Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 paź 2016, o 10:11
Re: Aktywacja karty SIM - problem
tak zgłoszenie było wysłane
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
zjawasg,
czy posiadasz numer zgłoszenia?
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
130 98 72 , to jest numer ostatniego zgłoszenia , wcześniej było jeszcze jedno
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
zjawasg,
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta na abonament nieczynna od dzisiaj
Mam już od wielu lat abonament w plusie. Do wczoraj wszystko normalnie funkcjonowało, ale od dzisiaj od rana karta nie chce działac w moim telefonie, ani w innym rowniez. nie moge wykonywac zadnych poaczen, bo tylko dziala tryb alarmowy. wszystkie faktury sa automatycznie co miesiac z konta placone, takze od tej strony nie ma zadnych przeszkod, tym bardziej, ze nastepny okres do zaplaty to 20 listopada. Nie mam pojecia co sie stalo, wyglada na to, ze moj numer o poczatku 691 przestal dzialac, po prostu karta nie dziala, nie ma sieci, zasiegu i koniec.Co sie mogło stać
Ostatnio zmieniony 10 lis 2016, o 09:29 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków ze względu na podobną tematykę
Powód: połączenie wątków ze względu na podobną tematykę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
zentuk czy dokonywałeś wymiany karty? Czy korzystasz z niej od momentu zakupu aktywacji w Plusie? Czy przekładałeś kartę SIM do innego aparatu i sprawdzałeś jej działanie? Jeśli nie, to zrób to o ile istnieje taka możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ja miałem na początku inna karte, jak zaczalem korzystac z tego obecnego numeru. I ta karta byla czynna przez pare lat, do lata tego roku i to byla karta jeszcze taka duza w calosci. Latem, chyba czerwiec byłem w salonie i wymieniłem na karte micro, bo chcialem ja wlozyc do innego telefonu. I od czerwca do wczoraj wieczora ta karta nowa w ramach obecnego telefonu sprawowala sie bez zarzutu. Dzisiaj od rana juz ten numer nie reagowal, brak zasiegu, wkladam karte do innego telefonu i tez nie ma zasiegu, jest po prostu nieczynna. Popoludniu wreszcie udalem sie do salonu Plusa , u na w Grudziądzu i konsultant mi powiedzial, ze moja karta ma inny numer imei, jak ten , co jest w systemie i twierdził, ze ktos musial mi karty podmienic. A dla mnie to kompletna bzdura, bo przeciez nikt w nocy nie mogł mi karty podmienic. Ale co miałem robic, kłocic sie z nim i zostac bez czynnego telefonu na przedłuzony weekend. Zgodzilem sie na wymiane karty i bede musial zaplacic za miesiac przy kolejnym abonamencie 25 zl, a nie czuje sie w zaden sposob winny, bo ja caly czas mialem ta sama karte włożona w tym aparacie i nic tutaj nie było wymieniane i karta caly czas byla czynna. Chyba, ze ta Pani w czerwcu nie wprowadziła karty do systemu i nadal figurowal numer imei karty pierwotnej, a ja juz tej pierwszej karty nie mam.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lis 2016, o 00:10
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień Dobry,
Mam problem z kartą SIM. Ostatnio zgubiłam telefon, a co za tym idzie, niezwłocznie zablokowałam kartę, a na drugi dzień zaś poszłam do salonu po duplikat. Pani powiedziała, że karta powinna być aktywna do 24 godzin, tymczasem minęło nawet więcej niż te założone 24 godziny, a karta wciąż jest nieaktywna. Kiedy próbuję wykonać połączenie na ten numer, to dostaję informację o tym, że nie ma takiego numeru. Co zrobić w tej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc!
Mam problem z kartą SIM. Ostatnio zgubiłam telefon, a co za tym idzie, niezwłocznie zablokowałam kartę, a na drugi dzień zaś poszłam do salonu po duplikat. Pani powiedziała, że karta powinna być aktywna do 24 godzin, tymczasem minęło nawet więcej niż te założone 24 godziny, a karta wciąż jest nieaktywna. Kiedy próbuję wykonać połączenie na ten numer, to dostaję informację o tym, że nie ma takiego numeru. Co zrobić w tej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
zentuk,
złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344. Podaj nam numer reklamacji postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie tej sprawy.
Witaj Katarzyna_N,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344. Podaj nam numer reklamacji postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie tej sprawy.
Witaj Katarzyna_N,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 lis 2016, o 21:56
Re: Aktywacja karty SIM - problem
U mnie jest ten sam problem, nowa karta sim nie działa :c
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
igulica.96,
czy stara karta SIM jeszcze działa?
czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
dostałam nową kartę w niedzielę ok godziny 16, do tej pory nie jest ona aktywna, stara działa.
dostałam nową kartę w niedzielę ok godziny 16, do tej pory nie jest ona aktywna, stara działa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj raikkonen,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Numer na starej karcie jest już tak wytarty, że nie mogę go odczytać
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ