Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 19:55
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witam wiadomo już coś?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witaj bambelunia,
za chwilę skontaktuje się nasz pracownik.
za chwilę skontaktuje się nasz pracownik.
Dziękuję ślicznie i wzajemnie .bambelunia pisze:Milego dnia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 19:55
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Właśnie przed chwilą miałam rozmowę z panem ze sklepu internetowego który mnie poinformował że przesyłki powinny być jutro albo w czwartek.Mam nadzieję że faktycznie będą Dziękuję za pomoc
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witam
Miałam przedłużyć umowę z telefonem w sieci Plus. 05.02.2016 r. w godzinach 13-15 miał być u mnie kurier z firmy K-ex, rano do mnie zadzwonił i oznajmił, że dostarczy mi przesyłkę między 10.00 a 12.00. Powiedziałam mu, że dopiero będę w domu o 13.00 jego to nie interesowało, bo jak stwierdził rozwozi przesyłki tylko do godziny 12. Rozmawiałam z panią z infolinii K-ex, która powiedziała, że jak Plus chce dostarczać przesyłki do klientów po tej godzinie to musi wykupić dodatkowe godziny. Rozmawiałam również z konsultantami z Plusa, mieli interweniować w tej sprawie w dziale logistyki. Dziś jest 10.02.2016r., i cisza... W związku z takim traktowaniem klienta ze strony Plusa (bardzo długo jestem w tej sieci), jak i firmy K-ex podjęłam decyzje o nie przedłużaniu dalej umowy!!!
Miałam przedłużyć umowę z telefonem w sieci Plus. 05.02.2016 r. w godzinach 13-15 miał być u mnie kurier z firmy K-ex, rano do mnie zadzwonił i oznajmił, że dostarczy mi przesyłkę między 10.00 a 12.00. Powiedziałam mu, że dopiero będę w domu o 13.00 jego to nie interesowało, bo jak stwierdził rozwozi przesyłki tylko do godziny 12. Rozmawiałam z panią z infolinii K-ex, która powiedziała, że jak Plus chce dostarczać przesyłki do klientów po tej godzinie to musi wykupić dodatkowe godziny. Rozmawiałam również z konsultantami z Plusa, mieli interweniować w tej sprawie w dziale logistyki. Dziś jest 10.02.2016r., i cisza... W związku z takim traktowaniem klienta ze strony Plusa (bardzo długo jestem w tej sieci), jak i firmy K-ex podjęłam decyzje o nie przedłużaniu dalej umowy!!!
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
wiola3740 a w jaki sposób zawarłaś umowę? Czy było to przez internet czy infolinię?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Dzwoniłam na infolinie 2601
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
wiola3740 czy możesz podać mi numer telefonu jakiego dotyczy sprawa poprzez ten formularz? Kiedy składałaś interwencję w sprawie braku dowodu przesyłki w Dziale Obsługi Klienta?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2016, o 14:22 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dodanie linku
Powód: dodanie linku
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Witam
W dniu 17.02 przedłużyłem umowę i w trakcie ustalania szczegółów dostawy, ustaliliśmy że telefon i aneks będą dostarczone 22.02 maksymalnie do godziny 12-tej.
Dzisiaj dostaliśmy sms z 2629 że przesyłka będzie dostarczona w ustalonym dniu między 15.30 a 17.30 czyli dokładnie wtedy, kiedy żadnej z osób "decyzyjnych" nie będzie w domu.
Co teraz z tym "fantem" zrobić
Można jakoś interweniować żeby godzina dostawy zgadzała się z ustaleniami?
W dniu 17.02 przedłużyłem umowę i w trakcie ustalania szczegółów dostawy, ustaliliśmy że telefon i aneks będą dostarczone 22.02 maksymalnie do godziny 12-tej.
Dzisiaj dostaliśmy sms z 2629 że przesyłka będzie dostarczona w ustalonym dniu między 15.30 a 17.30 czyli dokładnie wtedy, kiedy żadnej z osób "decyzyjnych" nie będzie w domu.
Co teraz z tym "fantem" zrobić
Można jakoś interweniować żeby godzina dostawy zgadzała się z ustaleniami?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Andrzej62,
EDIT:
w Twojej lokalizacji kurier doręcza przesyłki tylko w godzinach popołudniowych. Konsultant zamieścił informację o doręczeniu przed godz.12.00. Jest zatem szansa, że przesyłka zostanie dostarczona.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Wrócę jak otrzymam odpowiedź.Andrzej62 pisze:Można jakoś interweniować żeby godzina dostawy zgadzała się z ustaleniami?
EDIT:
w Twojej lokalizacji kurier doręcza przesyłki tylko w godzinach popołudniowych. Konsultant zamieścił informację o doręczeniu przed godz.12.00. Jest zatem szansa, że przesyłka zostanie dostarczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Basiu_Plus, dziękuje za zainteresowanie tematem
Też mam taką nadzieje, że kurier wyrobi się do 12-tej.
Chyba że lubi całować..... klamke
Dam znać o finale.
Też mam taką nadzieje, że kurier wyrobi się do 12-tej.
Chyba że lubi całować..... klamke
Dam znać o finale.
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Basiu_Plus, 15 minut temu był kurierBasia_Plus pisze:Andrzej62,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Wrócę jak otrzymam odpowiedź.Andrzej62 pisze:Można jakoś interweniować żeby godzina dostawy zgadzała się z ustaleniami?
EDIT:
w Twojej lokalizacji kurier doręcza przesyłki tylko w godzinach popołudniowych. Konsultant zamieścił informację o doręczeniu przed godz.12.00. Jest zatem szansa, że przesyłka zostanie dostarczona.
Zawartość przesyłki w 100% zgodna z ustaleniami (zwłaszcza treść aneksu, telefon, regulamin itd.)
Jeszcze raz dziękuje za pomoc (w imieniu swoim i żony )
Dzisiaj jest już trochę dla mnie za późno (wychodzę do pracy ) ale jutro chciałbym zadać jedno pytanie odnośnie terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.
Można?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Andrzej62,
cieszę się, że mogłam pomóc.Andrzej62 pisze:Jeszcze raz dziękuje za pomoc (w imieniu swoim i żony )
Warunki nowej umowy zaczną obowiązywać wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Jeżeli będziesz miał dodatkowe pytania to oczywiście zapraszam.Andrzej62 pisze: ale jutro chciałbym zadać jedno pytanie odnośnie terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.
Można?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Basiu_Plus, już wszystko OKBasia_Plus pisze:.../Warunki nowej umowy zaczną obowiązywać wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Jeżeli będziesz miał dodatkowe pytania to oczywiście zapraszam.Andrzej62 pisze: ale jutro chciałbym zadać jedno pytanie odnośnie terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.
Można?
Wątpliwości rozwiane. Nie byłem pewien, czy w trakcie rozmowy z Konsultantem DUK, prawidłowo zinterpretowałem date rozpoczęcia świadczenia usługi po aneksie.
Ale już wszystko jasne.
21.03 początek więc bonusowy pakiet "LTE bez limitu danych" mam(y) do czerwca.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Andrzej62,
Super. To dobra wiadomość.Andrzej62 pisze:Basiu_Plus, już wszystko OK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Widzę że nie za bardzo się to zmieniło.
Moja sytuacja jest taka że telefon powinien przyjść poniedziałek o godzinie 14.00 Rozumiem o jakieś 1h poślizgu, ale jest już wtorek godzina prawie 17 i nastała cisza. Co się dzieje ?
Moja sytuacja jest taka że telefon powinien przyjść poniedziałek o godzinie 14.00 Rozumiem o jakieś 1h poślizgu, ale jest już wtorek godzina prawie 17 i nastała cisza. Co się dzieje ?