Teraz jest 16 gru 2017, o 17:48

Zostaw Kontakt




Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

matek

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 11:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post6 gru 2017, o 11:13

Witam,
złożyłem zamówienie w sklepie internetowym na nowy abonament (będę nowym klientem Plusa). Nr. zamówienia: 20171204407556

Od dwóch dni wisi ten sam status zamówienia - nic się nie zmienia. (Twoja wysyłka czeka na wysyłkę)
Teraz pytania:
1. Nie dostałem żadnego maila/telefonu/smsa z prośbą o potwierdzenie danych, akceptacje zamówienia itp, czy to jest normalne?
2. Termin dostarczenia umowy i urządzenia Plus wyznacza na jutro, godziny jednak nie są podane a brak numeru przewozowego i dalszego kontaktu blokuje mi ustalenie planu dnia na jutro. Czy mogę uzyskać informację na jakim etapie jest wysyłka paczki?

Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Plush Abonament

Post6 gru 2017, o 11:48

Witaj matek,

status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożonego zamówienia, to skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Plush Abonament

Post6 gru 2017, o 16:38

Ewa_Plus napisał(a):Witaj Wojteh26,
- jest to do zrobienia, ale nie na zasadzie aneksu do umowy/przedłużenia (przynajmniej aktualnie).
W tym celu musiałbyś wypowiedzieć obecną umowę, żeby numer przeniósł się do oferty na kartę.
Aby odbyło się to płynnie to przed wyznaczoną data dezaktywacji numeru powinieneś wysłać darmowego SMS-a o treści: PRZENIES na nr 8017 - wtedy numer po przejściu na kartę będzie od razu zarejestrowany.
Następnie należałoby zasilić kont.........

To w końcu na jaki numer ten SMS. Bo w innym poście piszecie, że taki SMS wysyła się na numer 80107
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Plush Abonament

Post6 gru 2017, o 17:13

bogdanjan,
- dziękuję za czujne oko, faktycznie mój błąd - zjadłam jedną cyferkę :oops:
Poprawny numer, na który należy wysłać tę komendę to: 80107.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Plush Abonament

Post6 gru 2017, o 20:53

Pod adresem https://komorkomat.pl/przeniesienie-numeru-do-plush-poradnik/ znalazłem artykuł, z treści którego wynika, że:
- przeniesienie się z karty u innego operatora do Plush na kartę jest możliwe tylko poprzez wizytę w salonie Plusa,
- przeniesienie się z abonamentu u innego operatora do Plush abonament również jest możliwe poprzez wizytę w salonie Plusa.
Czy to prawda? A jeśli tak to czy przeniesienie z karty u innego operatora do Plush abonament jest również do załatwienia w salonie Plus?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 163 razy
    Otrzymał podziękowań: 22 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 09:10

Przeniesienie numeru do oferty Plush ABO dokonasz przez internet, jeśli chodzi o kartę (NOWY PLUSH na kartę) to przeniesienia dokonasz w punkcie stacjonarnym.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 10:41

bogdanjan,

bogdanjan napisał(a):- przeniesienie się z karty u innego operatora do Plush na kartę jest możliwe tylko poprzez wizytę w salonie Plusa,

tak.
bogdanjan napisał(a):- przeniesienie się z abonamentu u innego operatora do Plush abonament również jest możliwe poprzez wizytę w salonie Plusa.

Przeniesienie numeru do Plush ABO można zrealizować poprzez stronę internetową http://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert lub w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Tutaj info gdzie znajdziesz najbliższy punkt: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
bogdanjan napisał(a): czy przeniesienie z karty u innego operatora do Plush abonament jest również do załatwienia w salonie Plus?

W salonach Plusa, Plush ABO nie jest dostępny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mario75

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 11:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 11:11

Witam
Przenoszę nr do plusha i 4.12.2017 obecny operator wyłączył numer.
Plus do tej pory nie aktywował go u siebie. Co można zrobić, aby przyśpieszyć ten temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 11:50

Witaj mario75,

wyślij proszę w tej sprawie maila pod adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mario75

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 11:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 12:40

Nr: 171207-001038
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 12:55

mario75,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

superfly86

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 12:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 17:44

Czy nadal sa babole na fakturach przy plush duet czy w koncu to naprawili ?
Offline
Avatar użytkownika

sowa405

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 17:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 18:29

Witam.
Chciałbym opisać swoje męki z przejściem z Plusa na Plush Abo.
Miesiąc przed końcem umowy byłem w punkcie Plusa, aby ją rozwiązać z zamiarem przejścia na kartę.
Została złożona rezygnacja z usług i powiedziano mi, żebym przyszedł następnego dnia po upływie umowy.
Traf chciał, że dzień przed tym terminem byłem w CH i zaszedłem przy okazji do punktu. Okazało się, że pracownica (chyba) przez pomyłkę wpisała powód rozwiązania "inny". No i się zaczeło... dzwonienie do centrali co robić w takim wypadku. I teraz najciekawsze. Oto 3 odpowiedzi (dzwoniono do trzech różnych osób, z których każda powiedziala, że nie jest na100% pewna)
1. Jutro można normalnie przenieść numer.
2. Numer przepadnie.
3. Numer można aktywować do 30 dni od rozwiązania umowy.
Przedstawicie mówił, że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem i na własne ryzyko mogę zaczekać do jutra, ale oni nie biorą odpowiedzialności za to co się stanie, bo nie wiadomo kto będzie po "drugiej stronie".
Profesjonalizm i troska o klienta w Plusie jak widać w głębokim poważaniu
I teraz mam pytanie: która odpowiedź była prawidłowa? I czy ktokolwiek w tej firmie coś wie na pewno?
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Plush Abonament

Post7 gru 2017, o 22:59

Czy przechodząc z karty na Plush Abonament można wymienić bezpłatnie kartę SIM ? Jeśli jest to możliwe, to w jaki sposób? Czy w trakcie składania wniosku o konwersję, czy już po podpisaniu umowy?
Offline
Avatar użytkownika

KomorkowyTomasz

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 30 lis 2017, o 23:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post8 gru 2017, o 10:19

Basia_Plus napisał(a):KomorkowyTomasz,


jeśli złożone zostały reklamacje należy poczekać na decyzję Departamentu Reklamacji odnośnie tej sprawy.
Czy otrzymałeś już odpowiedź na złożone reklamacje?



Nadal nie mam odpowiedzi. Nie rozumiem opieszałości przy weryfikacji kodu Ja+Ty.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: andrzejken i 23 gości