Teraz jest 19 gru 2014, o 13:54

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt

Przedłuż umowę przez internet – Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie


Duży rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Duży rachunek

Post24 paź 2013, o 22:01

Mam problem.Od tego miesiąca mam mieć nową umowę w której ma być internet.Teraz go nie mam więc nie sprawdziłam ustawienia telefonu.Bawiąc się zauważyłam ze transfer danych jest włączony,sprawdziła stan rachunku na dzień dzisiejszy wynosi ponad 1500 zł.Mam pytanie czy jak złożę reklamacje to czy zostanie mi umorzona ta kwota za internet?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 09:21

ggg - jeśli miałaś pakiet internetowy i w tym okresie została Ci naliczana opłata za połączenia z Internetem, to powinnaś złożyć reklamację, ale jeśli świadomie wyłączyłaś pakiet internetowy, to reklamowanie opłat za połączenia z Internetem nie bardzo mam sens.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 14:14

Nie miała żadnego pakietu internetowego.Taki bede miała dopiero od nowego okresu rozliczeniowego kiedy zacznie obowiązywać nowa taryfa.Po dostaniu nowego telefonu wyłączyłam transfer danych a wczoraj sie dowiedziałam ze mam 250 MB takie zabezpieczajace w razie połaczenia z internetem.Rano rachunek był normalny a wieczorem nabiło na 1200? mam ustawione funkcje ze telefon nie łaczy sie z internetem.I co ja mogłam robic w tym internecie za taka kwote?!
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11218
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 955 razy

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 16:15

ggg, niestety nie mamy wglądy na dane jakie były transferowane przez połączenie internetowe.

W takim wypadku pozostaje złożenie reklamacji.

Jak złożyć reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 16:39

musiałam zapłacic zaliczke na poczet rachunku w wysokosci 1200 zł. i poczekac na rachunek żeby złożyć reklamacje.Pan w salonie powiedział ze telefon łączył sie z internetem wczoraj od 18 do 24 a telefon mam od 18 pażdziernika.Pobrałam danych na ponad 500 MB,a miałam pakiet 250 MB w razie połączenia z internetem jak mi to zostało wyjasnione.Czy to mozliwe ze to az tyle kosztuje?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11218
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 955 razy

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 16:56

ggg napisał(a):Pobrałam danych na ponad 500 MB,a miałam pakiet 250 MB w razie połączenia z Internetem jak mi to zostało wyjaśnione. Czy to mozliwe ze to az tyle kosztuje?


Jeśli uwzględnimy, ze połowa (250MB) była w ramach pakietu to opłata za pozostałe 250MB naliczona poza pakietem zgonie z cennikiem taryfy to: 250MB ~ 300zł (jeśli by to była jedna sesja).

Więc może rzeczywiście doszło do jakiegoś rodzaju błędu w rozliczeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 17:13

Dziękuję za informacje.Nie mam pojęcia dlaczego akurat wtedy telefon łączył się z internetem,bo w domu mam stałe łącze.Muszę poczekać na rachunek żeby zobaczyć jakie było to połączenie.A jak było to kilka sesji to czy jest to jakaś różnica? Bo pan w salonie powiedział że połączenie było tylko od do ani wcześniej ani później.Zresztą zaraz po dostaniu telefonu(xperia z ) tydzien temu zablokowałam połączenia z internetem i włączyłam funkcje że przy zablokowanym odłącza wszelkie połączenia żeby wydłużyć czas pracy baterii.Mogę już tylko mieć nadzieje że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie,bo jestem długoletnim abonentem(11 lat) i zawsze na czas płace rachunki.A jak było to połączenie z mojej winy to nie świadomie.Przecież nagle po tygodniu nie odbiło by mi na tyle żeby zacząć tak szaleć :)
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post25 paź 2013, o 19:11

Pan w salonie powiedział że telefon łączył sie z internetem od 18 do 24.Ja wysłałam sms żeby sprawdzić wysokośc rachunku o 21 i dowiedziałam sie o wysokim stanie za internet o 21.30 zadzwoniłam do biura obsługi po rozmowie wysłałam znowu sms zeby sprawdzic sam kwota juz sie nie zmieniła,dzis rano znowu wysłałam sms i kowta była identyczna jak ta o 21.Wiec jak podobno telefon łączył sie do 24 to kwota powinna rosnać.Mam nadzieje że to też będzie przemawiało na moja korzyść.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Duży rachunek

Post28 paź 2013, o 11:35

ggg - nie możemy przewidzieć, jak zostanie rozpatrzona reklamacja, ale zastanawia mnie, w jaki sposób Pan z salonu sprawdził Ci czas połączenia od 18 do 24. Pracownicy Plusa (czy to konsultanci telefonicznego DOK, czy pracownicy salonu) nie mają przecież możliwości sprawdzania bieżącego użycia...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post29 paź 2013, o 18:24

Ogólnie pan w salonie potraktował mnie bardzo nie miło.Nic mi nie wytłumaczył.Jak zapytałam jaki jest koszt 250 MB to mi nie odpowiedział tylko powiedział ze on potrafi dziennie ściągać więcej. I nawet nie poprosił o dowód osobisty tylko poprosił o numer telefonu.Nie miło jestem w tym roku traktowana.Ja nie chce żeby mi anulowano ten gigantyczny rachunek ja po prostu chce żeby policzono to co pobrało.A ja mam w telefonie wzięte 543 MB a 250 dostałam w prezencie.Nie wierze że Wasze liczniki aż tak się różnią od tych w telefonach.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Duży rachunek

Post30 paź 2013, o 09:44

ggg - czy reklamację wysłałaś mailem? Jak tak, to pewnie masz nadany numer. Mogłabyś go podać?
Zainterweniuję w Departamencie Reklamacji, żeby priorytetowo zajęli się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post30 paź 2013, o 17:09

Jeszcze nie złożyłam reklamacji muszę czekać na rachunek.W piątek musiałam wpłacić 1200 zł na poczet rachunku,bo by mi zablokowali 3 numery w plusie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Duży rachunek

Post31 paź 2013, o 09:27

Tak jest zawsze, gdy nagle pojawia się wysokie użycie (odbiegające od wcześniejszych rachunków)
Jak, tylko dostaniesz rachunek i zgłosisz reklamację, to daj znać. Przyśpieszymy co nie co, żeby jak najszybciej to wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ggg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 paź 2013, o 21:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Duży rachunek

Post18 lis 2013, o 10:26

Mam już szczegółowy rachunek jutro idę składać reklamacje.Te moje korzystanie z internetu jest bardzo dziwne.Łącze się na chwile po czym się rozłączam po paru minutach znowu łącze na parę minut.Pobór danych jest różny od 100 kb do 19000 kb w jednej sesji i jest jeden pobór danych który bardzo odbiega bo wynosi 282000 kb i to w jakieś 5 minut i znowu wszystko wraca do normy.A ten skok jest w chwili wyczerpania tego darmowego pakietu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2541
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 210 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Duży rachunek

Post18 lis 2013, o 11:26

gggczy możesz przesłać szczegóły dotyczące poruszonej przez Ciebie sprawy przez ten formularz, uzględnij tam proszę swój numer telefonu i te kwestie, z którymi się nie zgadzasz.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek
Następna strona


Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości