Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Liskowate. ten sam problem dotyczy Internetu wszyscy mieszkańcy narzekają na zasięg z nadajnika w Krościenku jest gorzej niż źle zimowa pora do marca było jeszcze znośnie ale teraz to już jest tragedia
EDIT:
Witam,
oto internet z jakiego korzystam za 50 zł miesięcznie w miejscowości Liskowate z nadajnika w Krościenku:
EDIT:
Z anteną zewnętrzną oczywiście.
EDIT:
Witam,
oto internet z jakiego korzystam za 50 zł miesięcznie w miejscowości Liskowate z nadajnika w Krościenku:
EDIT:
Z anteną zewnętrzną oczywiście.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2015, o 13:07 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie postów z rózncyh wątkow, tyczy sie tego samego problemu/sprawy/lokalizacji.
Powód: połączenie postów z rózncyh wątkow, tyczy sie tego samego problemu/sprawy/lokalizacji.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
bozmek nie ma żadnych zgłoszeń dotyczących problemów z zasięgiem w Liskowej. Podaj mi dokładny adres oraz numer telefonu, którego dotyczy problem. Przekaż mi również model aparatu, jakim dysponujesz. Te informacje prześlij tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Potwierdzam. Zasięg jest o wiele słabszy niż był, a połączenia są często zrywane.
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Liskowate nadajnik w Krościenku 38-700 Ustrzyki dolne.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
bozmek sprawa przekazana. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Witam kiedy to się skończy w umowie mam całkiem inne prędkości ze bd posiadał a co mam http://www.speedtest.net/my-result/4809884956 to jest żart naprawdę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
bozmek a jaką masz taryfę? Czy chodzi Ci cały czas o Liskowate?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Witam
Podziwiam iPrzemo za jego upór w dążeniu do poprawy jakości sieci Plusa.
Ja jestem świeżym abonentem Plusa (od maja)
Postanowiłem przenieść się do Was, bo przecież sieć, w której siedzi cały polski biznes musi świadczyć najwyższej jakości usługę.
I owszem, transmisja danych jest średnio 2x szybsza względem N! na 3G. O LTE nawet nie ma co wspominać, bo działa świetnie (N! w ogóle nie ma LTE).
Problemem jest natomiast usługa głosowa.
Połączenia są niestabilne, zanika głos rozmówcy, pojawiają się zakłócenia w słuchawce.
Jadąc samochodem, praktycznie nie da się rozmawiać, bo sieć nie ma zasięgu (ale LTE jest, tylko po co?).
Sprawa jest dziwna, bo wg programu netmonitor sieć oferuje -85 dBm na 3G i około 69 dBm na 2G, więc sygnał jest bardzo mocny.
Podmieniałem telefony, zmieniałem zakresy ich pracy i efekt żaden.
Na 2G jest trochę lepiej, ale ja bardzo intensywnie korzystam z transmisji danych, więc to nie jest rozwiązanie.
Problem zgłosiłem do BOK Plusa (już po raz drugi) i w tej chwili jest rozpatrywany.
Druga, bardzo irytująca sprawa to podejście BOK Plusa do Klienta.
Pierwsza reklamacja wysłana została we wrześniu. Odpowiedź była klasyczna, czyli "spadaj frajerze. masz umowę, więc płać. telefonia komórkowa jest mobilna. jak nie masz zasiegu to rusz 4 litery w miejsce, gdzie zasięg jest. nas chroni setka przepisów prawnych i regulaminów, my jesteśmy ok".
Otóż, ja na pewno nie będę przez 5, czy 6 lat użerał się z Waszym BOK, tylko zabiorę numer z sieci z powrotem do TM, gdzie można normalnie korzystać z telefonu.
Niestety, zostało mi półtora roku do końca umowy i jak przypuszczam, 18 m-cy męczarni.
Sprawę będę tutaj relacjonował, bo z natury jestem bardzo uparty ...
Liczę na konstruktywne podejście do zgłoszeń, bo zacząłem już rozważać nawet zerwanie umowy przed czasem.
Podziwiam iPrzemo za jego upór w dążeniu do poprawy jakości sieci Plusa.
Ja jestem świeżym abonentem Plusa (od maja)
Postanowiłem przenieść się do Was, bo przecież sieć, w której siedzi cały polski biznes musi świadczyć najwyższej jakości usługę.
I owszem, transmisja danych jest średnio 2x szybsza względem N! na 3G. O LTE nawet nie ma co wspominać, bo działa świetnie (N! w ogóle nie ma LTE).
Problemem jest natomiast usługa głosowa.
Połączenia są niestabilne, zanika głos rozmówcy, pojawiają się zakłócenia w słuchawce.
Jadąc samochodem, praktycznie nie da się rozmawiać, bo sieć nie ma zasięgu (ale LTE jest, tylko po co?).
Sprawa jest dziwna, bo wg programu netmonitor sieć oferuje -85 dBm na 3G i około 69 dBm na 2G, więc sygnał jest bardzo mocny.
Podmieniałem telefony, zmieniałem zakresy ich pracy i efekt żaden.
Na 2G jest trochę lepiej, ale ja bardzo intensywnie korzystam z transmisji danych, więc to nie jest rozwiązanie.
Problem zgłosiłem do BOK Plusa (już po raz drugi) i w tej chwili jest rozpatrywany.
Druga, bardzo irytująca sprawa to podejście BOK Plusa do Klienta.
Pierwsza reklamacja wysłana została we wrześniu. Odpowiedź była klasyczna, czyli "spadaj frajerze. masz umowę, więc płać. telefonia komórkowa jest mobilna. jak nie masz zasiegu to rusz 4 litery w miejsce, gdzie zasięg jest. nas chroni setka przepisów prawnych i regulaminów, my jesteśmy ok".
Otóż, ja na pewno nie będę przez 5, czy 6 lat użerał się z Waszym BOK, tylko zabiorę numer z sieci z powrotem do TM, gdzie można normalnie korzystać z telefonu.
Niestety, zostało mi półtora roku do końca umowy i jak przypuszczam, 18 m-cy męczarni.
Sprawę będę tutaj relacjonował, bo z natury jestem bardzo uparty ...
Liczę na konstruktywne podejście do zgłoszeń, bo zacząłem już rozważać nawet zerwanie umowy przed czasem.
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Tak cały czas ta miejscowość nadajnik Krościenko zasięg mam 1-2 kreski HSDPA z antena zewnętrzna i normalne zasięg jest a za chwile ze brak internetu z telefonem jest to samo rozmawiam i przerwie rozmowę internet mam do marca i chyba tez bd musiał się pożegnać telefon jeszcze rok jak nie bd poprawy tez przeniosę się do TM.
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
bozmek, ja akurat jestem w tego samego regionu Polski - podkarpacie.
Piszę o rejonie Sanoka - Krosna.
TM jeżeli chodzi o rozmowy, działa nadzwyczaj stabilnie.
Internet to mniej więcej 1/3 tego co oferuje Plus - o 3G piszę.
LTE nie ma w ogóle (chyba jest w Krośnie). Plus w LTE kosi TM na całej długości:
http://www.speedtest.net/my-result/a/1540098959
i mój rekord - Jedlicze: http://www.speedtest.net/my-result/a/1335742256
Problem w moim przypadku jest taki, że w TM bez problemu da się rozmawiać w 3G nawet przy -105 -110 dBm, a w Plusie są zakłócenia przy -85dBm.
W takim przypadku nawet 150MB/s LTE jest nic nie warte!
I jeszcze jedna uwaga do piszących, nie ma sensu posługiwać się ilością kresek zasięgu z wyświetlacza telefonu.
Tylko wynik podany w dBm jest jako tako miarodajny.
Mając telefony z Androidem, można sobie zainstalować programy typu wspomniany netmonitor, czy GSM Signail minitoring, które podają dokładne informacje o stanie sieci. jest to chyba najdokładniejsza informacja, jaką możemy przekazać do BOK.
Piszę o rejonie Sanoka - Krosna.
TM jeżeli chodzi o rozmowy, działa nadzwyczaj stabilnie.
Internet to mniej więcej 1/3 tego co oferuje Plus - o 3G piszę.
LTE nie ma w ogóle (chyba jest w Krośnie). Plus w LTE kosi TM na całej długości:
http://www.speedtest.net/my-result/a/1540098959
i mój rekord - Jedlicze: http://www.speedtest.net/my-result/a/1335742256
Problem w moim przypadku jest taki, że w TM bez problemu da się rozmawiać w 3G nawet przy -105 -110 dBm, a w Plusie są zakłócenia przy -85dBm.
W takim przypadku nawet 150MB/s LTE jest nic nie warte!
I jeszcze jedna uwaga do piszących, nie ma sensu posługiwać się ilością kresek zasięgu z wyświetlacza telefonu.
Tylko wynik podany w dBm jest jako tako miarodajny.
Mając telefony z Androidem, można sobie zainstalować programy typu wspomniany netmonitor, czy GSM Signail minitoring, które podają dokładne informacje o stanie sieci. jest to chyba najdokładniejsza informacja, jaką możemy przekazać do BOK.
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
I trzeci screen.
Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
I teraz jeżeli Operator podejdzie z powagą do abonenta i spróbuje coś poprawić w konfiguracji sieci, będzie OK.
Tylko, że Plus podchodzi do (chyba) każdego takiego zgłoszenia jak do złośliwości swoich klientów.
A ja takiej firmie pod koniec umowy pokazuje środkowy palec ...
Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
I teraz jeżeli Operator podejdzie z powagą do abonenta i spróbuje coś poprawić w konfiguracji sieci, będzie OK.
Tylko, że Plus podchodzi do (chyba) każdego takiego zgłoszenia jak do złośliwości swoich klientów.
A ja takiej firmie pod koniec umowy pokazuje środkowy palec ...
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
http://www.speedtest.net/?test-2
i tak masz super patrz jaka ja mam porażkę już od dawna to zgłaszam ale tak jak mówisz dokładnie maja klienta gdzieś ważne by w umowie pięknie ładnie opisać,mówić o prędkościach i wogóle ale to juz bd moja pewnie ostatnia umowa z internetem z sieci plus bo mam dość
edit:
http://www.speedtest.net/my-result/4815646665
i tak masz super patrz jaka ja mam porażkę już od dawna to zgłaszam ale tak jak mówisz dokładnie maja klienta gdzieś ważne by w umowie pięknie ładnie opisać,mówić o prędkościach i wogóle ale to juz bd moja pewnie ostatnia umowa z internetem z sieci plus bo mam dość
edit:
http://www.speedtest.net/my-result/4815646665
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 11:32 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: jeden autor post pod postem
Powód: jeden autor post pod postem
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
bozmek czy problem z internetem dotyczy też numeru głosowego, czy chodzi Ci o numer, który jest dedykowany do internetu? Ten, który wcześniej nam podawałeś nie jest abonamentowy.
Czy możesz podać tutaj numer zgłoszenia mailowego?
Rozumiem, że wysłałeś zgłoszenie na bok@plus.pl.SACZI pisze:Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
Czy możesz podać tutaj numer zgłoszenia mailowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
WitamMagda_Plus pisze:bozmek czy problem z internetem dotyczy też numeru głosowego, czy chodzi Ci o numer, który jest dedykowany do internetu? Ten, który wcześniej nam podawałeś nie jest abonamentowy.
Rozumiem, że wysłałeś zgłoszenie na bok@plus.pl.SACZI pisze:Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
Czy możesz podać tutaj numer zgłoszenia mailowego?
Nr zgłoszenia: C 0000000 1187531.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość
Dzięki za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.SACZI pisze:Witam
Nr zgłoszenia: C 0000000 1187531.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ