Teraz jest 20 kwi 2018, o 08:09

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

JacentyEsz

PlusManiak

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): 6 sty 2016, o 19:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja+ 79,99
  • Model telefonu: Google Pixel 2

Re: Przedłużenie umowy

Post10 sty 2018, o 22:40

No więc jestem po rozmowie z DUK Plusa. W zasadzie mogłaby się w ogóle nie odbyć, bo tak jak Plus ma mnie w d*pie to jeszcze żaden operator nie miał. Znajoma, która ma tylko jeden telefon w Plusie, tak jak ja od dwóch lat, dostała wczoraj lepsze warunki i umowę na 18 miesięcy niż ja który mam 3 abonamenty na łączną kwotę 210zł oraz Cyfrowy Polsat. Generalnie konsultant powiedział, że nic lepszego mi nie zaoferuje i żebym sobie przeszedł do Plusha. Bardzo żałuję, że w mojej okolicy jest kiepski nadajnik T-Mobile, bo po tej rozmowie nie zastanawiałbym się ani chwili nad przeniesieniem numeru. Reasumując jutro rozwiązuję umowę na oba abonamenty i CP i za 5 miesięcy rozwiązuję 3 umowę. Przechodzę do Plusha bo chwilowo nie mam wyboru. Może w ciągu najbliższych dwóch lat coś się u mnie zmieni z T-Mobile lub Orange, ale jak przez dwa lata byłem bardzo zadowolonym abonentem Plusa, tak od dziś wrzucam tego operatora do koszyczka "nie istnieje dla mnie", w którym leży już Play.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2969
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 sty 2018, o 10:19

JacentyEsz,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nadia8310

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 17:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor

Re: Przedłużenie umowy

Post11 sty 2018, o 11:15

Witam. Niedługo kończy mi się umowa w plusie. Chciałbym przedłużyć umowę ale warunki jakie otrzymałam są gorsze niż dla nowego klienta. Jestem w plusie od kilku lat i mam też w plusie internet. Chciałam teraz przenieść numer córki z innej sieci i połączyć w duecie, ale konkurencja ma lepsze oferty. Nie chciałabym rezygnować z plusa dlatego chciałabym skontaktować się z działem utrzymania klienta bo słyszałam że można tam negocjować warunki nowej umowy ale nie mogę się dodzwonić. Bardzo prosiła bym o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2969
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 sty 2018, o 11:18

Witaj nadia8310,

nadia8310 napisał(a):chciałabym skontaktować się z działem utrzymania klienta

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

6kerad

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 14:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post11 sty 2018, o 16:19

Dzień dobry.
Moja umowa już się skończyła.
Chcę zmienić abonament na "Duet". Proszę o kontakt z DUK.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4591
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 495 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 sty 2018, o 17:53

Witaj 6kerad,
- podeślij mi proszę numer, o który chodzi przez ten formularz wraz z numerem kontaktowym do Ciebie (jeśli jest inny).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: S6

Re: Przedłużenie umowy

Post12 sty 2018, o 19:34

Marta_Plus napisał(a):Hyperiusz478,

ponowiłam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.



Minęło 5 dni i cisza. W tym miesiącu ktoś "łaskawie" zadzwoni ?? Róbcie idiotów z siebie a nie ze swoich klientów !!

Za miesiąc kończy mi się umowa i zabieram wszystkie numery gdzie indziej....bo ile można !! :evil:
Offline
Avatar użytkownika

Damianis

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 gru 2015, o 16:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post13 sty 2018, o 14:05

Witam, proszę o kontakt z DUK, za kilka dni kończy mi się umowa a oferta którą otrzymałem w salonie Plusa mnie nie satysfakcjonuje (delikatnie mówiąc).
Offline
Avatar użytkownika

deL82

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 00:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 sty 2018, o 00:24

Witam jakis czas temu przedłużale umowe w cyfrowym polsacie uzgadnaiajc ze osoba z duk w plusi odezwie sie celu potencjalnej umowy, gdyz rozwazam zmiane operatora do dzisiaj nikt sie nie odezwał.
proszę wiec by takowy kontak z duk nastapił
Offline
Avatar użytkownika

speedy123

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 20:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 sty 2018, o 20:52

Witam,
Pani Ewa_Plus przesłałem do Pani przez formularz kontaktowy nr telefonu dla którego kończy mi się umowa. Proszę o szybki kontakt kogoś z DUK gdyż oferty na stronie i w salonach są bardzo przeciętne, zdecydowanie gorsze niż dla osób przenoszących numer z innych sieci. Konkurencja nie śpi i już przesyła oferty z przeniesieniem numeru, ale skoro umowę mam u Was to chciałbym poznać ofertę przedłużenia z DUK.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4591
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 79 razy
    Otrzymał podziękowań: 495 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 sty 2018, o 10:32

Hyperiusz478,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałyśmy ponownie interwencję w sprawie kontaktu.

Witajcie Damianis, deL82,
- podeślijcie proszę przez ten formularz numery telefonów, o które chodzi wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny).

Witaj speedy123,
- nie wpłynął do nas żadne mail od Ciebie. Czy mógłbyś wysłać jeszcze raz? Prośba o używanie formularza będąc zalogowanym do Forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

adalbert10001

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 5 sie 2014, o 08:18
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 sty 2018, o 13:16

Ja również czekam już jakiś czas, ale skoro Ewa_Plus napisała, że DUK przygotowuje ofertę, to musi być ona naprawdę dobra i przez to trzeba na nią trochę poczekać. Myślę, że Plus zaskoczy mnie i tym razem na PLUS :-D
(a jak nie na PLUS do do PLUSH :-P )
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2969
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 sty 2018, o 13:39

adalbert10001,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

adalbert10001

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 5 sie 2014, o 08:18
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 sty 2018, o 19:32

Dziękuję za interwencję
Reakcja szybka - dziś zatelefonował konsultant z DUK:
Przedstawiona oferta bez telefonu: abonament 29,00 zł i wszystko bez limitu, pakiet internetowy 8 GB. Po chwili rozmowy okazało się że wszystko bez limitu wg konsultanta to rozmowy i sms, a mmsy płatne. Jest to jedyna oferta, którą mi DUK może zaproponować.
(Dla porównania oferta dla nowych klientów: abonament 29,00 zł/mies. - Rozmowy, SMS/MMS - Bez limitu. Pakiet internetowy 8 GB i dodatkowo 3 miesiące abonament 0 zł.)

Podsumowując - Oferta przygotowana na szybko, a konsultant nie starał się zachęcić mnie do dalszych negocjacji. Niedługo żona zostanie szczęśliwą posiadaczką oferty PLUSH.

Zostaje mi jeszcze jeden numer abonamentowy (trochę ponad rok). Myślę, że do tego czasu oferty DUK będą na tyle atrakcyjne, a konsultanci na tyle kompetentni i przygotowani do rozmowy (nie ukrywający szczegółów oferty), że warto będzie z wami zostać.
Offline
Avatar użytkownika

JacentyEsz

PlusManiak

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): 6 sty 2016, o 19:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja+ 79,99
  • Model telefonu: Google Pixel 2

Re: Przedłużenie umowy

Post15 sty 2018, o 20:03

Basia_Plus napisał(a):JacentyEsz,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. :-(


Jak byłem wczoraj w salonie Plusa z pismem rozwiązującym umowy to nikomu przykro nie było, ba Pan nawet powiedział, że nie muszę pisma zostawiać, że on mi umowę rozwiąże na miejscu, co uczynił i dał potwierdzenie. Olewka totalna. Tym bardziej nie mogę odżałować tego T-Mobile.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości