Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Riko
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lip 2017, o 15:38

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Riko »

Witam, czy istnieje mozliwosc sprawdzienia satasu rejestracji nowej karty sim ktora dostalem przy przedluzaniu umowy. Karte otrzymalem kurierem w ponedzialek i chcialbym byc pewien czy do jutra zos t anie aktywowana
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Riko,
czy aktywowałeś samodzielnie kartę SIM, poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
worms
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lip 2017, o 18:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: worms »

Witam,
Moja Małżonka ma problem z aktywacją karty od 05.07.2017r., pomału żałujemy decyzji i przejścia do Plus’a(przejście z T-mobile z przeniesieniem numeru). Jak długo można czekać na rozwiązanie problemu technicznego?
Najgorsze jest to, że PLUS olewa całkowicie klientów, zamyka zgłoszenia techniczne (ustawione na najwyższy priorytet) pomimo nierozwiązania usterki, taki przypadek miał miejsce trzy razy. Zero komentarza z jakiego powodu zamykają, a co gorsza gamonie nawet nie weryfikują czy udało im się usunąć przyczynę.
Od ośmiu dni nie można korzystać z bankowości elektronicznej, giełdy itp. Wszędzie tam gdzie wymagana jest autoryzacja poprzez sms, ale to nikogo nie interesuje.
PLUS to porażka, z tego co pamiętam w T-mobile nie miałem tak przykrych doświadczeń. Najciekawsze jest to, że pojawiła się faktura (abonament + aktywacja) tylko q..wa, jeszcze nie skorzystaliśmy z tej sieci, żenada!
Zaraz ktoś napisze, że mam prawo do reklamacji, zapłać, rób z siebie idiotę zgłaszaj na BOK, tłumacz się i wyjaśniaj, że głupi jesteś bo oni przecież nie wiedzą, że ty masz/miałeś problem z ich powodu, opieszałości i bezradności techników.
Założyłem kolejne zgłoszenie techniczne, czekam kiedy dostane sms’a o zamknięciu he he. Pewnikiem zacznę opisywać na wszystkich portalach informacyjnych całą ta sytuację i będę mocno przestrzegał o brawo TY i całej tej nędznej firmie.
Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj worms,

przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia. :-( Podaj mi proszę nr zgłoszenia technicznego. Postaram się pomóc, przyśpieszając jego weryfikację i rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
Witam
Przedłużyłem umowę abonamentową i ubiegłym tygodniu [konkretnie w piątek], dotarła do mnie paczka z nowym telefonem. W przesyłce była też karta nano sim bo aktualna karta jest typu micro i nie ma już możliwości "wyłamania" na nano. Karta do dzisiaj sama się "nie aktywowała" :-/ . Czy mogę skorzystać z powyższego kodu, czy też muszę korzystać z innego kanału aktywacji [salon, BOK]??
worms
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lip 2017, o 18:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: worms »

Marta_Plus pisze:Witaj worms,

przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia. :-( Podaj mi proszę nr zgłoszenia technicznego. Postaram się pomóc przyśpieszając jego weryfikację i rozwiązanie.
Witaj Marto,
Nr zgłoszenia C00000001390917, wczoraj jeszcze był otwarty :) Dziękuje za próbę pomocy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witam Andrzej62,

jak najbardziej ;-) - skorzystaj z tej formy samodzielnej aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witam ponownie worms,

i dziękuję za numer. Już przekazałam interwencję do techników w sprawie karty Twojej małżonki. Liczę na szybkie pozytywne rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
worms
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lip 2017, o 18:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: worms »

Dziękuje. Czekamy na efekty. Zwątpienie coraz większe...
worms
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lip 2017, o 18:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: worms »

Witam,
Nadal brak aktywacji karty, karta nie rejestruje sieci. To już trzecia doba, ostatniego jeszcze otwartego zgłoszenia C00000001390917. Pytam jak Wielki to problem, że technicy ponoć muszą wpisać ręcznie powiązanie numeru telefonu z numerem id karty? Ilu techników jest potrzebnych do tej operacji, ile dni potrzebują!! To już kompletna żenada. Tego się nie da tłumaczyć, tak obsługiwani są klienci jeśli jest problem. Brak jakiego kontaktu z abonentem w celu wyjaśniania tak długiej zwłoki, tylko beznadziejne tłumaczenia konsultantów i kolejne zapewnienia, ze będzie dobrze. PYTAM KIEDY!!!
Całkowicie odradzam współpracy.
Jutro rozwiązujemy umowę z winy POLKOMTEL’a, którą podpisaliśmy 14.05.2017r. w punkcie lokalnym, aktywacja miała nastąpić 05.07.2017r. do tej pory nie możemy skorzystać z sieci PLUS.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

worms,
- bardzo przepraszam za tę sytuację. Wysłałam dzisiaj ponowną interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Emia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 lip 2017, o 10:09

Aktywacja

Post autor: Emia »

Przeniosłem nr do Plus z Play od 4 dni po wyłączeniu sieci play nie mam aktywnej karty w plusie ludzie co to jest wykonalem już kilka telefonów na dział obslugi wszyscy mi powtarzają że do godz. 24 powinno zacząć działać i rano sprawdzam i nie działa szlag człowieka może trafi miało być aktywne od razu po włożeniu karty z Plus
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 10:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Emia,
Emia pisze:już kilka telefonów na dział obslugi
jeśli dysponujesz numerem zgłoszenia, podaj mi go proszę. Przepraszam na napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Emia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 lip 2017, o 10:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Emia »

Witam karta sim nadal nie aktywna 5 dzień
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Emia,
ok, dziękuję za informację, tak pamiętam o Twojej sprawie. Interweniuję cały czas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ