Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj diamondvp,
diamondvp pisze:ile się czeka na przełączenie numeru
czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na aktywację karty SIM przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

Tak wyraziłem zgodę na aktywację przed upływem 14dni
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

diamondvp,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... i-problemw.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Witam,

Byłem użytkownikiem Plush na kartę i zdecydowałem się przejść na Plush Abo L, jednak chciałbym zrezygnować. Czy jeśli wypowiem umowę zawartą na odległość, to numer wróci na kartę czy zostanie zdezaktywowany? Dodam, że wyraziłem zgodę na aktywację przed upływem 14 dni.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj stan1953,
- jeśli odstąpisz od umowy zawartej na odległość, to numer wraca do oferty na kartę ze wszystkimi promocjami/pakietami, jakie miałeś aktywne. Stan konta i okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze:Witaj stan1953,
- jeśli odstąpisz od umowy zawartej na odległość, to numer wraca do oferty na kartę ze wszystkimi promocjami/pakietami, jakie miałeś aktywne. Stan konta i okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji.
Witam, otrzymałem drogą mailową taką informację:

"Chciałabym poinformować, iż po wypowiedzeniu numer wygasa ale jeśli wypowiadając umowę zaznaczy Pan, że chciałby aby ten numer po wypowiedzeniu pozostał w Pana posiadaniu, numer zostanie zachowany jako numer na kartę.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."

Niestety wysłałem już wypowiedzenie bez takiej informacji, sugerując się Pani postem. Co w tej sytuacji?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

stan1953,
- czy mówisz o rezygnacji z usług (wypowiedzenie umowy), czy o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze:stan1953,
- czy mówisz o rezygnacji z usług (wypowiedzenie umowy), czy o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość?
Odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

stan1953,
- no to wszystko OK. Przy odstąpieniu od umowy konwersji, na numerze przywracany jest stan sprzed migracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszziolek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2018, o 17:06

Re: Plush Abonament

Post autor: mariuszziolek »

Dziś mamy 20 czerwca, 24 maja złożyłem reklamację. Sprawa o którą chodzi jest banalna, opisałem ją kilka postów wyżej. Czy to naprawdę musi tyle trwać? Numer reklamacji to: #84321. Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

mariuszziolek,
mariuszziolek pisze:Numer reklamacji to: #84321. Z góry dziękuję za pomoc.
Już ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszziolek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2018, o 17:06

Re: Plush Abonament

Post autor: mariuszziolek »

Marta_Plus pisze:mariuszziolek,
mariuszziolek pisze:Numer reklamacji to: #84321. Z góry dziękuję za pomoc.
Już ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.

Bardzo dziękuję.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Proszę o przyspieszenie rozwiązania zagadnienia: [#127286]
ollalaola
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 mar 2016, o 16:34

Re: Plush Abonament

Post autor: ollalaola »

Chcialabym przenieść numer z innej sieci do Plush abonament. Ale posiadam smart dom I edycja
Umowa 1 Tv Cyfrowy Polsat za 49,9
Umowa 2 Plus abonament przedłuzony w maju tego roku
Umowa 3 Internet ze zniżką 48,90 za 11 zł ( ta umowa przejdzie we wrzesniu na czas nieokreślony bez zadnych zmian )
Czy na nowa umowę w Plush abonament dostane zniżkę, jezęli tak, to jaką i na jakich zasadach?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, o 09:04 przez ollalaola, łącznie zmieniany 1 raz.
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze:stan1953,
- no to wszystko OK. Przy odstąpieniu od umowy konwersji, na numerze przywracany jest stan sprzed migracji.
Niestety nie ma pani racji, stan konta wynosi 0, konto zablokowane, brak pakietów internetowych. Dodatkowo musiałem zarejestrować na nowo numer ma stacji benzynowej (jestem w trasie), żeby można było do mnie dzwonić. A żeby było mało, w obawie przed utratą numeru wycofałem rezygnację, jednak doszła do skutku i teraz nie wiem czy doładować konto, czy czekać na przywrócenie stanu sprzed rezygnacji (nr sprawy: [#124282] oraz [#124494])
ODPOWIEDZ