Teraz jest 22 lis 2017, o 04:49

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post6 lis 2017, o 13:34

Amraampl,

Amraampl napisał(a):Za niedługo sprawdzę na drugim telefonie

daj znać jak sytuacja wygląda po przełożeniu karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amraampl

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 12:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: Oneplus one

Re: Brak LTE

Post6 lis 2017, o 15:08

działa na drugim telefonie
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post6 lis 2017, o 15:29

Amraampl,

a jak sytuacja wygląda po włożeniu innej karty SIM do Twojego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amraampl

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 12:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: Oneplus one

Re: Brak LTE

Post6 lis 2017, o 15:46

jedna i druga karta LTE z PLUSH nie daje mi zasięgu 4G/LTE. Na drugi telefonie obie działają normalnie.

O internet mi się udało odzyskać. Okazało się że wystarczy skasować APN plusWap.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post6 lis 2017, o 16:22

Amraampl,

Amraampl napisał(a):O internet mi się udało odzyskać

super, dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dorq83

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 11:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Brak LTE

Post14 lis 2017, o 11:24

Witam, mam problem z brakiem internetu w telefonie (abonament), przy zmianie kart do innego gniazda internet pojawił się na chwilę, gdy przyszły sms ustawienia które zaakceptowałam, internet ponownie znikł. Jest ustawiony APN: plus, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post14 lis 2017, o 12:38

Witaj dorq83,

czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dorq83

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 11:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Brak LTE

Post14 lis 2017, o 16:36

Basia_Plus napisał(a):Witaj dorq83,

czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?

Tak właśnie sprawdziłam i działa w innym telefonie
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Brak LTE

Post14 lis 2017, o 18:19

dorq83,
- jeśli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu Internet działa normalnie, to znaczy że po stronie sieci nie ma żadnego problemu. Przyczyna zatem leży w telefonie, albo coś z konfiguracją jest nie tak, albo telefon jest uszkodzony. Sprawdź może jeszcze jak Twój telefon działa z innymi kartami SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dorq83

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 11:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Brak LTE

Post15 lis 2017, o 08:03

Ewa_Plus napisał(a):dorq83,
- jeśli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu Internet działa normalnie, to znaczy że po stronie sieci nie ma żadnego problemu. Przyczyna zatem leży w telefonie, albo coś z konfiguracją jest nie tak, albo telefon jest uszkodzony. Sprawdź może jeszcze jak Twój telefon działa z innymi kartami SIM.

Tak ale po pierwsze: internet działał bez problemu w tym telefonie, do czasu gdy byłam za granicą, przez pomyłkowo włączoną transmisje danych, została mi naliczona opłata, którą miałam zapłacić w ciągu 2 dni inaczej będzie zablokowana transmisja danych. Zrobiłam to dopiero po powrocie do kraju, czyli wczoraj, zapłaciłam rachunek i dostałam SMS od plusa że transmisja danych została odblokowana.
po drugie: telefon ma dwa sloty na karty SIM i gdy przekładam kartę z Play do drugiego slotu to internet działa w niej normalnie,
Jak sprawdzić czy coś z konfiguracją jest nie tak ? Wchodzę na stronę plusa i wpisuję nr i dostaję SMS konfiguracją do telefonu. którą akceptuję. Próbowałam konfigurować ręcznie i to nic nie dało.

Edit. Po usunięciu APN i nowej konfiguracji internet zaczął działać ale tylko 3G
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Brak LTE

Post15 lis 2017, o 14:34

dorq83,
- jaki tryb sieci masz wybrany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luqas0891

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 lis 2017, o 19:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: xiaomi redmi 4a

Internet LTE i MMS

Post15 lis 2017, o 19:25

Mam karte usim LTE abonament ja+59,99
Nie działa mi internet i MMS , czytałem gdzieś że operator musi zrestartować usługę i wszsytko zaczyna działać
Proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 16 lis 2017, o 09:12 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Brak LTE

Post16 lis 2017, o 10:16

luqas0891,

telefon był konfigurowany za pośrednictwem tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon? Jakie masz obecnie konfiguracje w telefonie (APN-y)? Czy transmisja danych jest aktywna na numerze jak i w ustawienia telefonu? Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, dalej występują podobne problemy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luqas0891

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 lis 2017, o 19:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: xiaomi redmi 4a

Re: Brak LTE

Post16 lis 2017, o 12:07

tak ustawiane wg android http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon tak testowane na drugim telefonie ustawienia dobre apn plus na innym telefonie to samo jest źle
Offline
Avatar użytkownika

dorq83

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 11:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Brak LTE

Post16 lis 2017, o 12:08

Ewa_Plus napisał(a):dorq83,
- jaki tryb sieci masz wybrany?

Mam wybrany 3G/LTE
Ale sprawa wyjaśniona, w innym miejscu już normalnie jest LTE. Dziękuję za chęć pomocy.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości