Teraz jest 19 kwi 2018, o 14:57

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Lukaszelek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 kwi 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 kwi 2018, o 10:40

A takie pytanie... a to jest pewne że powstanie taka stacja? i w jakiej miejscowości?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1257
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 306 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 kwi 2018, o 11:02

Lukaszelek, takie są obecne plany. Nie mogę jednak zagwarantować, że nic się nie zmieni.
Lukaszelek napisał(a):w jakiej miejscowości?
Gościeradów Folwark.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szymon84

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 09:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post9 kwi 2018, o 07:35

Daniel_Plus napisał(a):szymon84, podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
Załączniki
zrzut.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1136
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 254 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post9 kwi 2018, o 11:11

szymon84, niestety są to słabe parametry sygnału. Poszukaj miejsca w domu, w którym parametry będą możliwie najlepsze np. przy którymś z okien. W ocenie pomocna będzie poniższa tabelka: viewtopic.php?f=48&t=14577&p=204530&hilit=+RSRP#p204530
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

megadzik

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Samsung S7

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post15 kwi 2018, o 19:04

Mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci"
Mam zasięg na telefonie. Nie moge nic zrobić (np wejsc na pluskonto, zadzwonić na bok itp) - bo telefon jest nieaktywny... Wcześniej wszystko działało...
Co dalej?
Ostatnio edytowano 16 kwi 2018, o 14:18 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18973
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1549 razy

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post16 kwi 2018, o 09:14

megadzik,

sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę? Kiedy konto ostatni raz było zasilane? Jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

megadzik

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Samsung S7

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post16 kwi 2018, o 14:12

Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament. Rano działało - dziś tez jest jest ok.
Pewno wasz system miał zawiechę - ale do tego się nie przyznacie. Jak czytam internet to często jest tak u was. Co jakis czas dostaje informację, ze rodzina i znajomi - nie mogą się do mnie dodzwonić.
Ale co się pół dnia namęczyłem - to moje. Gdyby telefon miał być na firmę - na pewno nie w plusie
Dziś już ok. "Samo" się naprawiło.

Zróbcie coś z waszą infrastrukturą. Szczycicie się zasięgiem - ale używanie telefonu z waszym zasięgu - to masakra...

Takie mam - niestety - doświadczenia
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18973
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1549 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post16 kwi 2018, o 14:20

megadzik,
megadzik napisał(a):Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament.

Zatem proszę o pisanie we właściwych działach.
O jaką lokalizację chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MNO

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 18:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Jakaś biznesowa
  • Model telefonu: iPhone 7 128GB

iPhone 7 lte problem

Post16 kwi 2018, o 18:49

Witam,
od około tygodnia mam problem z iPhonem 7 (iOS 11.3) z polskiej dystrybucji.
Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Czasami w ogóle podczas logu w LTE nie działa internet, wszystkie ustawienia transmisji danych i APN'y ustawione jak niżej.
APN: plus
LTE: plus
Resetowałem ustawienia sieciowe, wszystkie ustawienia i odtworzyłem iPhone'a bez przywracania kopii.
Proszę o info co może być przyczyną, do iOS 11.2.6 wszystko było ok.

Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio edytowano 17 kwi 2018, o 08:53 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 kwi 2018, o 09:05

Witaj MNO,
MNO napisał(a):Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Połączenia głosowe realizowane są w trybie 3G. Urządzenie powinno mieć możliwość automatycznego przełączania się między trybami sieci 3G, LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: flat i 23 gości