Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
taifunss
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 gru 2016, o 13:30

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: taifunss »

Witam mam problem z aktywacją karty sim. Wymieniłem starą kartę na nową, ponieważ potrzebowałem wersję NanoSim. Od wczoraj nie działa mi ani stara karta, ani nowa, a wiadomo, że w trakcie świąt jest to uciążliwe :) Mógłbym prosić o pomoc? O szybszą aktywację?
Pozdrawiam
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Andrzej62 »

taifunss, na dzień dzisiejszy to:
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
możesz próbować dodzwonić się do BOK [oczywiście jeśli ktoś tam dzisiaj pracuje] pod nr. 601 102 601 (bezpłatny)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sl@w_es »

Andrzej62 pisze:możesz próbować dodzwonić się do BOK [oczywiście jeśli ktoś tam dzisiaj pracuje] pod nr. 601 102 601 (bezpłatny)
Małe sprostowanie...
Połączenie z powyższym numerem jest bezpłatne dla osób korzystających z darmowych połączeń do wszystkich sieci bądź do Plusa (w przypadku, gdy połączenie wykonujemy z numeru należącego do sieci Plus). W innym przypadku opłata za każdą minutę połączenia jest zgodna z cennikiem taryfy, którą posiadamy.

Więcej informacji w temacie "kontakt" w artykule:
Dział Obsługi Klienta - Kontakt
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Dikej007 sprawdź pocztę.
taifunss czy w dalszym ciągu nowa karta SIM jest nieaktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maui
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 3 gru 2013, o 12:16

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: maui »

Dzień dobry, także mam problem z aktywacją wymienionej karty sim - mogę prosić o interwencję?
BOK twierdzi, że nic nie może i nic się nie da zrobić.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

maui,
- stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maui
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 3 gru 2013, o 12:16

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: maui »

Nie wiem - nie mam możliwości sprawdzić (karta jest dla numeru 609xxxyyy)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2016, o 16:18 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

maui,
- wyłącz i włącz telefon. Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maui
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 3 gru 2013, o 12:16

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: maui »

Telefon właśnie wyjechał z dzieckiem na obóz :(
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

maui,
- w takim razie daj nam znać, jak tylko to sprawdzicie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GRYZLLI
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:55

Aktywacja karty SIM

Post autor: GRYZLLI »

Witam, dziś wymieniłem kartę sim i nie mogę jej aktywować.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 28 gru 2016, o 18:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj GRYZLLI,

wymiana tej karty realizowana była w punkcie? Dotychczasowa karta nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GRYZLLI
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:55

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: GRYZLLI »

@Joanna_Plus, tak wymiana była dokonana w punkcie i dotychczasowa karta działa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

GRYZLLI,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko,
- dokładny adres placówki, w której wymiana była realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
basia1988
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 gru 2016, o 15:43

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: basia1988 »

Witam,
Dzisiaj w salonie w Mariottcie, razem z tatą wymieniliśmy moja kartę mikro sim na nano sim. Miała się aktywować do 2 godzin (pani powiedziała max 2 godziny, ale przeważnie w ciągu 15 minut). Panią w trakcie wyrzuciło z systemu. Mam pewne wątpliwości czy w ogóle zarejestrowała kartę. Nowa karta nie działa, stara działa, ale muszę mieć nowy telefon aktywny wraz z kartą sim do dzisiejszego wieczora. Telefon jest na tatę, ale nie może pozwolić sobie na kolejna wycieczkę do Plusa. Proszę o pomoc.
ODPOWIEDZ