Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja karty SIM - problem
developer11,
- skoro umowa na abonament została podpisana, to nie wygaśnie samoistnie. I nawet gdy operator "dawca" odmówi wydania numeru, to nie ma to wpływu na podpisaną umowę. Możliwe będzie jednak ponowienie wniosku o przekazanie numeru.
- skoro umowa na abonament została podpisana, to nie wygaśnie samoistnie. I nawet gdy operator "dawca" odmówi wydania numeru, to nie ma to wpływu na podpisaną umowę. Możliwe będzie jednak ponowienie wniosku o przekazanie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
DZIAŁA !!! Super , dziękuję bardzo. W końcu :)Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- odpisałam na maila. Daj znać, czy teraz, po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) dalej występuje ten problem.
Już zaczynałem wątpić w Plusa.
Bardzo dziękuję.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
KRZYCHU34,
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34
Re: Aktywacja karty SIM - problem
właśnie tu mamy problem - nie podpisywałem uymowy na abonament tylko umowę o przeniesienie numeru. Konsultant przy składaniu wniosku o przeniesienie kilka razy mówił mi że w przypadku niepowodzenia operacji numer tymczasowy wygaśnie. O przejściu na abonament nic nie mówił.Ewa_Plus pisze:developer11,
- skoro umowa na abonament została podpisana, to nie wygaśnie samoistnie. I nawet gdy operator "dawca" odmówi wydania numeru, to nie ma to wpływu na podpisaną umowę. Możliwe będzie jednak ponowienie wniosku o przekazanie numeru.
PS. Chwilę temu na maila przyszła faktura :: mam szczerą ochotę nie płacić. W sumie to nie macie prawa żądaźć pieniędzy za coś czego nie zamawiałem. A ja nie mam obowiązku płacić. To jest próba wyłudzenia nienależnych Wam pieniędzy i ja mogę iść z tą fakturą na policję.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
developer11,
- jeśli nie podpisałeś żadnej umowy z Plusem, a masz wystawiane faktury, to sprawa wymaga weryfikacji przez Departament Reklamacji.
Czy składałeś już może w tej sprawie reklamację? Jeśli nie, to możesz wysłać ją np. mailowo (na adres: bok@plus.pl) i podać nam potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie.
- jeśli nie podpisałeś żadnej umowy z Plusem, a masz wystawiane faktury, to sprawa wymaga weryfikacji przez Departament Reklamacji.
Czy składałeś już może w tej sprawie reklamację? Jeśli nie, to możesz wysłać ją np. mailowo (na adres: bok@plus.pl) i podać nam potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34
Re: Aktywacja karty SIM - problem
właśnie jestem w trakcie pisania (raczej szkicowania) reklamacji. OK, jak napiszę i wyślę to podam jej numer tutaj. Ja chciałem wysłać ją via PlusOnline.Ewa_Plus pisze:developer11,
- jeśli nie podpisałeś żadnej umowy z Plusem, a masz wystawiane faktury, to sprawa wymaga weryfikacji przez Departament Reklamacji.
Czy składałeś już może w tej sprawie reklamację? Jeśli nie, to możesz wysłać ją np. mailowo (na adres: bok@plus.pl) i podać nam potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie.
Płacić obecną fakturę czy reklamacja zawiesza termin płatności?
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Telefon działa, bardzo dziękuje za pomoc.Ewa_Plus pisze:Tomasz Zbroński,
- mam maila. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
developer11,
do czasu wyjaśnienia reklamacji nie musisz opłacać kwoty spornej. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Tomasz Zbroński,
do czasu wyjaśnienia reklamacji nie musisz opłacać kwoty spornej. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Tomasz Zbroński,
super , dziękuję za wiadomość.Tomasz Zbroński pisze:Telefon działa,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34
Re: Aktywacja karty SIM - problem
@Basiu dzięki.Basia_Plus pisze:developer11,
do czasu wyjaśnienia reklamacji nie musisz opłacać kwoty spornej. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Tomasz Zbroński,
super , dziękuję za wiadomość.Tomasz Zbroński pisze:Telefon działa,
EDIT 01.08.2017:: Sprawa wyjaśniona - reklamacji nie będzie.
Byłem w salonie i konsultant powiedział (po bardzo dokładnym sprawdzeniu) że system musiał się pomylić i źle wpisać opis na fakturze. Okazało się ze nie abonament tytlko opłaty za przeniesienie + nowa karta SIM (starter).
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż potrzebowałem nano sim. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż potrzebowałem nano sim. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj mysz123,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy stara karta SIM nadal działa?
jak obecnie wygląda sytuacja, czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ani stara ani nowa karta nie działają. Przed chwilą włączyłem i wyłączyłem telefon nadal nic nie działa. Sprawdzałem również na innym telefonie. takze nie działa
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
mysz123,
prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wysłałem. Licze na pomoc. Dziękuję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
mysz123,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ