Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Lonia, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni od daty jej wniesienia.
pauli84, zamawiałaś przez sklep internetowy czy przez kontakt telefoniczny z BOK?
pauli84, zamawiałaś przez sklep internetowy czy przez kontakt telefoniczny z BOK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Zamawiałam przez sklep internetowy
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
pauli84, a otrzymałaś SMS z numerem listu przewozowego i numerem telefonu do kuriera?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
witam, kurier z telefonem miał być dzisiaj między 11-13 do tej pory go nie ma, sms z zadnym numerem paczki nie było wiec kiedy bd dostarczona umowa z telefonem, dodam ze chodzi o przedłuzenie umowy.aha i przyszły jeszcze sms z aktywacja pakietu i taryfy, oraz podziekowanie za skorzystanie z programu wymiany aparatu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
karinaa21, zamówienie relizowane przez sklep internetowy czy przez BOK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Wczoraj kurier dostatczył mi przesyłke od firmy Maksimum,którą zamawiałam 18 grudnia.
Żadnego telefonu z przepr_osinami jakby się nic nie wydarzyło... A od departamentu reklamacji jeszcze nic, wiem pamiętam 30 dni...
Żadnego telefonu z przepr_osinami jakby się nic nie wydarzyło... A od departamentu reklamacji jeszcze nic, wiem pamiętam 30 dni...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Lonia bardzo przepraszam Cię w imieniu naszego partnera, za kłopoty jakie napotkałaś. Mam nadzieję, że tak niefortunnie rozpoczęta "znajomość" będzie kontynuowana bez żadnych komplikacji w przyszłości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Przyszła odpowiedz na reklamacje... tak jak myślałam Plus nie traktuje poważnie swoich klientów.
Zamiecione pod dywanik... i zwalili na firmę kurierską- żenada.
Była ewidentna wina firmy Maksimum !!!
Przesyłka dostarczona po 3 tygodniach nieważne... ważne,że jest podpisana umowa i jestem klientem na kolejne 3 lata.
Przepraszamy i jest ok... Nawet nie odsłuchują rozmów w tym Departamencie Reklamacji :(
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
Zamiecione pod dywanik... i zwalili na firmę kurierską- żenada.
Była ewidentna wina firmy Maksimum !!!
Przesyłka dostarczona po 3 tygodniach nieważne... ważne,że jest podpisana umowa i jestem klientem na kolejne 3 lata.
Przepraszamy i jest ok... Nawet nie odsłuchują rozmów w tym Departamencie Reklamacji :(
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witam,
w zeszłym tygodniu dzieki pośrednictwu e-sklepu plusa przedłuzyłam umowę i telefon miał 29 maja przyjść o godzinie 10:00, a do dzisiaj go nie ma. Dostałam link aktywacyjny w mailu kliknęłam na niego a teraz jak loguje sie do sklepu to mam informację: dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!
nie otrzymałam żadnego smsa z podziękowaniem o przedłużenie umowy, czy o numerze przewozowym paczki....jaki jest czas oczekwania na realizacje zamówienia?
w zeszłym tygodniu dzieki pośrednictwu e-sklepu plusa przedłuzyłam umowę i telefon miał 29 maja przyjść o godzinie 10:00, a do dzisiaj go nie ma. Dostałam link aktywacyjny w mailu kliknęłam na niego a teraz jak loguje sie do sklepu to mam informację: dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!
nie otrzymałam żadnego smsa z podziękowaniem o przedłużenie umowy, czy o numerze przewozowym paczki....jaki jest czas oczekwania na realizacje zamówienia?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
anista, proszę prześlij numer telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 19:55
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witam,
w zeszłym tygodniu dzieki pośrednictwu e-sklepu plusa przedłuzyłam dwie umowy i telefon z jedną umową miał dzisiaj przyjść o godzinie 14:00, a nadal go nie ma.W spr drugiej umowy miałam tel z bok że dostawa będzie opóźniona z powodu braku aparatów na magazynie. Dostałam link aktywacyjny w mailu kliknęłam na niego a teraz jak loguje sie do sklepu to mam informację: dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!
nie otrzymałam żadnego smsa z podziękowaniem o przedłużenie umowy, czy o numerze przewozowym paczki....dostałam tylko sms że kurier dzisiaj ma być z tel i tyle.czy można by jakoś sprawdzić kiedy bedą dokładnie obydwie umowy i tel?Bo nie zawsze jesteśmy w domu
w zeszłym tygodniu dzieki pośrednictwu e-sklepu plusa przedłuzyłam dwie umowy i telefon z jedną umową miał dzisiaj przyjść o godzinie 14:00, a nadal go nie ma.W spr drugiej umowy miałam tel z bok że dostawa będzie opóźniona z powodu braku aparatów na magazynie. Dostałam link aktywacyjny w mailu kliknęłam na niego a teraz jak loguje sie do sklepu to mam informację: dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!
nie otrzymałam żadnego smsa z podziękowaniem o przedłużenie umowy, czy o numerze przewozowym paczki....dostałam tylko sms że kurier dzisiaj ma być z tel i tyle.czy można by jakoś sprawdzić kiedy bedą dokładnie obydwie umowy i tel?Bo nie zawsze jesteśmy w domu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witaj bambelunia,
przekazuję interwencję do sklepu internetowego.
przekazuję interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 19:55
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Dziękuje wiem że jestem trochę namolna ale nigdy nie przedłużałam umów przez internet i temu tak się dopytuję,ale dziękuję za interwencje w mojej spr. ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
bambelunia,
od tego jesteśmy. Szczegóły będziemy znać niestety, ale dopiero jutro .
od tego jesteśmy. Szczegóły będziemy znać niestety, ale dopiero jutro .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 19:55
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Ok w takim razie czekam na jakieś szczegóły.Milego dnia