Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2017, o 15:38
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, czy istnieje mozliwosc sprawdzienia satasu rejestracji nowej karty sim ktora dostalem przy przedluzaniu umowy. Karte otrzymalem kurierem w ponedzialek i chcialbym byc pewien czy do jutra zos t anie aktywowana
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Riko,
czy aktywowałeś samodzielnie kartę SIM, poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU?
czy aktywowałeś samodzielnie kartę SIM, poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
Moja Małżonka ma problem z aktywacją karty od 05.07.2017r., pomału żałujemy decyzji i przejścia do Plus’a(przejście z T-mobile z przeniesieniem numeru). Jak długo można czekać na rozwiązanie problemu technicznego?
Najgorsze jest to, że PLUS olewa całkowicie klientów, zamyka zgłoszenia techniczne (ustawione na najwyższy priorytet) pomimo nierozwiązania usterki, taki przypadek miał miejsce trzy razy. Zero komentarza z jakiego powodu zamykają, a co gorsza gamonie nawet nie weryfikują czy udało im się usunąć przyczynę.
Od ośmiu dni nie można korzystać z bankowości elektronicznej, giełdy itp. Wszędzie tam gdzie wymagana jest autoryzacja poprzez sms, ale to nikogo nie interesuje.
PLUS to porażka, z tego co pamiętam w T-mobile nie miałem tak przykrych doświadczeń. Najciekawsze jest to, że pojawiła się faktura (abonament + aktywacja) tylko q..wa, jeszcze nie skorzystaliśmy z tej sieci, żenada!
Zaraz ktoś napisze, że mam prawo do reklamacji, zapłać, rób z siebie idiotę zgłaszaj na BOK, tłumacz się i wyjaśniaj, że głupi jesteś bo oni przecież nie wiedzą, że ty masz/miałeś problem z ich powodu, opieszałości i bezradności techników.
Założyłem kolejne zgłoszenie techniczne, czekam kiedy dostane sms’a o zamknięciu he he. Pewnikiem zacznę opisywać na wszystkich portalach informacyjnych całą ta sytuację i będę mocno przestrzegał o brawo TY i całej tej nędznej firmie.
Pozdrawiam,
Moja Małżonka ma problem z aktywacją karty od 05.07.2017r., pomału żałujemy decyzji i przejścia do Plus’a(przejście z T-mobile z przeniesieniem numeru). Jak długo można czekać na rozwiązanie problemu technicznego?
Najgorsze jest to, że PLUS olewa całkowicie klientów, zamyka zgłoszenia techniczne (ustawione na najwyższy priorytet) pomimo nierozwiązania usterki, taki przypadek miał miejsce trzy razy. Zero komentarza z jakiego powodu zamykają, a co gorsza gamonie nawet nie weryfikują czy udało im się usunąć przyczynę.
Od ośmiu dni nie można korzystać z bankowości elektronicznej, giełdy itp. Wszędzie tam gdzie wymagana jest autoryzacja poprzez sms, ale to nikogo nie interesuje.
PLUS to porażka, z tego co pamiętam w T-mobile nie miałem tak przykrych doświadczeń. Najciekawsze jest to, że pojawiła się faktura (abonament + aktywacja) tylko q..wa, jeszcze nie skorzystaliśmy z tej sieci, żenada!
Zaraz ktoś napisze, że mam prawo do reklamacji, zapłać, rób z siebie idiotę zgłaszaj na BOK, tłumacz się i wyjaśniaj, że głupi jesteś bo oni przecież nie wiedzą, że ty masz/miałeś problem z ich powodu, opieszałości i bezradności techników.
Założyłem kolejne zgłoszenie techniczne, czekam kiedy dostane sms’a o zamknięciu he he. Pewnikiem zacznę opisywać na wszystkich portalach informacyjnych całą ta sytuację i będę mocno przestrzegał o brawo TY i całej tej nędznej firmie.
Pozdrawiam,
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj worms,
przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia. Podaj mi proszę nr zgłoszenia technicznego. Postaram się pomóc, przyśpieszając jego weryfikację i rozwiązanie.
przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia. Podaj mi proszę nr zgłoszenia technicznego. Postaram się pomóc, przyśpieszając jego weryfikację i rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
WitamEwa_Plus pisze:grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
Przedłużyłem umowę abonamentową i ubiegłym tygodniu [konkretnie w piątek], dotarła do mnie paczka z nowym telefonem. W przesyłce była też karta nano sim bo aktualna karta jest typu micro i nie ma już możliwości "wyłamania" na nano. Karta do dzisiaj sama się "nie aktywowała" . Czy mogę skorzystać z powyższego kodu, czy też muszę korzystać z innego kanału aktywacji [salon, BOK]??
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Marto,Marta_Plus pisze:Witaj worms,
przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia. Podaj mi proszę nr zgłoszenia technicznego. Postaram się pomóc przyśpieszając jego weryfikację i rozwiązanie.
Nr zgłoszenia C00000001390917, wczoraj jeszcze był otwarty :) Dziękuje za próbę pomocy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam Andrzej62,
jak najbardziej - skorzystaj z tej formy samodzielnej aktywacji.
jak najbardziej - skorzystaj z tej formy samodzielnej aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam ponownie worms,
i dziękuję za numer. Już przekazałam interwencję do techników w sprawie karty Twojej małżonki. Liczę na szybkie pozytywne rozwiązanie.
i dziękuję za numer. Już przekazałam interwencję do techników w sprawie karty Twojej małżonki. Liczę na szybkie pozytywne rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuje. Czekamy na efekty. Zwątpienie coraz większe...
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
Nadal brak aktywacji karty, karta nie rejestruje sieci. To już trzecia doba, ostatniego jeszcze otwartego zgłoszenia C00000001390917. Pytam jak Wielki to problem, że technicy ponoć muszą wpisać ręcznie powiązanie numeru telefonu z numerem id karty? Ilu techników jest potrzebnych do tej operacji, ile dni potrzebują!! To już kompletna żenada. Tego się nie da tłumaczyć, tak obsługiwani są klienci jeśli jest problem. Brak jakiego kontaktu z abonentem w celu wyjaśniania tak długiej zwłoki, tylko beznadziejne tłumaczenia konsultantów i kolejne zapewnienia, ze będzie dobrze. PYTAM KIEDY!!!
Całkowicie odradzam współpracy.
Jutro rozwiązujemy umowę z winy POLKOMTEL’a, którą podpisaliśmy 14.05.2017r. w punkcie lokalnym, aktywacja miała nastąpić 05.07.2017r. do tej pory nie możemy skorzystać z sieci PLUS.
Nadal brak aktywacji karty, karta nie rejestruje sieci. To już trzecia doba, ostatniego jeszcze otwartego zgłoszenia C00000001390917. Pytam jak Wielki to problem, że technicy ponoć muszą wpisać ręcznie powiązanie numeru telefonu z numerem id karty? Ilu techników jest potrzebnych do tej operacji, ile dni potrzebują!! To już kompletna żenada. Tego się nie da tłumaczyć, tak obsługiwani są klienci jeśli jest problem. Brak jakiego kontaktu z abonentem w celu wyjaśniania tak długiej zwłoki, tylko beznadziejne tłumaczenia konsultantów i kolejne zapewnienia, ze będzie dobrze. PYTAM KIEDY!!!
Całkowicie odradzam współpracy.
Jutro rozwiązujemy umowę z winy POLKOMTEL’a, którą podpisaliśmy 14.05.2017r. w punkcie lokalnym, aktywacja miała nastąpić 05.07.2017r. do tej pory nie możemy skorzystać z sieci PLUS.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
worms,
- bardzo przepraszam za tę sytuację. Wysłałam dzisiaj ponowną interwencję w Twojej sprawie.
- bardzo przepraszam za tę sytuację. Wysłałam dzisiaj ponowną interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja
Przeniosłem nr do Plus z Play od 4 dni po wyłączeniu sieci play nie mam aktywnej karty w plusie ludzie co to jest wykonalem już kilka telefonów na dział obslugi wszyscy mi powtarzają że do godz. 24 powinno zacząć działać i rano sprawdzam i nie działa szlag człowieka może trafi miało być aktywne od razu po włożeniu karty z Plus
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 10:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Emia,
jeśli dysponujesz numerem zgłoszenia, podaj mi go proszę. Przepraszam na napotkane niedogodności.Emia pisze:już kilka telefonów na dział obslugi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam karta sim nadal nie aktywna 5 dzień
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Emia,
ok, dziękuję za informację, tak pamiętam o Twojej sprawie. Interweniuję cały czas.
ok, dziękuję za informację, tak pamiętam o Twojej sprawie. Interweniuję cały czas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ