Teraz jest 20 paź 2017, o 09:59

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4272
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 413 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post31 maja 2017, o 09:23

Witaj aproust,
- podeślij mi proszę przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jubel95

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 cze 2017, o 15:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post12 cze 2017, o 15:59

Mam problem w takiej postaci ze telefonicznie zamowilem telefon i abonament jeszcze nową karte sim i teraz jest nie aktywna bo aktywowalem sms , a pisze ze dokumenty musza wplynac do Polkomel w nawiazie (4 dni robocze ) minąl tez czas a karta dalej nie dziala , Chcialbym przyspieszyc moja aktywacje ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post12 cze 2017, o 16:08

jubel95,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jubel95

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 cze 2017, o 15:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post12 cze 2017, o 16:40

Nowej aktywacji karty SIM
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post12 cze 2017, o 16:52

jubel95,

czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jubel95

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 cze 2017, o 15:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post13 cze 2017, o 14:10

Tak był teraz karta sim działa :) Ale mam pytanie bo z konsultantem umowiłem sie ze abonament bedzie dzialac po 10 dniach roboczych czy mozna przyspieszyc proces ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post13 cze 2017, o 14:50

jubel95,

jubel95 napisał(a): teraz karta sim działa :)

jeśli karta SIM jest aktywna to możesz już korzystać z usług.
Gdybyś nie wyraził zgody na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni to karta SIM nie zostałaby aktywowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

darekkojak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post17 cze 2017, o 21:45

Witam,przeszlam z mixa na abonament została mi wymieniona karta sim,karta niby została aktywowana.Stara karta nie działa ,nowa tez ,mozna do mnie dzwonic lecz ja nie moge wykonywac polaczen ani sms.Internet działa.Po rozmowie z konsultantem dowiedzialam sie ze jest jakis problem po stronie Plusa ale ile moge czekac na rozwiazzanie problemu.Od dwoch dni nie moge wykonywac połaczen.
Offline
Avatar użytkownika

Nyziu

PlusManiak

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): 4 paź 2014, o 11:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Internet
  • Model telefonu: Nokia lumia 610

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post18 cze 2017, o 13:38

Witam, 17.06.2017 przeszedłem z mixa na abonament , również została wymieniona karta sim na nową , przez cały dzień karta się nie aktywowała , mimo że stara przestała działać . Pani w bok powiedziała że po waszej stronie wygląda wszystko ok i że prawdopodobnie trafiła mi się zepsuta karta , więc została wymieniona na nową drugi raz (dzisiaj 18.06.2017). Niestety karta dalej nie działa mimo że od wymiany minęły 4 godziny (nawet zasięgu nie łapie , tylko połączenia alarmowe) , co to ma być ja się pytam??
Offline
Avatar użytkownika

23nadzieja23

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 21:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post18 cze 2017, o 21:17

Witam. Mam ten sam problem co Nyziu i darekkojak. Również przeszłam na abonament i po zmianie karty SIM nie działa ani stara karta, ani nowa. Do mnie mogą dzwonić i pisać, ale ja nie mogę. Od razu połączenie zostaje przerwane. To już trwa ponad 2 doby. W Biurze Obsługi powiedzieli, że jest jakiś problem po stronie Plusa, ale jak długo można funkcjonować bez telefonu? proszę o pomoc...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post19 cze 2017, o 09:33

Witaj darekkojak, Nyziu, 23nadzieja23,

wiemy o problemach z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS, po konwersji na abonament. Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nyziu

PlusManiak

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): 4 paź 2014, o 11:14
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Internet
  • Model telefonu: Nokia lumia 610

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post19 cze 2017, o 10:00

No ale ludzie ile można naprawiać jeden problem ? Kiedy karty nie działają od piątku!! Zero zasięgu ani internetu ani nic to jest porażka nie sieć .
Offline
Avatar użytkownika

23nadzieja23

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 18 cze 2017, o 21:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post19 cze 2017, o 10:31

Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że szybko technicy rozwiążą ten problem, bo od piątku bez telefonu to już naprawdę przesada.
Offline
Avatar użytkownika

Wojtas985

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 11:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Xperia xz premium

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post21 cze 2017, o 11:49

Witam od 6.6.2017 czekam na aktywację karty sim i nadal karta jest nieaktywna mimo że kurier był u mnie 2tygodnie temu
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post21 cze 2017, o 12:29

Witaj Wojtas985,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Marta_Plus i 26 gości


Etui Huawei P10 Lite