Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

lbarthezz, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz., postaramy się pospieszyć aktywacje.

agga_kl, a czy wyraziłaś zgodę na aktywacje przed okresem 10 dni?

Jeśli tak to:
Joanna_Plus pisze:jeżeli przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, to musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Monks05, Joanna_Plus wysłała do Ciebie wczoraj wiadomość, nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi.

Gosiunia27, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz..

Jeśli masz na myśli rabat 50% z programu Smart Dom, to nie jest on częścią umowy promocyjnej, dlatego tez brak takiego zapisu.

Regulamin
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gosiunia27
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 5 cze 2014, o 12:30

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Gosiunia27 »

juz wyslalam i czekam na odpowiedz

EDIT: nadal nie mam aktywnej karty,to czekanie mnie juz irytuje.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2014, o 13:59 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
lbarthezz
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 cze 2014, o 12:41

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: lbarthezz »

Przesłałem Pesel. Wiadomo już coś w mojej sprawie ??

Czy w ogóle dowiem się czegoś ?? Jak nie tu to gdzie mam pytać bo to czekanie troskę już mnie denerwuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Gosiunia27,

karta aktywowana. Przeloguj proszę urządzenie.

lbarthezz,

wysyłam interwencję w tej sprawie. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

Witam. Podpisałem w poniedziałek umowę (przeniesienie nr) przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty? Podpisałam zgodę na włączenie sieci po 10 dni, ale poinformowano mnie, że jeżeli będę chciał wcześniej aktywować kartę SIM to mogę się z Państwem w tej sprawie skontaktować i aktywować.
lbarthezz
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 cze 2014, o 12:41

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: lbarthezz »

Kiedy dostanę jakąś odpowiedź w mojej sprawie ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Jacek_023,
Jacek_023 pisze:Podpisałam zgodę na włączenie sieci po 10 dni
Zmiany oświadczenia woli, można dokonać np. przez telefoniczny kontakt z BOK.

lbarthezz,

czekamy na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Jak tylko do nas dotrą, nastąpi aktywacja numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

Można telefonicznie, ale od 2 dni próbuje się do Państwa dodzwonić i niestety cały czas słyszę wszyscy konsultanci zajęci, prosimy zadzwonić później i tak od kilku dnii.

EDIT:
kilka dni później podpisałem umowę na nowy nr i przy okazji zapytałem konsultanta w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, że powinienem kontaktować się właśnie przez Państwa stronę na forum.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2014, o 12:18 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Jacek_023,

na forum nie jesteśmy w stanie przyjąć takiej dyspozycji. To zamówienie było realizowane przez sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lbarthezz
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 cze 2014, o 12:41

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: lbarthezz »

Jak to jest możliwe że jeszcze nie ma tych dokumentów skoro miały być po 24 godz od wysłania ode mnie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

lbarthezz,

zapewniam, że aktywacja nastąpi niezwłocznie po przekazaniu do nas podpisanych dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

w zeszłym tygodniu zadzwonił do mnie konsultant i przedstawił ofertę i tyle.
lbarthezz
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 cze 2014, o 12:41

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: lbarthezz »

Szkoda że nie ma takiej opcji wysyłania rachunków tym kurierem. Wtedy bym płacił po dostarczeniu rachunku :/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Jacek_023,

to był telefon z BOK czy któregoś z naszych autoryzowanych partnerów? Z jakiego numeru dzwoniono?

Edycja:
lbarthezz, przeloguj proszę urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

podano mi numer telefonu na jaki mogę dzwonić i zmienić decyzję tj. 222287773

EDIT:
to chyba BOK, nr na jaki miałem dzwonić w sprawie zmiany decyzji z szybszą aktywacją to 222287773
Ostatnio zmieniony 6 cze 2014, o 16:05 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
ODPOWIEDZ