię w tym przypadku okres wypowiedzenia umowy. Niemniej przeniesienie numeru do Plush ABO, obecnie możliwe jest tylko z numerem tymczasowym.

metalzul napisał(a):Czy otrzymam nową kartę SIM?
Tak.
metalzul napisał(a): Jeżeli tak, to rozumiem, że dostarczy mi ją kurier wraz z dokumentami dotyczącymi umowy w przypadku kiedy załatwiam formalności przez Internet lub otrzymam ją w Inmedio w przypadku gdy będę załatwiał formalności w ich punkcie?
Niezależnie od tego, w jakim kanale sprzedaży (punkt Inmedio, strona internetowa) będziesz realizował przeniesienie numeru do Plush ABO, na karcie SIM otrzymanej od Plusa aktywny będzie numer tymczasowy. Będziesz mógł z niego korzystać do momentu przeniesienia numeru do sieci Plus. Gdy Twój dotychczasowy operator wyda numer – tymczasowy numer zostanie zastąpiony tym docelowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4878
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 239 razy
    Otrzymał podziękowań: 396 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Plush Abonament

Post11 paź 2017, o 15:28

patryk7588 napisał(a):Czy w Plushu działa kod JA+TY?
Czytałem regulamin ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.

Przedłużyłem umowę na Internet i dostałem kod.
Niby na stronie Plusha, przy zamówieniu, nawet w opcji na czas nieokreślony jest możliwość wpisania kodu:

Obrazek

Pytanie czy ta opcja zadziała? :D


Trochę czasu już minęło, a odpowiedzi ciągle brak. Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 280
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Plush Abonament

Post11 paź 2017, o 16:15

patryk7588,

patryk7588 napisał(a):Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
patryk7588(11 paź 2017, o 16:19)
Offline
Avatar użytkownika

darekkkkkk

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 29 cze 2017, o 16:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post12 paź 2017, o 18:00

Wesołego polkomtelowskiego serialu pt. "Naliczymy ci frajerze na fakturze za dużo, i co nam Pan zrobi?" ciąg dalszy.
Dzisiaj odcinek pt. "Duet 2 i 1/2".

Otrzymałem znowu, już szóstą z rzędu, fakturę z zawyżoną należnością bo tradycyjnie nie uwzględniającą rabatu za Duet.

Chcecie mieć comiesięcznego bonusa w postaci konieczności składania reklamacji? To sobie zawrzyjcie umowę z Polkomtelem.
Tutaj promocja gwarantowana.

Ps. Halo Polkomtel, czekajcie kolejnej wizyty panów z UKE. Opłaca się Wam?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: Plush Abonament

Post13 paź 2017, o 10:09

darekkkkkk,
- przykro mi z powodu tej sytuacji :oops:
Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

darekkkkkk

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 29 cze 2017, o 16:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post13 paź 2017, o 19:49

Ewa_Plus napisał(a):darekkkkkk,
- przykro mi z powodu tej sytuacji :oops:
Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.

Dziękuję ale oczekiwanie mam inne.
Nie oczekuję specjalnego traktowania i rozpatrywania reklamacji specjalną, szybką ścieżką.
Oczekiwania mam zwyczajne - wystawiajcie niezawyżone faktury.
Składane wyrazy ubolewania są wręcz obraźliwe i trącają kpiną ponieważ wobec popełnianych systematycznie tych samych błędów są zwyczajnie niewiarygodne.
Tak, Polkomtel jest niewiarygodny i każdy kto chce korzystać z Waszych usług, z ostrożności powinien brać pod uwagę moje z Wami perypetie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], wrobel99 i 16 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017