Witam, czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:32
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Witaj mariush19,
przepraszam za czas oczekiwania, wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam za czas oczekiwania, wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Nadal problem występuje. Jest to irytujące bo codziennie muszę pamiętać żeby rano w pracy zmienić lte na 3g
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Bardzo Cię przepraszamy za niedogodności. Dalej czekamy na informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Od pewnego czasu mam problemy z dodzwonieniem się do osoby która ma telefon który pracuje tylko w sieci 2g. Po kilku sygnałach słyszę, że wzywany abonent jest nieosiągalny. Zróbcie coś z tym bo to naprawdę denerwuje.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
lukeniu,
- podeślij nam przez ten formularz dodatkowe danem, takie jak:
- oba numery telefonów (Twój i osoby, do której dzwonisz)
- data i godzina połączenia (może być kilka przykładów)
- model telefonu osoby odbierającej połączenie
- lokalizację w jakiej się ona znajduje.
- podeślij nam przez ten formularz dodatkowe danem, takie jak:
- oba numery telefonów (Twój i osoby, do której dzwonisz)
- data i godzina połączenia (może być kilka przykładów)
- model telefonu osoby odbierającej połączenie
- lokalizację w jakiej się ona znajduje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Abonent chwilowo niedostępny - w trybe 3G
Mój problem rozwiązał się sam po około 3 miesiącach.mariush19 pisze:Nadal problem występuje. Jest to irytujące bo codziennie muszę pamiętać żeby rano w pracy zmienić lte na 3g
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka