kuba_85 pisze:Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
w ciągu weekendu trzy raz byłem w salonie i zgłaszałem problem - trzykrotnie doradcy wysyłali wniosek o aktywację karty SIM i trzykrotnie została ona odrzucona. A przysługuje mi bezpłatna wymiana karty. Prośba o pomoc.
Aktualnie nawet nie mogę zalogować się do Plus Online, gdyż potrzebne jest hasło, które przychodzi na mój numer...
Witam. Podpisałam wczoraj umowę przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty? Podpisałam zgodę na włączenie sieci przed 10 dni.
Witam
w poniedziałek podpisałem umowe którą przywiózł mi kurier. czy można przyspieszyc aktywacje poniewaz bardzi mi na tym zależy. telefon zamawialem telefonicznie
Witaj krzysztofr88 , czy wysyłałeś zgłoszenie o kontakt przez naszą stronę? Jak nie, to najlepiej byłoby w tej sprawie zadzwonić pod numer telefonu, pod którym składałeś zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. W poniedziałek została podpisana umowa którą przywiózł kurier było to dokładnie 28.05-a dziś mamy 07.05 i jeszcze karta jest neieaktywna dlaczego? wybrana została aktywacja przed 10 dniami. Zamówienie składane było telefonicznie. Proszę o pomoc. Z Góry Dziękuje
W środę tj. 07.05. podpisałam umowę o przeniesienie numeru do Plusa z opcją numeru tymczasowego, wyraziłam zgodę na aktywację przed upływem 10 dni. Jednak do dnia dzisiejszego karta SIM nie jest aktywna. Zamówienie składałam przez internet. Jak długo trzeba czekać na aktywację numeru tymczasowego?