Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

fasa5,
fasa5 pisze: przysłano mi nowe karty SIM.
jeśli przedłużenie umowy było realizowane kanałem zdalnym, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monika1987
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 wrz 2017, o 18:38

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Monika1987 »

Witam,czy jest możliwość by przyśpieszyć aktywację nowych kart sim w abonamencie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Monika1987,
czy wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni? Taką informację znajdziesz w załączniku do umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Aktywacja karty SIM

Post autor: MarcinWWa »

Witam.
Jakiś czas temu podpisałem umowę z Plusem o przeniesienie numeru z Orange i zamówiłem abonament w Plusie.
Dzisiaj Orange wyłączył mi numer a Plus kiedy się aktywuję ?
Dodam że nie mam blokady karty sim tzw. Simlocka
Karta Plusa pokazuję mi tylko połączenia alarmowe.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2017, o 11:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Ron »

Spróbuj restart telefonu (wył/wł).
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MarcinWWa »

Już to robiłem , niestety nie daje rezultatu :(
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Ron »

Jeśli wyraziłeś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni, to powinno być dobrze. Operator ma czas do 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora.
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MarcinWWa »

Dzięki Ron w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać :)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Ron »

A numer tymczasowy działa ??
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MarcinWWa »

Nie dostałem numeru tymczasowego przyszła sama jedna karta + umowa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MarcinWWa,

jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: MarcinWWa »

Witam
Sytuacja wygląda tak jak wyglądała czyli karta nie działa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MarcinWWa,

proponuję, abyś przesłał maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl podając swój numer telefonu. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinWWa
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 gru 2017, o 09:49

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: MarcinWWa »

Już to zrobiłem , ktoś z Plusa już się dzisiaj ze Mną w tej sprawie kontaktował i dalej czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

MarcinWWa,
MarcinWWa pisze:Już to zrobiłem
prześlij proszę numer zgłoszenia jeśli posiadasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ