Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

patryk7588,
- wysłałam interwencję w spr. podanego nr zagadnienia.

ollalaola,
- Plush ABO nie łączy się ze smartDOM'em.

stan1953,
- rozumiem, że na tę chwilę, chcesz aby numer wrócił do abonamentu? Wysłałam już interwencję odnośnie podanych nr spraw więc najlepiej będzie poczekać na przywrócenie stanu sprzed rezygnacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze: stan1953,
- rozumiem, że na tę chwilę, chcesz aby numer wrócił do abonamentu? Wysłałam już interwencję odnośnie podanych nr spraw więc najlepiej będzie poczekać na przywrócenie stanu sprzed rezygnacji.
Chcę mieć działający numer, rano doładuję za kilka zł, aby był aktywny, poczekam do do 15 i jeśli się nie wyjaśni złożę wniosek o przeniesienie do innej sieci, bez względu na stan umowy. Podejrzewam, że uda się przenieść numer, wtedy ewentualnie będę miał numer na kartę w jednej sieci i umowę na niego w drugiej ;-) W Plusie znając życie, ta sprawa będzie rozwiązywana równe 29 dni. Wystraszyłem się utratą numeru i tylko dlatego wycofałem rezygnację z odstąpienia.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

stan1953,
- rozumiem. Spróbuje przelogować telefonu (wył./wł.). Numer powinien już działać.
Zlecenia realizowane są w kolejności zgłoszeń. Zatem jeśli ostatnim, które do nas wpłynęło, było wycofanie rezygnacji (odstąpienia), to numer pozostanie w abonamencie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze:stan1953,
- rozumiem. Spróbuje przelogować telefonu (wył./wł.). Numer powinien już działać.
Zlecenia realizowane są w kolejności zgłoszeń. Zatem jeśli ostatnim, które do nas wpłynęło, było wycofanie rezygnacji (odstąpienia), to numer pozostanie w abonamencie.
Nadal nie działa. Mogę już zalogować się do plus online, gdzie widzę np fakturę do zapłacenia ale też mogę sprawdzić stan konta. Czyli numer jest jednocześnie w abonamencie i pree paidzie ;-)
zibiaz1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 22 cze 2018, o 13:14

Re: Plush Abonament

Post autor: zibiaz1 »

Witam.
Chcę przenieść dwa nr. do Plush ale zastanawia mnie co trzeba zrobić żeby nie płacić abonamentu za numery tymczasowe?
Rozmawiałem z konsultantem i ten powiedział mi że mam wysłać sms-y na nr 80666 o treści wakacje i że to zadziała że nie będę musiał płacić. Lecz jak gdzieś wyczytałem że takie wakacje zadziałają dopiero od nowego okresu rozliczeniowego. Sytuacja wygląda tak że dzisiaj tj: 22.06.2018 chcę złożyć zlecenie przeniesienia numerów, 25.06.2018 będzie u mnie kurier z umową i nowymi kartami które na początku będą miały nr zastępczy. Nowy okres rozliczeniowy u mnie rozpoczyna się od 25 k. mc.
Czy jest to realne ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

stan1953,
- co konkretnie nie działa? Nie możesz wykonywać połączeń?
Czy w Plus online widzisz zarówno fakturę, jak i stan konta sprzed przeniesienia?

zibiaz1,
- nie da się całkowicie uniknąć opłat za abonamenty na numerach tymczasowych. Usługa WAKACJE zadziała od nowego cyklu rozliczeniowego więc częściowo będzie abonament naliczony (proporcjonalnie).

Jeśli dzisiaj złożysz zamówienie, to nie ma szans na to aby kurier dojechał w poniedziałek.
Na termin przeniesienia numeru wpływ ma wiele czynników, np. tryb przeniesienia (czy z okresem wypowiedzenia, czy z końcem kontraktu), data końca kontraktu, okres rozliczeniowy, dzień złożenia zamówienia, dzień doręczenia przesyłki przez kuriera, data aktywacji nr tymczasowego. Ostateczną decyzję podejmuje jednak zawsze obecny operator.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Ewa_Plus pisze:stan1953,
- co konkretnie nie działa? Nie możesz wykonywać połączeń?
Czy w Plus online widzisz zarówno fakturę, jak i stan konta sprzed przeniesienia?
Nie mogę wykonać połączeń, nie mogę wysyłać SMS-ów/MMS-ów. W plus online widzę wszystko tak jak było wcześniej, prócz pakietu internetowego. Co ciekawe widzę pakiet internetowy 2GB w roamingu. Zmienił się też okres rozliczeniowy. Stan konta mogę sprawdzić tak jak na "karcie" poprzez *100#, wynosi 0,00 zł, konto ważne do dnia 20 czerwca. *110# też działa. Uprzedzając pytanie: 20 razy zalogowałem się ponownie do sieci.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

stan1953,
stan1953 pisze:Nie mogę wykonać połączeń, nie mogę wysyłać SMS-ów/MMS-ów.
jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia lub wysłania wiadomości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Basia_Plus pisze:stan1953,
stan1953 pisze:Nie mogę wykonać połączeń, nie mogę wysyłać SMS-ów/MMS-ów.
jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia lub wysłania wiadomości?
Brak jest sygnału i po chwili SMS klasy 0: "Połączenie nie może być zrealizowane z powodu braku środków na koncie." SMS telefon próbuje wysyłać i po kilkudziesięciu sekundach "nie udało się wysłać wiadomości". Dodam, że działa też kod *101# i widzę aktywne usługi w preepaid: GPRS, wideorozmowy, SMS o koszcie połączenia, roaming itp...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

stan1953,

przepraszam za napotkane niedogodności. Sprawę przekazałam do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Basia_Plus pisze:stan1953,

przepraszam za napotkane niedogodności. Sprawę przekazałam do działu technicznego.
Czyli czeka mnie 30 dni bez telefonu... Chyba zaraz przeniosę numer...

Edit: działa :-) Ekspresowe tempo. Nie zgadza się jedynie okres rozliczeniowy, wszystko poza tym wygląda na ok.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

stan1953,
działa :-) Ekspresowe tempo.
super :->. Dzięki za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stan1953
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2018, o 08:12

Re: Plush Abonament

Post autor: stan1953 »

Basia_Plus pisze:stan1953,
działa :-) Ekspresowe tempo.
super :->. Dzięki za info.
Jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwość zmienić okres rozliczeniowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

stan1953,

okres rozliczeniowy możesz zmienić na inny jeśli korzystasz z Polecenia Zapłaty. Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... LICZENIOWY
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zibiaz1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 22 cze 2018, o 13:14

Re: Plush Abonament

Post autor: zibiaz1 »

Dzięki za odpowiedź.
Ale jeszcze chcę dopytać.
Okres rozliczeniowy u obecnego operatora kończy mi się 24 każdego miesiąca.
Umowa jaką mam zawartą jest bezterminowa i okres wypowiedzenia to 30 dni.
Jak dzisiaj 22,06,2018 złożyłem o 14h zlecenie przeniesienia numerów z Premium Mobile do Plush to czy konsultant zdąży wypowiedzieć umowę u poprzedniego operatora zanim ta się odnowi?
Oraz jak kurier przyjedzie do mnie dajmy na to w poniedziałek 25,06,2018 albo we wtorek 26,06,2018 i ja natychmiast wyślę sms-a WAKACJE to ile zostanie mi naliczone za ten nr. zastępczy?
ODPOWIEDZ