Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- carloss23
- PlusManiak
- Posty: 73
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 19:22
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.
Witam serdecznie,
Piszę ponieważ moja umowa została przedłużona chociaż była złożona już rezygnacja - zostaje w Plusie na kolejne lata.
Ofertę jaką mi zaoferowano, spełnia moje wymagania ( Rabat na abonament, obniżka ceny telefonu ).
Ale temat, nie tego dotyczy...
Dostawa mojego zestawu została zaplanowana na dziś tj. 22.08 między godzinami 9 -11 , po zalogowaniu się na stronie firmy kurierskiej http://k-ex.pl/ widnieje informacja iż :
Czyli przesyłka o godz. 8.22 wyjechała z Kalisza ( 25 km od mojej miejscowości ) więc spokojnie w ciągu 1 godz. powinien być u mnie z przesyłką, nie uwzględniając w tym czasie innych oczekujących na paczki.
Uważam że dla Plusa to wstyd, hańba i żenada współpracować z taką firmą która ma ich przesyłki gdzieś, realizując przesyłki tak jak im się podoba. Totalnie olewając klienta, po co ustala się godzinę dostawy?
Przecież nikt nie pracuje i czeka na kuriera całą dobę. Rok temu również miałem problem z ową firmą :
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =90#p50759
Mamy obecnie godzinę 14.00 kurier nadal nie dojechał, telefonu nie raczy nikt odebrać w ich centrali!
Zostałem zmuszony - wziąść urlop na żądanie Kto za ten dzień mi zapłaci?! Firma kurierska?! Żenada...
Niestety jutro i inne terminy dla mnie odpadają jej dostarczenia, wybrałem z konsultantem najlepszy termin.
Drogi Plusie nie mam żalu do was, ale wybierając firmę kurierską kierujcie się dobrem klienta a nie ich fachową żenadą!
( W nagrodę gdy przyjedzie kurier, przeczytam całą umowę słowo w słowo - niech czeka ) ja także czekałem!
Czekam na stanowisko Plusa w tej sprawie.
Piszę ponieważ moja umowa została przedłużona chociaż była złożona już rezygnacja - zostaje w Plusie na kolejne lata.
Ofertę jaką mi zaoferowano, spełnia moje wymagania ( Rabat na abonament, obniżka ceny telefonu ).
Ale temat, nie tego dotyczy...
Dostawa mojego zestawu została zaplanowana na dziś tj. 22.08 między godzinami 9 -11 , po zalogowaniu się na stronie firmy kurierskiej http://k-ex.pl/ widnieje informacja iż :
Czyli przesyłka o godz. 8.22 wyjechała z Kalisza ( 25 km od mojej miejscowości ) więc spokojnie w ciągu 1 godz. powinien być u mnie z przesyłką, nie uwzględniając w tym czasie innych oczekujących na paczki.
Uważam że dla Plusa to wstyd, hańba i żenada współpracować z taką firmą która ma ich przesyłki gdzieś, realizując przesyłki tak jak im się podoba. Totalnie olewając klienta, po co ustala się godzinę dostawy?
Przecież nikt nie pracuje i czeka na kuriera całą dobę. Rok temu również miałem problem z ową firmą :
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =90#p50759
Mamy obecnie godzinę 14.00 kurier nadal nie dojechał, telefonu nie raczy nikt odebrać w ich centrali!
Zostałem zmuszony - wziąść urlop na żądanie Kto za ten dzień mi zapłaci?! Firma kurierska?! Żenada...
Niestety jutro i inne terminy dla mnie odpadają jej dostarczenia, wybrałem z konsultantem najlepszy termin.
Drogi Plusie nie mam żalu do was, ale wybierając firmę kurierską kierujcie się dobrem klienta a nie ich fachową żenadą!
( W nagrodę gdy przyjedzie kurier, przeczytam całą umowę słowo w słowo - niech czeka ) ja także czekałem!
Czekam na stanowisko Plusa w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013, o 16:14 przez carloss23, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Odp: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z do
Przenosiłem ostatnio numer do Plusa i miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z tą firmą kurierską. Zamówiłem dostawę po godzinie 16. Kurier dzwoni do mnie i mówi że on ma od 8 do 20 i nie będzie do mnie specjalnie jechał o południu. Generalnie to bardzo garażowe wrażenie na mnie zrobiła ta firma.
Wysłane z LG-P710 używając Tapatalk.
Pozdrowienia,
Midaran
Wysłane z LG-P710 używając Tapatalk.
Pozdrowienia,
Midaran
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Ja wciąż czekam na ten "poniedziałek o 15" który obiecywał kurier K-ex dzwoniąc do mnie wcześniej w piątek.
Takich poniedziałków o 15 międzyczasu było już z dziesięć. :]
Popieram przedmówców, szanowny Plusie wymień firme kurierską bo ta jest żałosna.
Na dodatek ostatnio kurier K-exa wydał znajomemu paczkę ze smartfonem nie pytając o dowód ale za to o kasie za sprzęt [99zł] nie zapomniał wspomnieć i ją wziąć:]
Takich poniedziałków o 15 międzyczasu było już z dziesięć. :]
Popieram przedmówców, szanowny Plusie wymień firme kurierską bo ta jest żałosna.
Na dodatek ostatnio kurier K-exa wydał znajomemu paczkę ze smartfonem nie pytając o dowód ale za to o kasie za sprzęt [99zł] nie zapomniał wspomnieć i ją wziąć:]
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Przepraszam Was za te utrudnienia.
carloss23, już zgłosiłem tę sprawę do działu logistyki. Złożymy reklamację u przewoźnika.
Będziemy wdzięczni, jeżeli tego typu uwagi będą nam zgłaszane, ponieważ wszystkie takie interwencje są raportowane i indywidualnie analizowane. Ma to później wpływ na nasz wybór przewoźników.
carloss23, już zgłosiłem tę sprawę do działu logistyki. Złożymy reklamację u przewoźnika.
Będziemy wdzięczni, jeżeli tego typu uwagi będą nam zgłaszane, ponieważ wszystkie takie interwencje są raportowane i indywidualnie analizowane. Ma to później wpływ na nasz wybór przewoźników.
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Tylko panie Dominiku ta firma jest beznadziejna i ja nawet wole za dowóz dopłacic 20 zł niż mieć doczynienia z ta firmą, bo tylko to mnie powstrzymuje od przedłużenia umowy.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Również wolałbym zapłacić 20 zł ,i czekać przykładowo cały dzień na dostawę, niż mieć ją za darmo i nie dotrzymać godziny doręczenia zamówionego towaru.lodyga pisze:Tylko panie Dominiku ta firma jest beznadziejna i ja nawet wole za dowóz dopłacic 20 zł niż mieć doczynienia z ta firmą, bo tylko to mnie powstrzymuje od przedłużenia umowy.
Godz. 16.03 właśnie dostałem paczkę. Nie wypowiem się o zachowaniu kuriera, widać i słychać było od niego że otrzymał zapewne jakieś informacje o zaistniałej sytuacji. To nie zmienia faktu że przewoźnik nie, wywiązał się z umowy do końca.
Oby takich przypadków, było jak najmniej...
Każdy pracuje, ma swoje życie i plany. Oby nie było, tak jak w przychodni lekarskiej.
Ma Pani raka, dlaczego tak późno Pani przyszła! Panie doktorze, dwa lata czekałam na wizytę.
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Dobrze gada polać mu, tylko ja nie uważam że Plus nie ponosi żadnej winy bo po co są u Was te widełki czasowe??
Usuńcie to bo i tak niewiadomo po co są. Kurier o ile zadzwoni a zwykle dzwoni 5 min przed przyjazdem to sam powie o której.
W ogóle wasze widełki nie pokrywają się z ich przyjazdem.
Chce na 8 rano jest o 16.
Chce na 16 dzwoni o 7:30.
Usuńcie to bo i tak niewiadomo po co są. Kurier o ile zadzwoni a zwykle dzwoni 5 min przed przyjazdem to sam powie o której.
W ogóle wasze widełki nie pokrywają się z ich przyjazdem.
Chce na 8 rano jest o 16.
Chce na 16 dzwoni o 7:30.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
lodyga- powiem tak - fakt miałaś przejścia z kurierem i rozumiem, że się zawiodłaś, ale należy pamiętać, że są też ludzie, który nie mieli problemów z doręczeniem przesyłki. Dominik_Plus napisał, że takie sprawy dobrze jest nam zgłaszać, bo będziemy mogli z nich zrobić użytek.
Dzięki za wszystkie sugestie.
Dzięki za wszystkie sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Oczywiście zawsze paczka dochodziła ale zawsze po czasie. Nie byo by problemu gdyby to był raz, ale to były 3 razy w ciągu roku. ;)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
http://www.goldenline.pl/forum/2286240/ ... -ekspress/
http://forum.pclab.pl/topic/646880-KEX- ... e-polecam/
http://forum.gazeta.pl/forum/w,807,1361 ... _K_Ex.html
Żeby nie szukać daleko.
Tak więc specjaliści Plusa powiem tak:
- nie ma zadowolonych klientów firmy K-ex
Ci co chwalą mają z tego profity poprostu :]
http://forum.pclab.pl/topic/646880-KEX- ... e-polecam/
http://forum.gazeta.pl/forum/w,807,1361 ... _K_Ex.html
Żeby nie szukać daleko.
Tak więc specjaliści Plusa powiem tak:
- nie ma zadowolonych klientów firmy K-ex
Ci co chwalą mają z tego profity poprostu :]
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
lodyga, Gryzzli, zgadzam się z Wami, że takie sytuacje to poważny problem. Doskonale rozumiem, jakie to może być denerwujące.
Na tę chwilę mogę Was jedynie zapewnić, że żadna ze zgłaszanych do nas interwencji nie jest ignorowana. Zdajemy sobie sprawę, że sprawna i terminowa dostawa leży również w naszym interesie.
Jeszcze raz Was przepraszam za utrudnienia, z którymi się spotkaliście.
Na tę chwilę mogę Was jedynie zapewnić, że żadna ze zgłaszanych do nas interwencji nie jest ignorowana. Zdajemy sobie sprawę, że sprawna i terminowa dostawa leży również w naszym interesie.
Jeszcze raz Was przepraszam za utrudnienia, z którymi się spotkaliście.
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
To i ja się dorzucę. Po wielkich bojach o dobrą ofertę w końcu udało się połączyć z panem z DUK, którego oferta była w miarę w porządku. z tym też panem umówiłam się na dostawę telefonu dnia 11.10.2013 w godzinach 19-21. niestety kurier się nie wywiązał z terminu. oczywiście wcześniej dostałam jeszcze smsowe potwierdzenie terminu od plusa (dnia 2013-10-11 w godzinach 19-21 zostanie dostarczony....). dostałam również nr na infolinię kuriera i nr listu przewozowego. na infolinii w tych godzinach już nikt nie pracuje więc następna próba rano. pani odpowiada że ich termin na dostarczenie jeszcze nie minął więc problemu nie ma, a paczka powinna być w poniedziałek. no więc co zrobić telefon do DOK Plusa, a tam pani która stwierdziła że to niedopuszczalne i będzie w tej sprawie interweniować i oddzwoni. niestety nie oddzwoniła. więc po paru godzinach drugi telefon do DOK Plusa, a tam inna pani, która chyba miała zupełnie inne wiadomości niż ta pierwsza. a mianowicie stwierdziła że skoro sobie zadzwoniłam do firmy kurierskiej i tam twierdzą że jest ok to ona problemu nie widzi bo terminy które plus podaje są orientacyjne tylko. na to ja że dostaje dokładny przedział i dzień a ona że ona by mi tak nie powiedziała że na pewno w danych godzinach będzie kurier bo to od niego zależy kiedy będzie.no i że to jest tak jakbym to ja sobie zamówiła tego kuriera no ale ja bym wybrała sama innego. no cóż z rozmowy z panem z DUK i SMSa można jasno wywnioskować że termin przybycia kuriera jest konkretny a nie orientacyjny. zresztą w regulaminie sklepu internetowego w podrozdziale dostarczenie przesyłki ( a podejrzewam że w DUK i DOK to tak samo wygląda, jak się mylę to mnie poprawcie) jest napisane, że pierwszy termin dostawy ustala klient z operatorem, więc ta druga pani ma chyba złe informacje albo chciała mnie spławić a pierwsza o sprawie zapomniała...
wg mnie firma taka jak plus powinna korzystać z lepszych firm przewozowych niż K-EX o wątpliwej opinii. może i są klienci zadowoleni z tej firmy, jedna jest szerokie grono tych nie zadowolonych. tym bardziej że taka firma zniechęca również klientów do plusa.
ja także za pewność przesyłki wolałabym dopłacić 20zł.
wiem że brak dostawy na czas niekoniecznie jest winą Plusa jednak piszę informacyjnie abyście mogli sobie zapisać ilość niezadowolonych klientów z kuriera i może żebyście sprawdzali jak kurier wywiązuje się z umów. mam nadzieję że mój nowy telefon dojdzie spokojnie w poniedziałek do mnie w stanie nienaruszonym :)
wg mnie firma taka jak plus powinna korzystać z lepszych firm przewozowych niż K-EX o wątpliwej opinii. może i są klienci zadowoleni z tej firmy, jedna jest szerokie grono tych nie zadowolonych. tym bardziej że taka firma zniechęca również klientów do plusa.
ja także za pewność przesyłki wolałabym dopłacić 20zł.
wiem że brak dostawy na czas niekoniecznie jest winą Plusa jednak piszę informacyjnie abyście mogli sobie zapisać ilość niezadowolonych klientów z kuriera i może żebyście sprawdzali jak kurier wywiązuje się z umów. mam nadzieję że mój nowy telefon dojdzie spokojnie w poniedziałek do mnie w stanie nienaruszonym :)
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
To opowiem moją przygodę K-EX i dostawy telefonu zamówionego w Plusie a dostarczonego przez .....
W poniedziałek miałem dostać telefon w godzinach 14.00-16.00, przeszedł SMS od firmy Plus o potwierdzeniu wysłania i numerze przesyłki i sobie spokojnie czekam. Około godziny 12.00 dzwoni telefon i przedstawia się Pan za kuriera z K-EX, zadaje mi dwa pytania czy jestem w domu bo zaraz do mienie przyjedzie z telefonem. Pomyślałem fajnie będę cieszył się nową słuchawką szybciej, ale zaraz dodał że na fakturze widnieje dziwna kwota 1 i kilka zer czy to nie jest jakaś pomyłka ze strony Plusa bo oni tak czasami robią a telefon powinien być za 1,00 zł, bo jak tak to on nie przyjeżdża tylko zwraca paczkę bez dostarczenia do domu. Grzecznie odpowiedziałem żeby przyjechał i sam ocenię tą sytuacje. Po dotarciu kuriera do domu za jakieś 5 minut (była bardzo blisko jak dzwonił) spokojnie otworzyłem przesyłkę przeczytałem dość dokładnie wszystkie dokumenty nawet sprawdziłem telefon i wszystkie akcesoria przy kurierze. Przestępował z nogi na nogę i marudził jak jest w Plusie przecież oni nie widzą kiedy kurier dostarczy przesyłkę
W poniedziałek miałem dostać telefon w godzinach 14.00-16.00, przeszedł SMS od firmy Plus o potwierdzeniu wysłania i numerze przesyłki i sobie spokojnie czekam. Około godziny 12.00 dzwoni telefon i przedstawia się Pan za kuriera z K-EX, zadaje mi dwa pytania czy jestem w domu bo zaraz do mienie przyjedzie z telefonem. Pomyślałem fajnie będę cieszył się nową słuchawką szybciej, ale zaraz dodał że na fakturze widnieje dziwna kwota 1 i kilka zer czy to nie jest jakaś pomyłka ze strony Plusa bo oni tak czasami robią a telefon powinien być za 1,00 zł, bo jak tak to on nie przyjeżdża tylko zwraca paczkę bez dostarczenia do domu. Grzecznie odpowiedziałem żeby przyjechał i sam ocenię tą sytuacje. Po dotarciu kuriera do domu za jakieś 5 minut (była bardzo blisko jak dzwonił) spokojnie otworzyłem przesyłkę przeczytałem dość dokładnie wszystkie dokumenty nawet sprawdziłem telefon i wszystkie akcesoria przy kurierze. Przestępował z nogi na nogę i marudził jak jest w Plusie przecież oni nie widzą kiedy kurier dostarczy przesyłkę
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Ode mnie wzięła 1 zł , a po kilku dniach przychodzi faktura że owa 1 zł nie została zapłacona:P
I płaciłam drugi raz przelewem;d
I płaciłam drugi raz przelewem;d
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Bac - czy możesz mi podać przez ten formularz- Twój numer telefonu? Sprawdzę o co chodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ