Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Deadmen
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lip 2016, o 11:29

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Deadmen »

Witam
Dnia 16.07.16 byłem odebrać nowy telefon razem z nową ofertą w Plusie. Wszystko niby poszło ślicznie, lecz trzeba było wymienić kartę sim na nano, Pan w punkcie obsługi powiedział, że zajmie to kilkanaście minut, niestety problem trwa nawet teraz, mogę połączyć się jedynie z numerami alarmowymi. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Deadmen,
- rozumiem, że nie działa w tej chwili żadna z kart, ani stara ani nowa?
Czy możesz podesłać przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
happs
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2016, o 12:38

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: happs »

Dzień dobry, czy mogłabym uzyskać informację, kiedy mój numer zostanie aktywowany w nowej taryfie? Zakupiłam nowy telefon z opcją przeniesienia numeru z plus na kartę do plus abonament. Umowa została podpisana w zeszły wtorek, karta sim nadal jest aktywna w taryfie plus na kartę.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

happs w jaki sposób zawarłaś umowę: przez telefon, w punkcie Plusa czy przez internet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
happs
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2016, o 12:38

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: happs »

Zawarłam umowę przez internet
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

happs czy została wyrażona zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem okresu 14 dni od momentu doręczenie przesyłki.
Jeśli TAK to numer zostanie uaktywniony po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów, zazwyczaj po 4 dniach roboczych.
Jeśli NIE to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
happs
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2016, o 12:38

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: happs »

Raczej została wyrażona ta zgoda, ale kurier był u mnie w czwartek, ponieważ zabrakło dwóch podpisów. Czyli 4 dni liczymy od czwartku zapewne, dziękuję za informację
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Deadmen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2016, o 11:29

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Deadmen »

Ewa_Plus pisze:Deadmen,
- rozumiem, że nie działa w tej chwili żadna z kart, ani stara ani nowa?
Czy możesz podesłać przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy?
Wysłałem formularz
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Deadmen pisze:Wysłałem formularz
Dziękujemy, Twoje dane dotarły.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fecko86
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 lip 2016, o 17:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: fecko86 »

Standardowo:
1. Wymiana karty standard SIM na nano w salonie
2. Obie karty nieaktywne / tylko połączenia alarmowe
3. Wciąż czekam na aktywację .....
4. Pomocy!!!
5. Usuńcie X
Obrazek
jastkasik
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 lip 2016, o 18:37

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: jastkasik »

Dzisiaj w salonie wymieniłam kartę micro na nano i Pani powiedziała, że w ciagu 30 minut nowa karta będzie aktywna. Minęło kilka godzin a aktywna jest nadal stara karta. Nowa karta nie jest aktywna. Co mam zrobić w tej sprawie by nowa karta została aktywowana?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

fecko86 i jastkasik czy karty dalej są nieaktywne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patrick1
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lip 2016, o 12:14

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Patrick1 »

Witam, dwa tygodnie temu przeniosłem numer z Play do Plusa. Pani w salonie powiedziała, że rejestracja numeru potrwa do tygodnia. Karta sim jest nieaktywna, wczoraj przyszła faktura z doliczoną opłatą aktywacyjną, poszedłem do salonu gdzie wszyscy zdziwieni, że karta nie działa i że do wieczora powinno być w porządku, mimo to do teraz nie działa
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Patrick1 czy wiesz w jakim trybie miał być Twój numer przeniesiony do Plusa? Czy przeszedłeś z opcji na kartę/Mix do opcji abonamentowej? Czy dostałeś numer tymczasowy w Plusie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ