Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 cze 2016, o 16:43
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Prosze o pilna interwencje w mojej sprawie. Przenioslem do Panstwa numer z sieci Orange, przeniesienie numeru mialo nastapic 21 czerwca niestety moja karta SIM jest nadal nieaktywna. Orange zaprzestal swiadczenia uslug i zostalem bez aktywnego numeru. Kontaktowalem sie z BOK@plus.pl oraz z infolinia kilka razy, kazdy obiecuje ze karta bedzie aktywna niestety od trzech dni nic sie nie zmienilo.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
kris1959 pisze: przeniesienie numeru mialo nastapic 21 czerwca niestety moja karta SIM jest nadal nieaktywna.
Według Ciebie przeniesienie numeru miało nastąpić dziś, czy uzyskałeś potwierdzenie tego faktu od pracowników Działu Obsługi Klienta? Czy miałeś numer tymczasowy przyznany przez Plusa? Rozumiem, że chodzi o numer abonamentowy?kris1959 pisze:kazdy obiecuje ze karta bedzie aktywna niestety od trzech dni nic sie nie zmienilo
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Problemem byl brak zgody na swiadczenie uslug 14 dni od podpisania umowy. W niedziele wyrazilem zgode podczas rozmowy z konsultantem i podobno zostalo to zmienione. Przy wypelnianiu formularza zakupowego wskazalem na 21.06 jako termin przeniesienia numeru. Chodzi o numer abonamentowy. Tak mam przyznany numer tymczasowy (661586018) ktory oczywiscie nie jest aktywny...
Ostatnio zmieniony 21 cze 2016, o 17:56 przez kris1959, łącznie zmieniany 2 razy.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
kris1959 dziękuję za wyjaśnienie.
Na przyszłość nie udostępniaj numerów telefonów w treści postów.
Podaj mi numer przenoszony poprzez ten formularz.
Postaram się pomóc.
Na przyszłość nie udostępniaj numerów telefonów w treści postów.
Podaj mi numer przenoszony poprzez ten formularz.
Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ok. Wyslalem
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 cze 2016, o 20:45
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry. Bardzo proszę o pilny kontakt.
W dniu wczorajszym wymieniłam w BOK'u kartę sim na kartę nano, ponieważ zmieniłam model telefonu. Do dnia dzisiejszego karta nie została aktywowana, widnieje na wyświetlaczu napis "brak sieci". Niestety ani na infolinii ani w BOKU nie potrafią mi udzielić żadnej pomocy a telefon jak nie działał tak nie działa. Nie pomaga resetowanie karty ani wysyłanie jakiś smsów aktywujących.
W dniu wczorajszym, po 40minutach od otrzymania nowej karty na stary telefon otrzymałam smsa, że "zlecenie zostało zrealizowane" i stara karta została zdezaktywowana, natomiast nowa nie działała. Dzisiaj otrzymałam nową kartę i ta też nie działa.
W dniu wczorajszym wymieniłam w BOK'u kartę sim na kartę nano, ponieważ zmieniłam model telefonu. Do dnia dzisiejszego karta nie została aktywowana, widnieje na wyświetlaczu napis "brak sieci". Niestety ani na infolinii ani w BOKU nie potrafią mi udzielić żadnej pomocy a telefon jak nie działał tak nie działa. Nie pomaga resetowanie karty ani wysyłanie jakiś smsów aktywujących.
W dniu wczorajszym, po 40minutach od otrzymania nowej karty na stary telefon otrzymałam smsa, że "zlecenie zostało zrealizowane" i stara karta została zdezaktywowana, natomiast nowa nie działała. Dzisiaj otrzymałam nową kartę i ta też nie działa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 cze 2016, o 20:45
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Proszę o kontakt - obecnie jest już zasięg ale nie mogę aktywować telefonu - pojawia się komunikat "nieważna karta sim " telefon kupiony był w plusie wiec chyba nie ma simlocka?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
katarzynacybulska,
czy telefon był wyłączany i włączany?
czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 cze 2016, o 20:45
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak co kilkadziesiąt minut
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
katarzynacybulska,
czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM w innym aparacie?
czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM w innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 11:08
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, mam problem ponieważ już dobre 2 tygodnie temu przedłużyłam umowę z Ja+Moja Firma 89, biorąc nowy telefon i tam była nowa karta (bo była potrzebna możliwie najmniejsza). Karta jednak nadal nie jest aktywna i stale się wyświetla komunikat "Brak sieci". Dostałam już kilka sms odnośnie tego że karta powinna być już aktywna, jednak nadal nie jest. Pilnie proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
foryckajoanna czy stara karta SIM dalej działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Podłączę się pod temat.
11.07.2016 była wymieniana karta SIM w salonie - nowa miała być aktywna w ciągu kilku godzin - zapewniał Pan w salonie. Minął tydzień a nowa karta dalej nieaktywna - potrzebuję miniSIM (komunikat "Nie zarejestrowano w sieci"). Stara działa, ale nie po to wymieniałem na nową...
11.07.2016 była wymieniana karta SIM w salonie - nowa miała być aktywna w ciągu kilku godzin - zapewniał Pan w salonie. Minął tydzień a nowa karta dalej nieaktywna - potrzebuję miniSIM (komunikat "Nie zarejestrowano w sieci"). Stara działa, ale nie po to wymieniałem na nową...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
cwanki podaj mi przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego wymiana dotyczyła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ