Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

fox0410,

może były wykonywane połączenia na numery, które są płatne ponad abonament np. infolinie. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Oferta [bez telefonu] dokładnie taka sama jak poprzednio czyli "łamaniec" 6/9 m-cy i odpowiednio 30/40 zł. net 4GB czyli jeśli nic się nie zmieni do końca kontraktu wtedy....
Andrzej62 pisze:.../Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.../
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

Marta_Plus pisze:stokland,
stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.

Z informacji pracownika punktu stacjonarnego Plusa, wynika, że na chwilę obecną nie jest przygotowana żadna oferta odnośnie przedłużenia mojego numeru, cyt. "być może za miesiąc będzie przygotowana oferta..." - czy to jakiś żart? Sami, na własne życzenie chcecie Państwo pozbyć się dotychczasowego klienta, gdyż moja umowa kończy się przed upływem miesiąca :-)

Od dnia 14-02 (podobno) w Państwa firmie, pracownik punktu stacjonarnego ma możliwość zaproponowania mi takiej samej oferty, która była proponowana poprzez infolinie BOK i to jest w pełni zrozumiałe jednak dlaczego nie ma on "wglądu" w to co ustalałem z BOK? Ta oferta była naprawdę przekonywująca (stąd moja zgoda na przedłużenie umowy ale wyszło jak wyszło :roll: ), naprawdę nie ma możliwości aby podstawowe informacje przekazać do punktów stacjonarnych i "załatwienia" tej sprawy na miejscu, w punkcie?

Propozycja umowy abonamentowej + telefon z upustem 10 zł niż oferta dostępna na www. jest po prostu słaba..

Ubolewam, że ciężko trafić na rzetelnego i "elastycznego" pracownika, który jak twierdzi nie ma wglądu w moje obecne warunki taryfowe a o ofercie "Partnerskiej" nie słyszał i nie wie czym może się to różnić.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

stokland ,
stokland pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.
to bardzo dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa została rozwiązana pomyślnie.
stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

Basia_Plus pisze:stokland ,
stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?
Tak, proszę o kontakt DUK i proszę o elastyczna oferte lecz wiem że na pewno nie zdecyduje się na zawarcie nowej umowy poprzez infolinię. Nie po tym "cyrku" którego doświadczyłem. Czy jest inne rozwiązanie ?
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kajak_66 »

Basia_Plus pisze:kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Do dnia dzisiejszego nikt DUK do mnie nie zadzwonił, szkoda!!!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kajak_66 »

Ewa_Plus pisze:stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Już zadzwonili, dziękuję za pomoc :-D
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

I co zaproponowali?
foppa
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: foppa »

Witam,

otrzymałam dziś smsa z BOK, że mailowo została wysłana 'atrakcyjna oferta przedłużenia umowy', jednak na podanym w smsie mailu nie mam żadnej wiadomości od Plusa. W takim razie gdzie znajdę wspomnianą w smsie ofertę?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj foppa,
- czy sprawdzałaś może folder SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foppa
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: foppa »

@Ewa_Plus,
tak, sprawdzałam, w folderze spam też nic się nie pojawiło. Właśnie dostałam kolejnego smsa o takiej treści i tym razem również na skrzynce nic nie mam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

foppa,
- mogę zatem zlecić kontakt pracownika DUK w tej sprawie.
Czy przedłużenie dotyczy numeru, który nam już kiedyś podawałaś? Numer kontaktowy też ten sam? Jeśli coś się zmieniło to podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój nick oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foppa
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2016, o 21:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: foppa »

@Ewa_Plus,

nie pamiętam dokładnie, ale jest zaczynał się od 693, to tak. Proszę o kontakt DUK.

Pozdrawiam

Edit
Na wszelki wypadek wysłałam mailowo :)
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, o 15:01 przez foppa, łącznie zmieniany 1 raz.
marekk79
PlusManiak
Posty: 75
Rejestracja: 9 lip 2013, o 10:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marekk79 »

Witam. Żona była dzisiaj w punkcie Plusa przedłużyć umowę, tym razem bez tel,zaproponowano Jej warunki powiedzmy śmieszne. Chodzi o abonament max 40 zł i jak najwięcej internetu, propozycja była 2-4 gb :-) . Proszę o pomoc. Obydwoje jesteśmy w Plusie ponad 15 lat
ODPOWIEDZ