Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Aktywacja karty SIM - problem
tig16, niestety, mamy obecnie awarię, efektem której mogą występować opóźnienia w aktywacji po wymianie kart SIM. Pracujemy już nad usunięciem tej usterki w możliwie najszybszym terminie. Przepraszamy za niedogodności z tym związane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Juz działa :)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Aktywacja karty SIM - problem
U mnie to samo co u poprzednika.. tez nie dziala nowa karta..
Ps czy na numerze tymczAsowym mam takze te.same warunki, ktore ustalalam z konsultsntem przy przenoszeniu nr?
Ps czy na numerze tymczAsowym mam takze te.same warunki, ktore ustalalam z konsultsntem przy przenoszeniu nr?
Re: Aktywacja karty SIM - problem
tig16,
- dzięki za informację. Cieszę się, że już sprawa się rozwiązała :)
Krolewna,
- chodzi o nową aktywację (nowy numer), czy wymianę karty SIM na posiadanym już numerze?
- dzięki za informację. Cieszę się, że już sprawa się rozwiązała :)
Krolewna,
- chodzi o nową aktywację (nowy numer), czy wymianę karty SIM na posiadanym już numerze?
- tak, są to te same warunki.Krolewna pisze:Ps czy na numerze tymczAsowym mam takze te.same warunki, ktore ustalalam z konsultsntem przy przenoszeniu nr?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 10:05
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam mam podobny problem, dostałem nowy telefon iphone 5s który obsługuje tylko karty nano sim. Musiałem więc wymienić starą na kartę sim na takową, jednak nowa karta nie działa. Muszę dodać, że odbyłem kilka restartów
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chodzi o tymczasowa karte sim z plusa(nowy nr) , ktora dostalam przy przeniesieniu abonamentu.Ewa_Plus pisze:tig16,
Krolewna,
- chodzi o nową aktywację (nowy numer), czy wymianę karty SIM na posiadanym juz numerze
Re: Aktywacja karty SIM - problem
andre011997@wp.pl,
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?
Krolewna,
- kiedy był u Ciebie kurier? Czy podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?
Krolewna,
- kiedy był u Ciebie kurier? Czy podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ewa_Plus pisze:
Krolewna,
- kiedy był u Ciebie kurier? Czy podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
Kurier był wczoraj, koło 9 rano. Wyraziłam taką zgodę, zarówno pisemnie jak i słownie z konsultantem.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Krolewna,
- w takim razie proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Aktywacja następuje, jak tylko firma kurierska zwróci podpisane dokumenty. Trwa to zwykle ok. 4 dni roboczych.
- w takim razie proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Aktywacja następuje, jak tylko firma kurierska zwróci podpisane dokumenty. Trwa to zwykle ok. 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ewa_Plus pisze:Krolewna,
- w takim razie proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Aktywacja następuje, jak tylko firma kurierska zwróci podpisane dokumenty. Trwa to zwykle ok. 4 dni roboczych.
Dziękuję za informację. Zaczekam w takim razie.
Jeśli karta się aktywuje, to bez problemu mogę korzystać z tej karty, bez dodatkowych opłat? Dodam że rozmowy smsy i mmsy mam mieć bez limitu, a transfer 10 gb.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 10:05
Re: Aktywacja karty SIM - problem
[quote="Ewa_Plus"]andre011997@wp.pl,
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?
Oczywiście kilkukrotnie, a stara karta Sim nadal działa.
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?
Oczywiście kilkukrotnie, a stara karta Sim nadal działa.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Krolewna,
- jak tylko karta się aktywuje, to od razu będą obowiązywały warunki z umowy :)
andre011997@wp.pl,
- podeślij proszę przez ten formularz swój nr telefonu oraz nr starej i nowej karty SIM.
- jak tylko karta się aktywuje, to od razu będą obowiązywały warunki z umowy :)
andre011997@wp.pl,
- podeślij proszę przez ten formularz swój nr telefonu oraz nr starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty sim
Witam. Proszę o pomoc w aktywowaniu karty sim, którą wczoraj wymieniłem. Miała być aktywna w ciągu 1 do 2 h. Z przyczyn zdrowotnych i technicznych nie jestem wstanie na chwilę obecną dojechać do salonu Plusa. Stąd moja prośba o pomoc. Pozdrawiam. Marek
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, o 11:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
MarQs,
- podeślij mi swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM przez ten formularz. Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
- podeślij mi swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM przez ten formularz. Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 18:33
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam.
Proszę o pomoc w aktywowaniu karty sim, którą wymieniłem najpierw 7 pazdziernika (stara karta się zniszczyła). Dzwoniłem w trakcie na infolinię ale problemu nie udało się rozwiązać.
Wczoraj rano tj 20 pazdziernika byłem w salonie i została wymieniona na jeszcze inną nowszą i ta również się nie aktywowała.
Pozdrawiam. Krzysiek
Proszę o pomoc w aktywowaniu karty sim, którą wymieniłem najpierw 7 pazdziernika (stara karta się zniszczyła). Dzwoniłem w trakcie na infolinię ale problemu nie udało się rozwiązać.
Wczoraj rano tj 20 pazdziernika byłem w salonie i została wymieniona na jeszcze inną nowszą i ta również się nie aktywowała.
Pozdrawiam. Krzysiek