Teraz jest 25 lut 2018, o 12:16

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

dar-76

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69,99
  • Model telefonu: p9 lite

Re: SmartDOM

Post6 lut 2018, o 11:09

Przedłużenie umowy ale do tej pory telefon nie był w Smartdomie

EDYCJA:
Dotyczy przedłużenia umowy, ale umowa na telefon nie była w Smartdomie
Ostatnio edytowano 6 lut 2018, o 11:27 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2820
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 242 razy

Re: SmartDOM

Post6 lut 2018, o 11:49

dar-76,

aby otrzymać rabat w kwocie 18,99 zł należy zawrzeć nową umowę, która nie będzie aneksem do posiadanej już umowy zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf, paragraf 1, punkt 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dar-76

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69,99
  • Model telefonu: p9 lite

Re: SmartDOM

Post6 lut 2018, o 12:21

Jeśli zakończę umowę, przejdę na kartę a następnie znowu podpisze nowa umowę na abonament to wtedy dostane rabat 18,99 zł w ramach Smartdom.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2820
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 242 razy

Re: SmartDOM

Post6 lut 2018, o 13:09

dar-76,

tak. Aby rabat został naliczony, umowa nie może być zawarta w jednej z promocji wykluczonych, których spis znajdziesz w regulaminie Promocji smartDOM, paragraf 3, punkt 2.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5134
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 302 razy
    Otrzymał podziękowań: 439 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 07:32

Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 11:02

Smartdom wielu ludziom odbije się teraz czkawką.
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 83
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 14:43

No to zacznijmy pierwszą sprawę na nowych zasadach SmartDomu :)
Żona do tej pory nie korzystała z SD, ma MiniMixa (20 zł) oraz umowę na internet (20 GB za 10 zł miesięcznie). Internet może być już przedłużony. Czy można zrobić z Mixa umowę uprawniającą, a z internetu rabatowaną - i jakie wysokości abonamentu/pakiety GB są dostępne?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4537
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 484 razy

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 15:41

zif,
- jeśli Twoja żona nie korzystała jeszcze ze smartDOM-u to jak najbardziej będzie mogła teraz przystąpić podczas przedłużania umowy internetowej. Numer mix może zostać umową uprawniającą, a na umowie internetowej uzyska rabat 10 zł.
Jeśli chcesz, aby oddzwonił do niej nasz konsultant z ofertą, to podeślij mi przez ten formularz Jej kontaktowy nr telefonu oraz numer internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
zif(14 lut 2018, o 15:53)
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 83
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 15:53

Dziękuję, poszło zgłoszenie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4537
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 484 razy

Re: SmartDOM

Post14 lut 2018, o 16:18

zif,
- mam już Twojego maila.
Przekazałam już prośbę do DUK :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 83
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post19 lut 2018, o 08:52

Poproszę o zmobilizowanie DUK-u, bo na razie głucha cisza :)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 513
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 73 razy

Re: SmartDOM

Post19 lut 2018, o 10:19

zif,

ponowiliśmy zgłoszenie w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości