Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Chodzi mi o internet z iplusa a co chodzi o rozmowy to jest tez tragedia za każdym razem musi być rozmowa zerwana posiadam 2 tel jeden na abonament drugi na mix i internet z iplus ale powiem szczerze przestaje byc zadowolony z sieci plus
Miałem też takie zgłoszenie C00000001151846 i nawet nikt nie raczył mi na niego odpowiedzieć
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek podaj numer dedykowany internetowi mobilnemu oraz numer abonamentowy głosowy, z którymi masz problemy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

poszło na maila
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Ewa_Plus »

bozmek,
- wiadomość od Ciebie do nas nie wpłynęła :-( Możesz wysłać jeszcze raz?
Żeby użyć formularza podanego przez Magdę, musisz być zalogowany do Forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Byłem niestety taki mam zasie że nie poszło
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

Bozmek w Krościeknu w jednej lokalizacji są nadajniki Plusa, TM i Orange:
Z tym, że Plus ma GSM900 i UMTS2100, a TM/O (czyli networks!) oprócz GSM mają UMTS900.
Na Twoim miejscu bym już zaczynał testować TMobile lub Orange!
Innego wyboru nie masz, bo Play działa a roamingu Plusa i TM.

Dlaczego TM?
UMTS2100 to lepsza "przenikalność" sygnału, 900 to zasięg.
Z Krościenka do Ciebie jest około 2,5km, a wiesz doskonale, że teren górzysty, więc sygnał jest tłumiony.
Podaje Ci linka do strony BTS Search, gdzie znajdziesz lokalizacje nadajników wszystkich operatorów z opisem technologii w jakiej działają.
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

No mam do nadajnika jakieś 3.5-4km tytm bardziej ze jest ustawiony w dole,ale po postawieniu podłączeniu był zasięg super prawie cały czas full potem go skręcili bo ponoć siec ua skręcili tak teraz by zadzwonić muszę latać po polu bo w domu to bym miał zasięg do rozmowy to masakra. W sieci plus jestem już jakieś 11 lat ale trzeba bd się zawijać tak jak piszesz
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

Szanowny Plusie, kolejna porcja zażaleń ...
Dzisiaj o godzinie ~9:00 dzwoniłem na stacjonarny numer +32 357 XXX i ... rozmówca co chwile mi mówił, że mnie nie słyszy!
Telefon już w 2G przełączyłem, rozmwiam TYLKO na zewnątrz zabudowań, przyzwyczajony problemami w bydynkach.
Siła sygnału w miejscu połączenia od -51 dBm do około -65dBm, czyli nadajniki grzeją pełną mocą (screeny poniżej)!
No jak już mi odpiszecie na reklamacje, że ze strony Plusa usługa była świadczna poprawnie, to wysyłam wypowiedzenie ...


edit
Kurde, do ideału rzeczywiście brakuje to stabilne 3G!
Speed test pokazuje mi 23/10 MB/s w LTE i -83dBm.
Załączniki
Screenshot_2015-11-12-09-32-30.png
Screenshot_2015-11-12-09-30-48.png
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek dziękuję za wiadomość. Sprawa została przekazana.

SACZI proszę Cię o cierpliwość. Sprawa jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Witam dzieje się coś proszę spr gdy jestem w miejscu zamieszkania ile mam zerwanych rozmów z jednym numerem z którym prowadzę rozmowę.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

Dziękuję za przekazanie informacji. Twoje zgłoszenie jest dalej rozpatrywane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

SACZI każdy z wymienionych przez Ciebie działów zajął się Twoją sprawą w ramach swoich kompetencji.
Podnoszone przez Ciebie kwestie dotyczą zgłoszenia technicznego. Zgodnie z tym co wcześniej pisałeś złożyłeś reklamację we wrześniu i uzyskałeś odpowiedź od Działu Reklamacji (DR).
SACZI pisze:Szanowni konsultanci, dzisiaj otrzymałem odpowiedź z Działu Reklamacji


Rozumiem, że ponowiłeś złożenie reklamacji. Z informacji jakie uzyskałam wygląda na to, ze utrzymano wcześniejszą decyzję DR w mocy.

Podałeś (na moją prośbę) numer zgłoszenia technicznego, które zostało przyjęte od Ciebie i przekazane do naszych techników. Ponowiłam prośbę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.

Mam nadzieję, że problemy przestaną występować i będziesz mógł swobodnie korzystać z rozmów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

Problem zdaje się rozwiązany.
Tydzień po telefonie z działu technicznego wszystko poprawnie pracuje.
Mam nadzieje na brak kontaktu z BOA do końca umowy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Ewa_Plus »

SACZI,
- cieszę się, że wszystko już działa poprawnie :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

U Ciebie Saczi lepiej a u mnie nic bez zmian nawet nikt nie raczył z działu technicznego się odezwać ze co jest poprawione lub ze się nie da. Rozmowy zrywa tak jak zrywało zasięg porażka.

EDIT:
Od 15 minut próbuje się dodzwonić i nie ma szans nie mam zasięgu dostałem tel ale po 36 sek rozłączyło i tyle taki to wspaniała siec
Ostatnio zmieniony 6 gru 2015, o 12:22 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
ODPOWIEDZ