Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Liskowate. ten sam problem dotyczy Internetu wszyscy mieszkańcy narzekają na zasięg z nadajnika w Krościenku jest gorzej niż źle zimowa pora do marca było jeszcze znośnie ale teraz to już jest tragedia

EDIT:
Witam,
oto internet z jakiego korzystam za 50 zł miesięcznie w miejscowości Liskowate z nadajnika w Krościenku:

Obrazek

EDIT:
Z anteną zewnętrzną oczywiście.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2015, o 13:07 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie postów z rózncyh wątkow, tyczy sie tego samego problemu/sprawy/lokalizacji.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek nie ma żadnych zgłoszeń dotyczących problemów z zasięgiem w Liskowej. Podaj mi dokładny adres oraz numer telefonu, którego dotyczy problem. Przekaż mi również model aparatu, jakim dysponujesz. Te informacje prześlij tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Faza
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 15:17
Lokalizacja: Bieszczady

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Faza »

Potwierdzam. Zasięg jest o wiele słabszy niż był, a połączenia są często zrywane.
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Liskowate nadajnik w Krościenku 38-700 Ustrzyki dolne.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek sprawa przekazana. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Witam kiedy to się skończy w umowie mam całkiem inne prędkości ze bd posiadał a co mam http://www.speedtest.net/my-result/4809884956 to jest żart naprawdę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek a jaką masz taryfę? Czy chodzi Ci cały czas o Liskowate?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

Witam
Podziwiam iPrzemo za jego upór w dążeniu do poprawy jakości sieci Plusa.
Ja jestem świeżym abonentem Plusa (od maja)
Postanowiłem przenieść się do Was, bo przecież sieć, w której siedzi cały polski biznes musi świadczyć najwyższej jakości usługę.
I owszem, transmisja danych jest średnio 2x szybsza względem N! na 3G. O LTE nawet nie ma co wspominać, bo działa świetnie (N! w ogóle nie ma LTE).
Problemem jest natomiast usługa głosowa.
Połączenia są niestabilne, zanika głos rozmówcy, pojawiają się zakłócenia w słuchawce.
Jadąc samochodem, praktycznie nie da się rozmawiać, bo sieć nie ma zasięgu (ale LTE jest, tylko po co?).
Sprawa jest dziwna, bo wg programu netmonitor sieć oferuje -85 dBm na 3G i około 69 dBm na 2G, więc sygnał jest bardzo mocny.
Podmieniałem telefony, zmieniałem zakresy ich pracy i efekt żaden.
Na 2G jest trochę lepiej, ale ja bardzo intensywnie korzystam z transmisji danych, więc to nie jest rozwiązanie.
Problem zgłosiłem do BOK Plusa (już po raz drugi) i w tej chwili jest rozpatrywany.

Druga, bardzo irytująca sprawa to podejście BOK Plusa do Klienta.
Pierwsza reklamacja wysłana została we wrześniu. Odpowiedź była klasyczna, czyli "spadaj frajerze. masz umowę, więc płać. telefonia komórkowa jest mobilna. jak nie masz zasiegu to rusz 4 litery w miejsce, gdzie zasięg jest. nas chroni setka przepisów prawnych i regulaminów, my jesteśmy ok".
Otóż, ja na pewno nie będę przez 5, czy 6 lat użerał się z Waszym BOK, tylko zabiorę numer z sieci z powrotem do TM, gdzie można normalnie korzystać z telefonu.
Niestety, zostało mi półtora roku do końca umowy i jak przypuszczam, 18 m-cy męczarni.
Sprawę będę tutaj relacjonował, bo z natury jestem bardzo uparty ...
Liczę na konstruktywne podejście do zgłoszeń, bo zacząłem już rozważać nawet zerwanie umowy przed czasem.
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

Tak cały czas ta miejscowość nadajnik Krościenko zasięg mam 1-2 kreski HSDPA z antena zewnętrzna i normalne zasięg jest a za chwile ze brak internetu z telefonem jest to samo rozmawiam i przerwie rozmowę internet mam do marca i chyba tez bd musiał się pożegnać telefon jeszcze rok jak nie bd poprawy tez przeniosę się do TM.
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

bozmek, ja akurat jestem w tego samego regionu Polski - podkarpacie.
Piszę o rejonie Sanoka - Krosna.
TM jeżeli chodzi o rozmowy, działa nadzwyczaj stabilnie.
Internet to mniej więcej 1/3 tego co oferuje Plus - o 3G piszę.
LTE nie ma w ogóle (chyba jest w Krośnie). Plus w LTE kosi TM na całej długości:
http://www.speedtest.net/my-result/a/1540098959
i mój rekord - Jedlicze: http://www.speedtest.net/my-result/a/1335742256

Problem w moim przypadku jest taki, że w TM bez problemu da się rozmawiać w 3G nawet przy -105 -110 dBm, a w Plusie są zakłócenia przy -85dBm.
W takim przypadku nawet 150MB/s LTE jest nic nie warte!


I jeszcze jedna uwaga do piszących, nie ma sensu posługiwać się ilością kresek zasięgu z wyświetlacza telefonu.
Tylko wynik podany w dBm jest jako tako miarodajny.
Mając telefony z Androidem, można sobie zainstalować programy typu wspomniany netmonitor, czy GSM Signail minitoring, które podają dokładne informacje o stanie sieci. jest to chyba najdokładniejsza informacja, jaką możemy przekazać do BOK.
Załączniki
Screenshot_2015-11-05-08-02-49.png
Screenshot_2015-11-05-08-02-34.png
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

I trzeci screen.
Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
I teraz jeżeli Operator podejdzie z powagą do abonenta i spróbuje coś poprawić w konfiguracji sieci, będzie OK.
Tylko, że Plus podchodzi do (chyba) każdego takiego zgłoszenia jak do złośliwości swoich klientów.
A ja takiej firmie pod koniec umowy pokazuje środkowy palec ...
Załączniki
Screenshot_2015-11-05-08-03-42.png
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: bozmek »

http://www.speedtest.net/?test-2
i tak masz super patrz jaka ja mam porażkę już od dawna to zgłaszam ale tak jak mówisz dokładnie maja klienta gdzieś ważne by w umowie pięknie ładnie opisać,mówić o prędkościach i wogóle ale to juz bd moja pewnie ostatnia umowa z internetem z sieci plus bo mam dość

edit:

http://www.speedtest.net/my-result/4815646665
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 11:32 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: jeden autor post pod postem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

bozmek czy problem z internetem dotyczy też numeru głosowego, czy chodzi Ci o numer, który jest dedykowany do internetu? Ten, który wcześniej nam podawałeś nie jest abonamentowy.
SACZI pisze:Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
Rozumiem, że wysłałeś zgłoszenie na bok@plus.pl.
Czy możesz podać tutaj numer zgłoszenia mailowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: SACZI »

Magda_Plus pisze:bozmek czy problem z internetem dotyczy też numeru głosowego, czy chodzi Ci o numer, który jest dedykowany do internetu? Ten, który wcześniej nam podawałeś nie jest abonamentowy.
SACZI pisze:Taki komplet informacji (+ w 2G) został z mojej strony przesłany do BOA Plusa.
Więcej zrobić nie mogę.
Rozumiem, że wysłałeś zgłoszenie na bok@plus.pl.
Czy możesz podać tutaj numer zgłoszenia mailowego?
Witam
Nr zgłoszenia: C 0000000 1187531.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Magda_Plus »

SACZI pisze:Witam
Nr zgłoszenia: C 0000000 1187531.
Dzięki za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ