Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2018, o 01:28
Aktywacja karty SIM
Witam, parę dni temu w salonie Plusa skanowano kody z moich nowych kart, aby je aktywować. Miały zacząć działa w ciągu 24h. Jedna karta działa bez problemu, natomiast druga do teraz jest nieaktywna. Resetowałem telefon wielokrotnie, wyciągnąłem i wkładałem kartę, ale bez skutku. Jest to duplikat mojej starej karty. Już prawie tydzień czekam na aktywację, ale ciągle jest "brak usługi". Czy mogę prosić o jakąś pomoc? Co muszę zrobić, żeby karta zaczęła działać? Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 5 paź 2018, o 08:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj SokoUowski,
czy stara karta SIM loguje się do sieci?SokoUowski pisze:Jest to duplikat mojej starej karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 paź 2018, o 01:28
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nie posiadam starej karty
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
SokoUowski,
czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
kuba_85 pisze:w ciągu weekendu trzy raz byłem w salonie i zgłaszałem problem - trzykrotnie doradcy wysyłali wniosek o aktywację karty SIM i trzykrotnie została ona odrzucona. A przysługuje mi bezpłatna wymiana karty. Prośba o pomoc.kuba_85 pisze:Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Aktualnie nawet nie mogę zalogować się do Plus Online, gdyż potrzebne jest hasło, które przychodzi na mój numer...
ROWNIEZ MAM PROBLEM, proszę o interwencję!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Gawlo123,
jak obecnie wygląda sytuacja, telefon był wyłączany i włączany? Czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
jak obecnie wygląda sytuacja, telefon był wyłączany i włączany? Czy karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 lut 2016, o 12:22
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Zrezygnowałem z umowy z państwem. Od wczoraj nie mam zasięgu i nie mogę zarejestrować karty. Co mogę zrobić i jak długo potrwa zanim odzyskam możliwość korzystania z telefonu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta sim
Witam. Maz przedłużył dziś umowę z plusem i dostał do nowego telefonu kartę nano sim. Po ok 2h chcieliśmy aktywować kartę jednak otrzymalismy komunikat że nr seryjny karty sim jest nieprawidlowy. Co zrobić w tej sytuacji
Ostatnio zmieniony 4 sty 2019, o 11:17 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Beataaff,
jak obecnie wygląda sytuacja? Numer seryjny karty SIM można zweryfikować, wysyłając (z danej karty) bezpłatnego SMS-a o treści KARTA na numer 80105.
jak obecnie wygląda sytuacja? Numer seryjny karty SIM można zweryfikować, wysyłając (z danej karty) bezpłatnego SMS-a o treści KARTA na numer 80105.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z kartą SIM
Witam,
Wymieniłem kartę SIM w telefonie (Xiaomi Mi MAX) na nową, lecz gdy ją włożę powoduje ona że telefon wariuje - co to znaczy - w ustawieniach ciężko coś włączyć bo jak zjadę na dół od razu powraca na górę, napisy wibrują, ale co gorsza pobiera mi strasznie baterię. Karta testowana w innych telefonach - wszystko działa jak należy, ponadto włożyłem inną kartę do mojego telefonu i także wszystko jest w porządku. Dzwoniłem także na infolinię gdzie niczego się nie dowiedziałem. Dołączę wykres zużycia baterii, na którym widać jak telefon w nocy jest strasznie drenowany, a po podładowaniu dalej widać jak karta działała poprawnie na chwilę( tak bo ona czasem “wariuje” po jakimś czasie) a później znowu. Z moich obserwacji po prostu wynika, że ten telefon nie chce współpracować z tą właśnie kartą SIM.
https://zapodaj.net/fd79afd5bdec1.png.html
Wymieniłem kartę SIM w telefonie (Xiaomi Mi MAX) na nową, lecz gdy ją włożę powoduje ona że telefon wariuje - co to znaczy - w ustawieniach ciężko coś włączyć bo jak zjadę na dół od razu powraca na górę, napisy wibrują, ale co gorsza pobiera mi strasznie baterię. Karta testowana w innych telefonach - wszystko działa jak należy, ponadto włożyłem inną kartę do mojego telefonu i także wszystko jest w porządku. Dzwoniłem także na infolinię gdzie niczego się nie dowiedziałem. Dołączę wykres zużycia baterii, na którym widać jak telefon w nocy jest strasznie drenowany, a po podładowaniu dalej widać jak karta działała poprawnie na chwilę( tak bo ona czasem “wariuje” po jakimś czasie) a później znowu. Z moich obserwacji po prostu wynika, że ten telefon nie chce współpracować z tą właśnie kartą SIM.
https://zapodaj.net/fd79afd5bdec1.png.html
Ostatnio zmieniony 6 maja 2019, o 12:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z kartą SIM
Witaj njr,
jak obecnie wygląda sytuacja?njr pisze: lecz gdy ją włożę powoduje ona że telefon wariuje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Nic się nie zmienia, pomaga tylko na jakiś czas wyjęcie i ponowne włożenie karty. Muszę ciągle spoglądać na telefon bo chwila nieuwagi i po baterii.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
njr,
Jak wyglądała sytuacja przed wymianą karty SIM?njr pisze:Wymieniłem kartę SIM w telefonie (Xiaomi Mi MAX) na nową,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak jak mówię to jest przypadłość bardzo oryginalna tylko na tej karcie i w tym telefonie. Poprzednia karta czy każda inna, którą testowałem działa jak należy.