Teraz jest 18 gru 2017, o 09:49

Zostaw Kontakt




Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 389
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 13:40

Kamillos,
nie, ponowiłam prośbę o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamillos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 paź 2017, o 18:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ do wszystkich IV
  • Model telefonu: Honor 8 by Huawei

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 15:05

Otrzymałem odpowiedź, że decyzja o kaucji zostaje podtrzymana, ale zero wyjaśnień skąd ta kaucja. Jak poprosiłem o wyjaśnienie, to zostałem odesłany do regulaminu ogólnego i salonu w celu dokonania zakupu. Przecież to jakaś kpina. W salonie nie mogę dokonać zakupu bo wyskakuje kaucja, a Pan z salonu się zdziwił skąd ta kaucja, zwłaszcza, że wszystko płacę i mam ledwie JEDEN abonament. Poza tym za sam telefon chciałem płacić przy odbiorze 399 zł, więc to raczej oznacza, że mnie stać. Nie rozumiem tego wszystkiego. Chyba czas przenieść się do konkurencji. Nie sądziłem, że dotychczasowy abonent płacący rachunki i chcący wziąć abonament w macierzystej sieci zostanie tak potraktowany. Jeżeli kogoś się za coś karze, to należą się tej osobie wyjaśnienia, a ja ich nie otrzymałem. Stwierdzenie, że nałożono kaucję i już jest niepoważne i wyraża raczej brak kompetencji. Odesłano mnie do regulaminu ogólnego który nie wskazuje jasno za co kaucja jest w moim przypadku. Po co zatem kazano mi wysyłać skan dowodu, skoro jestem już Waszym abonentem? Po co miałem przesyłać faktury za abonament który u Was mam i opłacam?

Myślałem, że wykupię nowy abonament z telefonem, zapłacę za niego jak człowiek i będę dalej Waszym abonentem. Nie tak chciałem być potraktowany. Miałem o Was dobre zdanie, ale uległo ono znacznemu pogorszeniu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 15:41

Kamillos,

przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamillos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 paź 2017, o 18:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ do wszystkich IV
  • Model telefonu: Honor 8 by Huawei

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 15:51

No nic, pozostaje mi szukać szczęścia gdzie indziej.
Offline
Avatar użytkownika

thegame9308

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 paź 2017, o 21:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zamowienie w sklepie internetowym Plus

Post12 paź 2017, o 21:14

złożyłem zamówienie dnia 8 października dziś mija 4 dzień a od państwa
0 odpowiedzi na temat zamówienia długo jeszcze to będzie trwać ?? nr
zamówienia to 201710083693780 nie da rady tego jakos przyspieszyc ?? w
orange czy play nie mialem takich problemow z czekaniem i nie czekalem
tak dlugo
Ostatnio edytowano 13 paź 2017, o 09:35 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 paź 2017, o 09:38

thegame9308,
- sklep internetowy kontaktuje się głównie mailowo. Czy sprawdzałeś swoją skrzynkę? Wiadomość mogła trafić do folderu "spam", więc warto tam też zajrzeć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mikbie

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 paź 2017, o 08:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus dla firm
  • Model telefonu: S8

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 paź 2017, o 08:29

Witajcie, 3 października dokonałem zakupu przez esklep. Numer zamówienia 201710033664446. Dokumenty wymagane wysłałem na maila (zamówienie ma firmę), lecz do tej pory status jest w trakcie realizacji, kiedy mogę spodziewać się zrealizowania zamówienia?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 389
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 paź 2017, o 10:37

Witaj mikbie,

poprosiłam pracowników sklepu internetowego o weryfikację i przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krauzik

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 07:23
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Galaxy S5

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 paź 2017, o 12:21

Witam

Ciąg dalszy moich problemów ze sklepem internetowym i prześciem z pre-paid na PLUSH ABO L.

Po interwencji udało się usunąć kaucję. Umowa została do mnie wysłana (nawet dwie tego samgo dnia z innymi numerami listu przewozowego), niestety nikt nie poinformował mnie o tym fakcie (SMS, e-mail, telefon), i w tym dniu przebywałem na wyjeździe. Ustaliłem z kurierem że zaraz po moim powrocie dostarczy mi dokumenty do podpisania, nastapiło to 29.09.2017. Od tego dnia numer nie został jeszcze przeniesiony. W BOA poinformowano mnie że dokumenty na polecenie esklepu zostały zniszczone. Zadzwoniłem więc do TNT i poprosiłem o wyjasnienie, i faktycznie list o numerze 855798286 został doręczony (umowę podpisałem), a 855798290 został zniszczony. Złożyłem reklamację, czas na przeniesienie minął, lecz nic się nie dzieje. Mam umowę na abonament, a płace wciąż za pre-paid, co generuje koszty i problemy z użytkowaniem numeru (koszty za internet i rozmowy). Nikt nie wie co zrobić. Czy ta umowa obowiązuje? W BOA stwierdzili, że powinienem złożyć nowy wniosek, ale jak to zrobić skoro nie ma decyzji odnośnie poprzedniego.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 389
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 paź 2017, o 12:58

Witaj krauzik,

najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Pozdrawiam.

EDYCJA:
przeloguj proszę telefon, karta SIM powinna być już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

osiaela

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 paź 2017, o 14:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak kuriera

Post23 paź 2017, o 15:02

Witam,
2 tygodnie temu zamówiłam przez internet umowę na abonament z Plusha. I jak narazie kurier z umową jeszcze nie dotarł. A za kilka dni wyjeżdżam i potrzebuje internetu z tej oferty. Kiedy wpisuje nr mojego zamówienia wyświetla się "zamówienie jest w trakcie realizacji". Ale ile można czekać?
Ostatnio edytowano 23 paź 2017, o 15:16 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 389
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 paź 2017, o 15:19

Witaj osiaela,

podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

huer

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 1 gru 2014, o 10:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 lis 2017, o 15:24

Dzień dobry,

co się dzieje z zamówieniem 201710303817837?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 lis 2017, o 16:12

Witaj huer,
- sklep internetowy kontaktuje się mailowo w sprawie złożonych zamówień. Czasami wiadomości te trafiają do folderu "spam", więc warto tam poszukać.
Ponadto status zamówienia możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia lub kontaktując się bezpośrednio z pracownikami sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

OlaLena

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 13:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lis 2017, o 13:32

Dzien dobry, 12 listopada złozyłam zamowienie w sklepie internetowym, otrzymałam tylko maila o tresci:

Dziękujemy za wybór sieci Plus.
Twoje zamówienie wpłynęło do nas.
Plus Zamówienie numer:

Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia

Wybrana promocja:JA+ do wszystkich bez końca VII - Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY, ABOGRATIS)
Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
Kwota abonamentu: 59.99 zł/mies.
Opłata za sprzęt: 26 zł/mies. przez 36 mies.
Wybrany produkt: Samsung Galaxy J5 (2017) w kolorze Gold
HBO GO
oglądaj hity filmowe gdzie chcesz: aktywuj >
więcej na: www.plus.pl/answear

Dane kontaktowe

Adres dostawy:


Adres do korespondencji:

Sposób dostawy i płatności

Forma dostawy:
kurier


Forma płatności:
przy odbiorze


Do zapłaty:
1.00 zł
Odbiór przesyłki

Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Aleksandra ****
Przygotuj kopię dowodu osobistego i wybranego na stronie dokumentu uwiarygadniającego:


Informujemy, że musi być ważna podczas odbioru przesyłki od kuriera i zawierać podstawowe dane osobowe oraz nazwę uczelni wyższej.

Przy odbiorze przesyłki okaż kurierowi oryginał dowodu osobistego oraz dokument uwiarygadniający.
Przekaż kopię dokumentów kurierowi.
Ciesz się swoim nowym zakupem.

Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl

Na stronie zamowienie ma status w trakcie realizacji. Probowalam wyczytac tutaj i na fp Plusa co to oznacza ale widzialam wiele sprzecznych informacji. Czy zamowienie zostalo przyjete czy jest weryfikowane?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości