Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mysz123
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Włączam i wyłączam telefon ale dalej jest tylko " Tylko połączenia alarmowe" lub "brak sieci" a poziom zasięgu jest pełny
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

mysz123,

dziękuję za wiadomość. Ponownie sprawdź pocztę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Napisałem na poczcie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

mysz123,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Witam, nadal nie mam aktywowanej karty. Jest to mój jedyny numer telefonu więc jest to trochę uciążliwe. Czy są już jakieś informacje w tej sprawie? Proszę o kontakt.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mysz123,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie tej sprawy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

mysz123,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miNoxPL
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 2017, o 12:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: miNoxPL »

Witam, kiedy naprawicie problemy z aktywacją?? Bowiem niby ma się na testy 14 dni (promocja) a testowac się nie da bo nie dajecie rady zrobić tak prostej czynności jak aktywacja numeru (dodam, że niby numer jest aktywny) aczkolwiek z internetu korzystać się nie da bo NO SERVICE (o czym niby macie pojęcie ale walczycie już ładne dni). Żądam przedłużenia okresu testowego. Inaczej leci wypowiedzenie umowy, a spróbujcie mi naliczyć 9 zł za aktywacje....
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj miNoxPL,
czy wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami? Rozumiem, że po zrestartowaniu urządzenia nadal nie możesz połączyć się z siecią?

EDIYCJA: Przepraszam Cię za te niedogodności i zaistniałą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miNoxPL
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 2017, o 12:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: miNoxPL »

Pani Marto, jakby Pani przeczytała jeszcze raz mój post to wyczytała by Pani iż numer jest PODOBNO aktywny, a by przystąpić do "Promocji" testuj przez 14 dni trzeba wyrazić zgodę na wcześniejszą aktywacją. A jako pracownik sieci Plus powinna również Pani wiedzieć, iż problem leży po waszej stronie z tego co zdążyłem się zorientować od 4 tygodni, a Wy dalej wciskacie ludziom umowy które NIE DZIAŁAJĄ. I by uprzedzić Pani pytanie kolejne nie potrzebne dodam, iż karta była już nawet wymieniana na NOWĄ, która również została aktywowana i wraz nie działa, karta sim była już w 3 telefonach, 2 modemach i jednym rutero modemie zwanym Huawei E593-S22.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

miNoxPL,

prześlij proszę numer, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miNoxPL
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 2017, o 12:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: miNoxPL »

Wysłane.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

miNoxPL ,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fasa5
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 19:33

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: fasa5 »

Niedawno podpisałem przedłużenie umowy na 2 numery tel. i internet, przysłano mi nowe karty SIM. Są jednak nieaktywne. Skoro posiadam stare, aktywne karty SIM w Plusie na te numery to jak aktywować nowe? Przy sprzedaży mówiono mi, że nowe będą aktywne...
ODPOWIEDZ